Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikwashier schreef:Jup, mijn telefoon draait ook op Android 2.1, kan op systeemmelding klikken en dan kan ik zien of ik een update kan, maar telefoon was eerst 1.3 dus 2.2 zal nog niet komen denk ik
Tilmar schreef:o, okee. Dat wist ik niet. Dacht dat alleen nokia nog windows mobile had![]()
Tja, dan gaan al die mooie, geweldige appjes aan je neus voorbij ben ik bang. Misschien is er ook wel een topic voor windows mobile? Geen idee of daar ook programmaatjes voor te krijgen zijn.
Tilmar schreef:Ikwashier schreef:Jup, mijn telefoon draait ook op Android 2.1, kan op systeemmelding klikken en dan kan ik zien of ik een update kan, maar telefoon was eerst 1.3 dus 2.2 zal nog niet komen denk ik
Welke telefoon heb je? Want niet alle telefoons krijgen een update ben ik bang. Tot ongeveer 1,5 jaar na uitkomen krijgen ze de update. Anders is het toestel gewoon niet snel genoeg met de nieuwe software. En je moet natuurlijk minstens om het jaar een nieuwe telefoon aanschaffen. Ik denk dat ze ook daarom oudere toestellen niet meer updaten.