Als je scherm vergrendeld is dan moet je met je vinger op "Life Companion" gaan staan en dat naar beneden 'vegen'. Dan wordt het vakje met tijd e.d. groter en staat er een potloodje bij om het te wijzigen. Klik daar op
__PSM__
Geplaatst: 13-05-13 14:36
Ja gelukt
Noctua
Geplaatst: 13-05-13 16:10
En nog een video (in het Engels) voor iedereen die nog niet helemaal alle nieuwe features onder de knie heeft: een filmpje dat uitlegt hoe Air View en Air Gesture werkt http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... XIyYni4_-M
Hoi Heb vluchtig de voorgaande pagina's doorgelezen, zaterdag 25 mei mag ik gaan verlengen Wordt ook een s4 (en wie had dat gedacht van een doorgewinterde iPhone user ) Ben overstag gegaan door de weinige verbeteringen tussen iPhone 4 en 5 en de veel betere opties bij de s4. Vooral de navigatie vind ik groot pluspunt. Ik betaal nu 55 euro bij vodafone en kan bij the phonehouse naar vodafone red verlengen, onbeperkt bel en ms en 1 GB internet. Betaal dan 59 euro en met 20 euro bijbetalen, vind ik te doen. Heb wel makkelijk praten aangezien een groot deel van mijn ABO betaald wordt door m'n werk
Noctua
Geplaatst: 16-05-13 12:05
Nu bijna een week in gebruik en vind het echt een fijn toestel! Als je van de S1 afkomt is dit zeker een vooruitgang, haha Die filmpjes die ik gevonden had zijn zeker een hulpje geweest om de nieuwe 'features' door te krijgen en moet zeggen dat ik ze wel handig vind, maar niet dermate nuttig dat ik niet zonder ze kan (de features dan)
Laatst bijgewerkt door Noctua op 16-05-13 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Gister even bij de mediamarkt geweest, daar mooi een beetje alle telefoons kunnen bekijken en 'uitproberen'. Maar mijn keus word nou toch definitief de S4. Zijn op dit moment weinig telefoons die vergelijkbaar daaraan zijn imo (en ook nog eens mooi zijn ) Enige nadeel vindt ik de groote... maargoed daar kan ik mij vast wel overheen zetten Volgende week mag ik mijne gaan verlengen
Wiehoe ik kan ook mee kletsen, ik heb 'm ook sinds dinsdag Ik had de S3 en moet zeggen dat ik 'm niet heel anders vind in uiterlijk en gebruik hoor. Vond de overstap van S2 naar S3 groter zeg maar. Neemt niet weg dat ik er heel blij mee ben natuurlijk! Hij past alleen niet in mijn flip-over die ik voor de S3 had dus loop nu al 2 dagen met een telefoon in een washandje rond Nog geen tijd gehad om de winkel in te gaan.
Ik heb jullie linkjes ook al gezien, vind die felle kleurtjes zo leuk! Maar vraagje, dit is meer een body en het scherm zelf is niet bedekt. Bij mij ligt mijn telefoon altijd in mijn tas, dus ben bang dat het scherm dan beschadigd. Hebben jullie dat niet? Of hebben jullie nog een folie eroverheen?
Mijn S1 had ik ook altijd zo in mijn tas en is nooit beschadigd! Dus dat durf ik met deze ook aan.
josewoos
Geplaatst: 16-05-13 20:39
Ik ben er dus huiverig voor geworden omdat ik mijn S3 al paar keer heb laten repareren voor schade (ook vallen). Ik zie nu wel echt hele leuke op internet dat ik erg twijfel Sowieso doe ik voor de zekerheid een folie,
Ik heb een wit softgel hoesje... het scherm geloof ik wel dat het goed blijft, het zijn bij mij altijd de randjes die lelijk worden als 't een keer valt.
Ik heb nu een of ander cheap-ass hoesje op de markt gekocht voor 7 euro Rood siliconen, beetje doorzichtig. Hij sluit alleen niet perfect aan doordat de openingen voor knoppen en pluggen e.d. net allemaal een paar millimeter verkeerd zitten, maar voorlopig heeft mijn S4 wat bescherming
Met een siliconenhoesje zit je altijd goed: stuitert, krijgt nauwelijks krassen en heeft een kleine verhoging rondom het scherm, waardoor hij nooit op het scherm kan stuiteren! Ik heb mijn telefoon eigenlijk ook altijd in mn jas of tas, had bij de S2 nooit krassen. Was ik eerst wel heel bang voor, maar nu niet meer
Heb trouwens deze twee! Weet niet of ik het al verteld had, maar ben er gewoon zo blij mee
Ik ook, ben er superblij mee Ben nog altijd op zoek naar nieuwe hoesjes, speur echt alles af Wil er ook eentje zelf ontwerpen, maar heb nog nergens een fatsoenlijke website gevonden.. S4 is nog een beetje te nieuw denk ik.