Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Normaal gesproken ga je voor de officiele overdracht door de woning waarbij je ook alle meterstanden opschrijft, ts, in dit geval zeker doen anders heb je kans dat de makelaar je een oor aannaait( dan krijg je de opgeschreven meterstanden van hem waardoor hij ze veel lager op kan schrijven dan er werkelijk verbruikt is).Dus de vooroplevering niet overslaan.
bigone schreef:Ts, ik hoop dat je er terdege rekening mee houd dat je straks alleen bij de notaris zit en het is ook te hopen dat die mensen dan de boeteclausule kunnen betalen want van een kale kip kun je niet plukken. Maak een plan waar je alles inzet wat er moet gebeuren als de overdracht niet door gaat, zoals afspraken verplaatsen enz. Die makelaar heeft een vies spelletje gespeelt maar het kan maar zo zijn dat jij en de verkoper er voor opdraaien, als dit zo is dan is het te overwegen om ook de makelaar aansprakelijk te stellen want wat hij gedaan heeft klopt van geen kant.
Liselot schreef:pffffft, de makelaar is er nog steeds van overtuigd dat ik mondeling toegezegd heb met uitstel.... Dit wordt echt een gebed zonder eind.
Liselot schreef:pffffft, de makelaar is er nog steeds van overtuigd dat ik mondeling toegezegd heb met uitstel.... Dit wordt echt een gebed zonder eind.