petrea schreef:@ russel , maar je leeft toch ook nog in je huis ? ik ga niet alles eruit halen en over een jaar is het nog steeds niet verkocht en dan ? Waar moet je met het spul heen ?
Wij hadden ook de helft er uit gehaald. Veel van je spullen zijn jouw spullen en voor een ander niet van belang. In kasten gezet en bij mensen in de schuur....dozen vol hoor

ook ik heb heel het huis opnieuw geschilderd, zucht, ben er weken mee bezig geweest, alles in neutrale tinten, zelfs een heel houtenmuurkozijn met kleine raampjes, dat was het meeste werk....Alle kamers, zelfs een goedkoop tapijt gelegd op zolder waar we alleen maar rommel hadden staan op de houten vloerplaten, de schuine wanden met wit behangen, de dakkapel geschilderd en heel de zolderverdieping tapijt gelegd....zucht...totaal waren we misschien maar een euro of 500 kwijt, maar ons huis eindelijk af

Mijn badkamer helemaal leeg, maar wel kleurige handdoeken en badmatje....en zo maar door....Eindelijk een opgeruimd huis

Aimee, soms helpt het om een sfeer foto te maken, wij hadden een stuk gezelligere kamer als de verlichting aan was en het schemerig was.
Doe desnoods lampen aan waardoor de foto's wat geler worden door het licht en wat meer sfeer geven, kleuren soms wat voller worden.