Heb je nu ook een outlook email adres gemaakt dan? Meer hoef je niet te doen, je ziet je hotmail account als extra map staan...zo heb ik dat ingesteld tenminste...
Er stond dat ik een ander e-mailadres als alternatief mailadres moest maken, dus ik heb maar een live.nl gemaakt.. Dus ik heb nu inderdaad een extra map
Als ik nu naar www.hotmail.com gaat wordt ik automatisch naar www.outlook.com doorgelinkt. Dus ik neem aan dat het nu goed is ?
Dat klopt ja. Ik heb outlook als alternatief gekozen, live.nl was er ook één ja. Dus je behoudt en krijgt gewoon al je hotmail op je hotmail adres in je outlook map...
Thrive
Geplaatst: 09-11-12 15:41
Ik zit even vast. Ik ben naar outlook.com gegaan, heb een @outlook.com aangemaakt, en als ik nu rechtsboven op mijn naam klikt (ben ingelogd) staan zowel mijn hotmail als mijn outlook account daar en kan ik tussen de beide switchen. Ben ik er dan?
Ja. Als je mensen allebei je adressen geeft kunnen ze naar beide mailen en die komen dan allebei in in outlook binnen. Je MSN in een apart mapje als het goed is.
Oh, is Hotmail nual naar outlook veranderd? Dan vraag ik me af hoe kort het nog gaat duren voor msn eruit ligt (als het waar is tenminste)
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 09-11-12 22:33
Tasserd schreef:
Hmm oke, bedankt. Hoe bedoel je dat laatste, waar zou ik dat moeten kunnen vinden?
Zie jij je hotmail adres niet staan in het rijtje met inbox/outbox/sent etc?
Thrive
Geplaatst: 09-11-12 23:24
Nee, ik zie alleen mijn mapjes die ik in hotmail had.
Echter, als ik naar gekoppelde accounts ga, staat daar mijn outlook en mijn hotmail tussen. Ik heb dus niet een mapje, maar kan door rechtsboven op mijn naam te klikken wel tussen mijn accounts switchen.
Weet iemand wat de gevolgen zijn voor skydrive? Heb in mn hotmail skydrive 25gb volgezet met foto's.
FuGeLiCu
Geplaatst: 25-02-13 13:47
Wil dit topic even weer up-en.
Ik draai nogsteeds op hotmail.com, moet ik zelf iets doen om over te gaan naar outlook en mn contacten niet te verliezen? Zo ja, wat moet ik dan precies doen?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 25-02-13 15:21
saskiakefie schreef:
Wie heeft er nu ook problemen mee? Ik kan niet eens een mail beantwoorden, zwaar irritant
Ik kan outlook niet eens openen nu...krijg een foutmeldign van IE....