Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LisaFaded schreef:Mag ik mij hier ook melden? Wij hebben eindelijk de stap gezet en het huis te koop gezet.
Sinds vandaag staat ons huis te koop. Ons huis staat te koop via een makelaar, hier zijn de links van funda en de makelaar:
http://www.funda.nl/koop/elst/huis-48797084-regenboog-181/
http://witjesmakelaars.nl/web/witjesmakelaarswonen/nl/detailaanbod/2487843
Miekelien schreef:Ook altijd fijn, wij wilden vanmorgen naar een open huis kijken. Nog goed gecontroleerd op Funda en op de site van de makelaar zelf. Stond duidelijk 4 mei 11.00-13.00. Maar om 12.00 belden we aan en was er niemand thuis.. Tja, graag of niet..
Mayflower_ schreef:Ik was dit topic even uit het oog verloren.
Even eenvoor de mensen die hun huis noodgedwongen moeten verkopen omdat hun relatie stukgelopen is..
Appiesjappie; Spannend dus! Wachten is nooit leuk.
Wij krijgen 4 juni de sleutel van ons huis. Alles is rond!!
Moska schreef:Jemig, krijg net telefoon van de makelaar, dat we morgen de eerste bezichtiging al hebben...En laat ik nu net vanavond pas om elf uur thuis zijn en ex meteen al begint te stuiteren dat ie nu "alles" alleen moet opruimen. Net alsof ik dat amper twee weken geleden ook niet alleen heb gedaan. Maar ben wel een beetje flabbergasted over het feit dat er nu al een bezichtiging is, we hebben nog niet eens een bord op het huis!
hiphorse schreef:ik heb een vraag waar ik heel graag antwoord op wil
hoe groot is de kans dat je een huis kan verkopen zonder een makelaar in te schakelen?
m'n vader wil namelijk het huis wel verkopen maar geen makelaar enzo erbij ...
rommulus schreef:hiphorse schreef:ik heb een vraag waar ik heel graag antwoord op wil
hoe groot is de kans dat je een huis kan verkopen zonder een makelaar in te schakelen?
Hoe zou jou vader dan willen adverteren ?
Wij zijn op huizen zoektocht (al 3 jaar) maar soms horen we van heel erg leuke huisjes die dan onderling verkocht zijn waar wij dan ook wel interesse in zouden hebben.
Soms baal ik dan best dat ik dat dan weer gemist heb
Ik ben dan erg benieuwd van waar en hoe
@ moska zo dat is snel !
Succes !
Verdere bokkers met bezichtigingen succes !
hiphorse schreef:ik heb een vraag waar ik heel graag antwoord op wil