Mas schreef:Een meer praktische vraag... hoe houden jullie je beeldscherm een beetje mooi en vetvrij? Door al dat getouch op dat touchscreen staan er toch wel wat vingertjes op
Dat kun je gewoon met je shirt wegpoetsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Hallo iedereen,
Ik ben sinds een aantal maanden een iPhone bezitter.....
Hele leuke apps geïnstalleerd, leuke spelletjes en andere (betaalde) apps.
Ik sluit mijn iphone niet heel vaak aan op de compu. maar vandaag besloot ik weer eens wat nieuwe muziek op de iphone te zetten.
ik sloot hem aan op de compu, en kreeg de melding dat er een nieuwe software was, en of ik die wou installeren. Nou prima ga je gang.
Maar toen begon het gezeik.....de ene na de andere foutmelding. En kreeg de melding of ik de fabrieksinstellingen terug wou zetten met gevolg dat alles weg was.
Ik wou dit niet, maar helaas. Mijn iphone was niet meer te gebruiken.
Dus maar gedaan wat werd aanbevolen.
En ja hoor, alles weg....behalve de standaart apps.
de compu vroeg of ik de iphone hersteld moest worden. Ik had de hoop dat alles weer terug kwam...maar helaas....nog steeds alles weg.
Hij is nu al enige tijd aan het synchroniseren... maar het gaat volgens mij niet goed.
Is er een mogelijkheid om de apps terug te zetten?? ik wil graag mijn spelletjes terug, ik heb er veel werk in gestoken zover te komen met mijn spelletjes....en ik wil er graag mee verder...en ook mijn andere apps wil ik graag terug!
HELP.
tinkersjakie schreef:Even een vraagje voor de mensen die ook net een nieuwe 3gs heeft gekregen, bij de eerste keer moet je hem aan je computer doen maar doet ie dan ook gelijk de 4.02 erop?? OF vraagt ie daarna of je dat wilt en kun je het weigeren??
Heb vanmiddag telefoon gehad en hij wordt morgen geleverd!!
Vicky_88 schreef:tinkersjakie schreef:Even een vraagje voor de mensen die ook net een nieuwe 3gs heeft gekregen, bij de eerste keer moet je hem aan je computer doen maar doet ie dan ook gelijk de 4.02 erop?? OF vraagt ie daarna of je dat wilt en kun je het weigeren??
Heb vanmiddag telefoon gehad en hij wordt morgen geleverd!!
Hoeft niet. je kunt ook annuleren
Veel plezier ermee
Vicky_88 schreef:RoosIris schreef:, KNIP
Heb je wel eerst een back-up (reservekopie) gemaakt?
Zo nee, ben ik bang dat je alles kwijt bent...
Aankopen zet ie namelijk niet automatisch over. die moet je zelf van je Iphone in je Itunes zetten.
Indomitable schreef:Ik heb vandaag mijn abo van mijn foon verlengd. Ik heb nu ook een iphone. Wat een super ding, alleen ik heb een vraagje. Ik heb mijn contract bij Tmobile laten verlengen over 4 maanden zou mijn contract aflopen. Echter nu heb ik ook internet bij mijn abo wat ik voorheen niet had.
Maar mijn vraag is nu (als jullie het niet weten bel ik morgen de servicedesk even), is nu het internetten buiten mijn huidige bundel of zal mijn nieuwe bundel per vandaag ingaan?
Ik heb voor de zekerheid mijn 3g verbinding uitgezet en internet nu (voor zover ik kan zien) alleen op mijn wi-fi. Wie oh wie heeft hier ervaring mee?
RoosIris schreef:belangrijke smsjes zijn ook allemaal verdwenen....lekker dan
ben helemaal klaar met de iphone..
Vicky_88 schreef:Jouw nieuwe bundel (dus die MET internet) gaat over 4 maanden pas in. Alles wat je nu gaat internetten via GPRS gaat je extra geld kosten