Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Nogmaals de buren zijn opvakantie dus even overleggen gaat niet.
Hun zijn vrijdagnacht weggegaan en woensdag zijn ze begonnen met het bouwen. Dus ja hun zijn er niet terwijl er mensen bij hun aan het werk zijn. Hij heeft vorrige week zelfs nog tegen z'n achterbuurman gezegt dat ze na zijn vakantie de schutting kwamen plaatsen.
En nogmaals ik ben niet zelf of heb niet gebeld met de gemeente. Dat hebben andere uit de buurt gedaan. Iedereen voelt zich een beetje beet genomen.......Hahahah straks maakt iedereen zich druk en had de schuur elders geplaatst moeten worden *zal helemaal een stunt wezen*
En ja wij zijn in deze wijk gaan wonen vanwege het vele groen etc. zoals eigenlijk iedereen hier.
Amaris schreef:want alleen in Nederland wonen zeikerds
Citaat:Het meest storende uit dit hele verhaal vind ik nog wel dat de omwonenden blijkbaar precies weten hoeveel bedrijven hebben meegewerkt aan het bouwen en waarvoor ze kwamen. Wordt er een logboek bijgehouden?
Amaris schreef:Ben ik toch blij met mijn no-nonsens buurtje zonder zeikerds. Geen-twee-onder-een kappers inc directeuren, maar gewoon een rijtjeshuis met een kapster als buuf. Prima hoor. En maar goed ook, want mijn tuin is nou ook niet bepaald een architectonisch wonder
Dinopino schreef:ts bestaat de kans niet dat wanneer jullie hier zo tegen protesteren, en wanneer de buurman daadwerkelijk de schutting moet slopen, dat er iets veel lelijkers voor terugkomt.