SAKKIA schreef:deze week nog even druk in het huis bezig, volgende week ook nog even wat meer genieten van onze laatste vakantie week samen en dus ook leuke dingen doen.
Anders hadden we nu in Portugal gezeten, doet toch wel een beetje pijn hoorwe waren er zo aan toe.............
das wel jammer Sak 
we waren er zo aan toe.............
hoe doe je dat? Bij mij zou er strak stucwerk overheen gaan! 
. Ik heb ook nog een buddha staan die ik heel liefbedoeld heb gekregen voor de verbouwing van een vriendinnetje, maar dat ding heeft echt totaal niet geholpen
.
Vanavond mozaiektegeltjes in de bakdamer, morgen voegen en dan de muren van de slaapkamer verven. Dan is het eigenlijk alleen nog vloertje leggen, plintjes en natuurlijk de spullen neerzetten/vastzetten/ophangen in de badkamer.. Wooohooo!!

.
. Heb vorig jaar 6 weken daar gezeten, was de eerste keer daar voor me, maar is zoooooo goed bevallen! Was toen voor 6 weken inclusief álles zo'n 3000 euro kwijt. Maar toen hebben we een week in Kaapstad gezeten, nog een week in Durban in een 5sterren hotel, hebben we nog een binnenlandse vlucht genomen van George naar Durban, nog een lang weekend weggeweest met 1 van die gasten en vrienden en ook nog naar het paradijsje voor volwassenen geweest (Sun City) en alle km's benzine natuurlijk voor het reizen. En daarbij ben ik ook niet zuinig geweest qua aankopen voor hier
Dat zou natuurlijk ook nog kunnen!