Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:mistid schreef:Ik ging vanmiddag snel naar de Action in Haren, was de hele Action weg... zit nu een Scapino. Later op school hoorde ik dat ie nu echt vlakbij school staat. Balen!
Haha, dan ben je ook al wel érg lang niet geweest!! Hij zit denk ik al een half jaar daar ofzo? Als het niet langer isHij zit nu op de plek van de Super de Boer, naast de Zeeman
Mirjamsel schreef:Was ook niet zo duur hè? Zag 'm vandaag toevallig in het filmpje van Serena op Beautylab voorbij komen.. Is het niet beschadigend voor je make-up?
mistid schreef:Mirjamsel schreef:Was ook niet zo duur hè? Zag 'm vandaag toevallig in het filmpje van Serena op Beautylab voorbij komen.. Is het niet beschadigend voor je make-up?
Nee dat valt best mee als je niet het hele reservoir in 1x op je gezicht spuit! Als je er ook maar niet in begint te vegen veranderd er niets aan je make-up
lampenkap schreef:Zou je misschien een foto willen maken van de honden spullen?Ik ben er vandaag geweest en heb voor 82(!) euro spullen gehaald.
Hondenmandje
2 hondenriemen
hondenbotjes
hondenspeeltjes
4 BH/hipster/string setjes
2 harembroeken
2shirtjes
fleeceplaid
makeup
haarverf ( ik gebruik wel die goedkope0)
douchegel/shampoo/deo etc
heb echt heel erg veel gehaald