Maar we hebben zo'n grote pot (waar we trouwens veel te veel van over gaan hebben
) gekocht, waar je zelf kleurstof aan moet toevoegen dus je kan er zelf je kleuren mee maken, en als je het in 2 verdeeld kan je er dus ook 2 verschillende kleuren mee maken, wat wij dus gaan doen
(11,..€)En dan zijn we naar de Brico door gereden om de kleurstoffen te gaan kopen (ik denk dat dat iets van een 6€/kleur was). En dan hebben we ook nog een witte pot verf voor het hout rondom het raam en de deur gekocht (was iets rond de 5€
)De deur krijgen we trouwens woensdag, we moeten dan toch bij mijn bompa zijn voor het kerstfeest!

We vonden het wel moeilijk om te kiezen, omdat je zoveel op elkaar lijkende tinten had, en we hopen dat het roze dat we gekozen hebben op de muur niet op babyroze lijkt

Maar we zien wel.

We moeten nog een klein beetje plamuren (we kwamen net niet toe met onze zak, dus die zijn we ook nog gaan bijkopen), en dan schilderen!!

Als jullie willen trek ik even een foto van de tinten die het geworden zijn (roze en grijs )

Nu nog even denken welke muuren roze en welke grijs
)