Ik kan wel bellen en sms'en, maar niet gebeld en gesms't worden, dus ik dacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariebombarie schreef:LovesTessa schreef:Hee
Weet iemand of je het bovenkantje van de Ipod Nano los kan kopen?(zoja, waar??)
Daar waar de vergrendelingsknop zit.
http://www.bokt.nl/verkleind/ipod_002.jpg
http://www.bokt.nl/verkleind/ipod_003.jpg
nee kan niet. je kan em opsturen ter reparatie, maar gaat je wel geld kosten. apple service deslk of een apple store kan je meer info wat betreft de prijs geven.
eilleen333 schreef:Ik had bij mijn Ipod ook geen lader voor het stopcontact, wel een usb kabel, en toen kon ik voor 25 euro bij de mediamarkt een adapter kopen.
Alane schreef:eilleen333 schreef:Ik had bij mijn Ipod ook geen lader voor het stopcontact, wel een usb kabel, en toen kon ik voor 25 euro bij de mediamarkt een adapter kopen.
je kunt ook een stekker kopen waar je een usb kabel kunt aansluiten, die heb ik voor mijn iphone en gebruik ik ook voor andere toestellen.
idem voor de auto, zo'n sigarettending waar je gewoon de usbkabel in drukt...
kost niet de hele wereld, en zeker geen 25 euries
Alane schreef:eilleen333 schreef:Ik had bij mijn Ipod ook geen lader voor het stopcontact, wel een usb kabel, en toen kon ik voor 25 euro bij de mediamarkt een adapter kopen.
je kunt ook een stekker kopen waar je een usb kabel kunt aansluiten, die heb ik voor mijn iphone en gebruik ik ook voor andere toestellen.
idem voor de auto, zo'n sigarettending waar je gewoon de usbkabel in drukt...
kost niet de hele wereld, en zeker geen 25 euries
FlyAway schreef:Ik heb sinds vandaag een Iphone 4, heerlijk apparaat![]()
Misschien zie ik het helemaal over het hoofd, of het kan gewoon niet, maar ik zou graag meer ringtones willen hebben dan die er nu in m`n telefoon zitten. Bijvoorbeeld zou ik ook een van de liedjes in willen stellen.
Kun je dit ook instellen? En dan voor 1 persoon 1 liedje? En kun je ook andere ringtones er op krijgen?
Kan er niks over vinden, dus ik dacht, ik vraag het de experts hier maar
Bellatrix schreef:Ik zit bij Vodafone en op 1/8 verloopt mijn abo. Dus ik mag op 1/6 mijn abo aanpassen en/of een andere telefoon. En nu wil ik graag de IPhone 4 en het liefste blijf ik bij Vodafone en wil ik mijn huidige abo houden..maar ik kan nergens vinden hoeveel de IPhone dan gaat kosten...ik ben 12.50 aan basis abo kwijt, dan 10.00 voor 1000 smsjes (blox wat ik aan of uit kan zetten) en 4.50 voor onbeperkt internet.
Maar ik wil op zich best overstappen naar KPN bijvoorbeeld als de IPhone daar betaalbaarder is bij een soortgelijk abonnement...Maar ik heb gewoon geen €100 of meer om een ander toestel aan te schaffen.