Ik heb eindelijk mijn foto's upgeload, omdat ik er maar 2 hier in het topic mag plaatsen hier even de link naar het album
http://picasaweb.google.com/suuszels/Hu ... directlink
De woonkamer
en de eetkamer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kom ook weer eens binnenvallen! Onwijs druk gehad en mijn halve huis is leeg, dus ben weinig thuis achter de pc te vinden (ongezellig
) en op m'n werk erg druk gehad met voorbereidingen voor een beurs. En het verbouwen gaat uiteraard ook nog steeds hard door 
alle verwamingsleidingen, radiatoren & nieuwe ketel is geplaatst. De waterleidingen in de badkamer zijn vervangen, vloertje is gestort, geëgaliseerd en de douchebak is geplaatst:
) en dan gaat weer gestucd worden. Verder wordt as. vrijdag het plafond in de woonkamer gestucd en deze week de muren in de badkamer tegelklaar gemaakt

Ook al een nieuw topic zag, jullie gaan hard! 

Naath86 schreef:Wat een geweldig huis!! Krijg helemaal de vakantiekriebels!! Werk je daar ook in Spanje? Anders heb je toch altijd een vakantiegevoel!!!

Maar heb jullie weer gevonden. Ik ga eens ff de nieuwe ideeen doornemen
MoniqueT schreef:Naath86 schreef:Wat een geweldig huis!! Krijg helemaal de vakantiekriebels!! Werk je daar ook in Spanje? Anders heb je toch altijd een vakantiegevoel!!!
Op dit moment werken we niet. Albert is 100 procent arbeidsongeschikt, vandaar ook onze 'move' naar Spanje. Hij heeft daar veel minder pijn dan in Nederland.
Ik heb mijn bedrijfje verkocht en zie wel wat ik hier in Spanje weer op ga pikken, voorlopig redden we ons prima. En ja, altijd vakantiegevoel, maar ook dat gaat vervelen hoor. Ik ga hier wellicht wat opzetten in de diabetesvoorlichting, daar broed ik een beetje op.
Ons eigen bankstel gaat nog meekomen uit Nederland en dan verhuist deze naar het terras buiten. 

_Hedwig_ schreef:Wat wij hebben gedaan is uitschrijven...
Eerst wat willen we allemaal, dat werd een enorme waslijst...
[...]
Dit wil ik nieuw, dat hebben we echt nodig.
Zus stellen we uit.
Voor verbouwingen zelf maakt vriendlief altijd een begroting in excel, zoveel planken à zoveel geld.
Een badkamer voor zoveel geld.
). Die onder verdelen in eisen (moet) en wensen. Daarna een prijs hangen aan alle eisen. Uiteraard moet je ook weten wat je uit wilt geven. Als je nog geld overhoudt nadat aan alle eisen is voldaan kun je gaan kijken welke wensen je wilt vervullen en hoeveel geld je daaraan uit wilt geven. Succes ermee!