HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 19:49

Destination schreef:
Livito schreef:
bij mij zegt hij al vanaf 8 dec dat ie update's aan het downloaden is (2/2) iemand enig idee hoe ik dat uit zet ? kan erop klikken , alles uitzetten telefoon opnieuw aan/uit maar het blijft -O- heb de wildfire S en ja ruimte heb ik opeens ook niet meer -:(- stomme telefoon hihi

Bij meldingen staat als het goed is een knopje van wissen? Dan wis je alle meldingen :)

ja die staat er idd , helaas laat hij deze update staan -O-
ga denk ik zo mn hele telefoon maar leeghalen , heb gister mn geheugenkaart gedaan en nog te weinig ruimte .. kan niks openen ...

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:18

Livito schreef:
ja die staat er idd , helaas laat hij deze update staan -O-
ga denk ik zo mn hele telefoon maar leeghalen , heb gister mn geheugenkaart gedaan en nog te weinig ruimte .. kan niks openen ...

Even naar internet gaan. Dan op "meer" drukken en dan op "instellingen". (Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar je moet in ieder geval naar de instellingen van internet gaan).
Onder het kopje 'privacyconfiguratie' moet je zorgen dat je alle gegevens wist. Dus de cookiegegevens, cache, geschiedenis en formuliergegevens.
Daarna je telefoon opnieuw opstarten en de download die constant in beeld blijft is weg :)

[edit]
En ook even je "downloads" lijstje wissen :) (ook ergens via internet en 'meer')

Livito

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:36

dankjewel ! heb de wildfire S .
mn broer had hem net voor je berichtje helemaal leeg gehaald , ben alles er nu weer aan het opzetten en t is gelukkig weg :D

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:39

nu ben ik alleen even kwijt hoe je al je contacten van facebook niet meer in je lijst hebt staan ?
vind t behoorlijk irritant haha !

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 20:43

x_spekkie_x schreef:
Jaan81 schreef:
Vandaag expres nieuw SDkaartje gekocht met 4GB, dus moet voldoende zijn, maar nu kan ik dus 0 Apps hierop over zetten! Weet iemand hoe dit kan en wat ik er aan kan doen?

Niets.
Ik heb een app daarvoor (app2SD) die apps op het SD-kaartje kan zetten. Maar heel veel apps kunnen alleen maar op het telefoongeheugen draaien. Ik heb ook maar 150mb geheugen (terwijl overal staat dat je met een wildfire S 400mb geheugen krijgt... NOT! je krijgt maar 150mb geheugen om met apps te vullen) en die is bijna vol. Dat betekent dus constant apps wissen om weer nieuwe kwijt te kunnen.

Helemaal erg is die nieuwe update van Android, die heeft nu ineens megaveel ruimte nodig van die 150mb :(

Méén je dat nou? :( Da's echt stom!
Maar klopt ook ergens niet, want kan nu geen 1 App meer op SD zetten, bij mn oude SD wel, maar die was maar 512MB, dus veels te klein.
Heb trouwens echt maar weinig Apps gedownload, schat nog geen 10....

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 07:29

x_spekkie_x schreef:
Helemaal erg is die nieuwe update van Android, die heeft nu ineens megaveel ruimte nodig van die 150mb :(

Hier moet ik wel bij zeggen dat je volgens mij 25mb vrije ruimte moet hebben van die 150mb om de nieuwe update te kunnen installeren. Maar dat daarna blijkbaar alle data is weggeschreven naar een ander geheugen dan die 150mb :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:36

Korte vraag: Ik heb hier een HTC Desire Z naast me liggen, die ik gister helemaal leeg heb laten lopen, en vanochtend aan de lader gehangen heb. Nu zou die volgens "over de telefoon -> accustatus" helemaal vol moeten zijn, maar het lichtje is nog steeds oranje.

Ik neem aan dat deze bij de Desire Z, net als bij mijn eigen S, groen is als hij volledig is opgeladen?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:43

Klopt, die moet idd groen knipperen :j

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:48

Okee, dan wachten we nog even dus. Dankjewel voor de snelle reactie! :)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:02

Vraagje;

Zaterdag een nieuwe update gehad van HTC. Nu werd ik net gebeld, en liep ie vast, hij bleeft trillen.... :? Kon nergens op drukken heb met moeite de batterij er uit gekregen.

Wat nu?! Ik durf eigenlijk me niet opnieuw te laten bellen omdat ik bang ben dat hij het weer doet :o

Ik heb trouwens de HTC Desire HD. :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:44

Toch ff opnieuw laten bellen denk ik, en anders eens informeren bij de winkel waar je hem gekocht hebt ofzo.. Of even resetten, soms zijn het van die rare eenmalige acties..

Weet iemand trouwens of ice cream sandwich ook beschikbaar is / gaat zijn voor de desire s? En dan zonder 'm te rooten? Of is dat nooit zo met nieuwe android versies?

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:10

Ik heb in paniek meteen een mail naar HTC gestuurd. Ga hem rustig door lezen. Hoe ik hem kam resetten.
Ik trouwens een klasgenoot laten bellen naar mijn toestel en toen deed hij het gelukkig wel :o

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:26

imd: ik denk het niet...ik heb nu gingerbread en heb gelezen dat nieuwere versies niet voor de desire beschikbaar komen :\

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:29

Inmiddels doet hij het weer niet :?

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:35

annekeee dat heb ik ook een paar x met mijn wildfire S gehad , moest de batterij er idd ook uithalen , maar het is nu gelukkig ook weg ... vriendin van mij heeft t ook gehad zal wel een HTC kwaaltje zijn ofzo .... :(

ik krijg echt nogsteeds de toepassingsupdate , nou annuleer m steeds anders blijft ie maar downloaden := meer die daar last van hebben ?

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:55

Ik ken dat niet Livito!!

Mijn telefoon schakelt vanzelf zijn internet uit als ik hem een tijdje niet gebruik (dus standby heb staan). Druk ik op het ontgrendelknopje, maakt ie ook weer vanzelf verbinding, maar als ik aan het werk ben en hij ligt naast me, dan schakelt hij de 3G-verbinding uit :?.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:19

Hmm... nu moet ik mijn contacten op slaan op mijn SD kaart, SD kaart er uit halen en dan iets met knoppen doen (staat precies op HTC.com) en dan moet hij het weer doen...!

Maar ik krijg mijn SD kaart er niet uit :oo

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 17:46

Ik gok dat je die moet indrukken met je nagel en hij er dan met een veertje uit komt.

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:31

Hoi,

ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, op dit moment heb ik een Blackberry maar die kleine toetsjes komen onderhand m'n strot uit :o
nu vertelde mijn vriend dat een HTC Desire Z wel wat was.
zijn er mensen die er ervaringen mee hebben?
En welke HTC is volgens jullie nog meer zeer aan te raden?
Liefst groot scherm, waar whatsapp op kan en verder MAG een toetsenbord aanwezig zijn

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:37

Ik snap dat je het hele topic niet door wilt :D Maar ik heb een desire Z en ben erg tevreden over de telefoon opzich. De kwaliteit vind ik niet altijd perfect, maargoed, gebruiksgemak wil ook wat :D

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 18:38

Livito schreef:
ik krijg echt nogsteeds de toepassingsupdate , nou annuleer m steeds anders blijft ie maar downloaden := meer die daar last van hebben ?

x_spekkie_x schreef:
Even naar internet gaan. Dan op "meer" drukken en dan op "instellingen". (Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar je moet in ieder geval naar de instellingen van internet gaan).
Onder het kopje 'privacyconfiguratie' moet je zorgen dat je alle gegevens wist. Dus de cookiegegevens, cache, geschiedenis en formuliergegevens.
Daarna je telefoon opnieuw opstarten en de download die constant in beeld blijft is weg :)

[edit]
En ook even je "downloads" lijstje wissen :) (ook ergens via internet en 'meer')

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:42

Iemand al ervaring met de htc rhyme? Mag een nieuwe uitzoeken en als trouwe sony ericsson gebruiker vind ik er nu geen leuke bijzitten. Ben alleen bang dat ik hem te groot vind voor bv in mijn broekzak.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:45

Een telefoon in de broekzak staat doorgaans niet heel charmant, maar mijn HTC (Desire) is ongeveer even groot als de Rhyme schat ik zo, en past prima in een broekzak als het nodig is. :)

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:47

haha charmant of niet anders raak ik hem geheid kwijt :o En als ik ga paardrijden heb ik het liefst de telefoon dicht bij de hand voor noodgevallen. Thx voor je reactie!

Livito

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 20:54

x_spekkie_x schreef:
Livito schreef:

x_spekkie_x schreef:

[edit]

dankje die was ik even helemaal vergeten :oo , heb t nu gedaan hoop dat t wegblijft :j