phormicola schreef:Wat een leuk topic!
Ik heb twee balkons, 1 kleintje en één groot balkon. Ik heb al een aantal bloembakken gekocht die ik vol ga stouwen met kruiden en groenten die dat kunnen overleven. Voor de rest ben ik helemaal Koos Inspiratieloos.
Wij zitten er wel mee dat we een nogal krap budget hebben, de mooie creatie hierboven zouden wij bijvoorbeeld niet kunnen bekostigen
Je kan voor best weinig een leuk balkon tevoorschijn toveren hoor

Wij hebben dan het geluk dat de stoelen en die witte bloempoten van mijn ouders komen maar de rest vind ik redelijk low budget.
Buddha schilderij is voor 10 euro van de Action. Planten van de Intratuin 50 euro. Vuurkorf met hout 10 euro via Marktplaats
Kussens en deken bij de Ikea.Vooral bij de Action, Xenos en Marktplaats kan je leuke dingen vinden voor weinig! ook zijn de planten/bloemen en aarde bij de Karwei of Praxis ook altijd goedkoper dan bijv de Intratuin. Je moet alleen even zoeken.
. Mijn tuinstoelen komen daar vandaan en die waren 15 euro per stuk. En ze hebben indd super leuke tuin posters en andere leuke dingen en kussentjes voor weinig geld etc. etc om het op te leuken.

.

wat een rot weer! Bloemen staan wel mooi in de bloei nu. Wil ook heel graag pallets op het balkon maar mijn vriend vind het niets. Wij hebben dan ook een hond en denk ook wel dat al die haren er dan onder gaat zitten en dan kan ik het niet schoonmaken. Of zal dat wel meevallen? Ben wel benieuwd naar een before en after foto britv