Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_helga_ schreef:ben net even naar de action geweest en ze hadden hier 2 vesten liggen. heb ze niet mee genomen aangezien ze rood zijn en volgende week in de aanbieding zijn
maar het zijn niet hele dikke vestjes.
maar altijd handig om te hebben voor erbij.
_Tara_ schreef:Welke chocola van de action is een beetje lekker? Behalve dan de bekende merken natuurlijk, die ken ik wel
mieske schreef:Ik had laatst iets gelezen over anti klit van de action die gebruikt werd voor de paarden ? Ik kan het alleen niet meer vinden, of heb ik het verkeerd ??
carmenbrum schreef:carmenbrum schreef:Hebben ze ook iets van reflecterende strips ofzo?
Alvast bedankt
??
MyLittleLove schreef:Ik ben net terug!
- 4 pakjes met nail art stripers, ik als nagellakfreak met meer dan 170 potjes hihi.
- Paardenbeeldje
- pakje watten
- En een wattenhouder! echt superhandig.
En oja, 3 oogpotloden met slijpers. Schade is 10,06.
kiki1983 schreef:ik koop echt alles bij de action! De makeup vind ik heel fijn en de haarverf ook! Alleen de haarverf moet je 20min laten intrekken maar ik doe het 45 minuten dan pakt die wel heel erg mooi en gebruik hun haarverf al 3 jaar dus er is niks mis mee.
Ook de latexmuurverf is erg fijn. Wel even opletten dat je er GEEN klokken koopt. Ik had een hele mooie klok gekocht en na 2 weken waren de batterijen steeds op en toen ik ze de laatste keer wilde verwisselen waren de batterijen gewoon verbrand! Dus iets elektrisch durf ik niet goed meer bij de action te kopen.
maar ik zweer wel bij de stijltangen van de action! Die dure werken bij mij niet en ik heb een roze mini stijltang en die is zooo fijn!