winerieke schreef:Me Asus Eee PC 1001 PX minilaptop in het wit is net bezorgd![]()
Echt heel mooi en licht
ja die is fijn he! heb k ook even mee mogen werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xJasmijn schreef:xJasmijn schreef:
iemand??
LETS schreef:MonaLieske schreef:Ik heb een msi, nu bijna een jaar. Nog nooit problemen mee gehad en ik vind hem erg prettig. Helaas weer ik zo gauw even niet welk model ik heb.Het is in ieder geval een 16", een beetje een aparte maat dus. Ik heb er verder 0,0 verstand van (mijn vader gelukkig wel, ik heb mijn laptop dan ook samen met hem uitgezocht), maar als je iets wil te vragen, zal ik je graag proberen te helpen.
Oke mooi, die lijken mij namelijk wel goed qua prijs/kwaliteitsverhouding. Zou jij eens willen kijken welk type je hebt? 16'' is wel een prettige maat denk ik, niet zo heel groot om mee te slepen maar wel groot genoeg om fijn mee te werken. Ik zat zelf te kijken naar 15", alleen ben dan bang dat het scherm net te klein is als je er lang mee werkt.
Lante schreef:Ik zoek ook nog een geschikte laptop. Ik ben een kleine zelfstandige (in opstartfase) en heb hem nodig voor het werk. Ik denk dat het een Macbook Pro moet worden. Ik heb thuis een Imac, echt een fijn ding om mee te werken als je er eenmaal aan gewend bent.![]()
Ik heb trouwens ook een oude Acer en daar mankeert nooit wat aan. Op de scholen waar ik werkzaam ben gebruiken ze ook allemaal Acers... Hij heeft niet de beste recenties, maar ik ken er dus zat die het wel prima doen en je snapt wel dat op basisscholen die dingen niet bepaald met zijden handschoentjes behandeld worden.