HTC Telefoons

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Re: HTC Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 17:15

Ik kom me hier ook melden! :D
Ben nu een paar maanden in het bezig van een HTC Hero en ik wil nooit meer een ander merk :+:!

Weet iemand toevallig een handige app voor hardlopen? Om kilometers etc bij te houden?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 18:30

mytracks

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:13

Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat Samsung nu ook een érg leuke heeft uitgebracht, de Wave!

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:29

Ik heb de HTC HD2, en wát een geweldige telefoon! Wil nooit meer zonder :+:
Maar heeft iemand een makkelijke site voor apps? Van die XDA-developers snap ik namelijk niks. :+ :o

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:42

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:42

wat zoek je voor apps ?
je kan in google zoeken op ppc (pocket pc)
Heb nog wel een site (voor windows mobile,android,iphone) waar je ook het 1 en ander kan vinden maar die graag dan even per pb vragen om bokt uit de problemen te houden ;) :)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:45

ik heb een HTC Diamond gehad, maar kon er niet mee bellen, iedere keer drukte ik ergens op en viel de verbinding weg of er gebeurde iets anders.
Nu heb ik de HTC-mini en die bevalt me prima. Helaas zit ik (zakelijk) bij T-Mobile met hun 3G probls en heb ik de helft van de tijd geen netwerk/internet/whatever

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:49

Morrie schreef:
ik heb een HTC Diamond gehad, maar kon er niet mee bellen, iedere keer drukte ik ergens op en viel de verbinding weg of er gebeurde iets anders.
Nu heb ik de HTC-mini en die bevalt me prima. Helaas zit ik (zakelijk) bij T-Mobile met hun 3G probls en heb ik de helft van de tijd geen netwerk/internet/whatever

Heb ik ook last van, heb je al een klacht gemaakt? Dan heb je kans dat je internet 2 maand gratis krijgt. Overigens zijn ze wel al flink er mee bezig. Ik heb de laatste tijd mijn telefoon op "alleen 2G netwerk gebruiken" staan, tenzij ik internet dan switch ik hem. Dan weet ik in ieder geval dat ik bereikbaar ben als er weer problemen zijn, aangezien je het niet doorhebt omdat je bereik wel gewoon volledig lijkt te zijn.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:52

HTC TyTN II

handig: toetsenbord, robuust, maar wel irritant: als ie een beetje staat de syncen is de batterij zo leeg.

Nirvana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:58

Marketplace vind ik niet echt leuke of handige apps hebben, in ieder geval geen die gratis zijn. ;o
PascalB, ik heb je even een PB gestuurd!

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 15:33

MissPromiss schreef:
Heb ik ook last van, heb je al een klacht gemaakt? Dan heb je kans dat je internet 2 maand gratis krijgt. Overigens zijn ze wel al flink er mee bezig. Ik heb de laatste tijd mijn telefoon op "alleen 2G netwerk gebruiken" staan, tenzij ik internet dan switch ik hem. Dan weet ik in ieder geval dat ik bereikbaar ben als er weer problemen zijn, aangezien je het niet doorhebt omdat je bereik wel gewoon volledig lijkt te zijn.

het is een zakelijk abonnement, en de afdeling telefonie bij ons maakt er geen melding van, maar irritant is het wel!

Ik heb tussendoor ook nog een paar maanden een Acer gehad waar je 2 sim-kaarten in kan doen, dat was superhandig, maar helaas was ie snel kapot.

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:29

maandag tussen 12 en 14.00 komt mijn HTC!!
heb ook hoesje + schermbescherming besteld. komen ook maandag.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 12:45

Iemand hier ervaring met de HTC HD mini?

Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe mobiel en ik vind het vooral belangrijk dat ie klein en plat is.
De HTC HD mini is volgens mij de kleinste smartphone die er is?

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 12:53

Knoffer schreef:

Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe mobiel en ik vind het vooral belangrijk dat ie klein en plat is.

Kijk op Tweakers.net bijna alle (nieuwere) modellen van HTC hebben wel een eigen topic.
Als er problemen zijn met een toestel komt het door ik wel voorbij.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1398065

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 12:59

Daar had ik al gekeken, maar thnx :) Was benieuwd of mensen hier er ervaring mee hebben.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:13

Knoffer schreef:

ja ik, ik heb hem al 2 maanden (had op vorhand besteld, dus was 1 van de eerste) en hij bevalt me prima
Alleen smssen en mail tikken met je vingers was ff wennen, ik had hiervoor een Diamond met een pennetje en de HD mini kan je alleen met je vingers bedienen, maar als je scherm goed gekalibreerd is, gaat dat prima!

Het enige is dat hij enorm moeilijk uit elkaar te halen is. Hij is 2 x echt op hol geweest (bleef maar bellen terwijl er niemand belde en reageerde niet op de uit-knop) en toen kreeg ik de batterij er niet snel uit, tot grote ergernis van iedereen om me heen

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:21

iemand hier ervaring met
En de HTC Design, HTC Legend
En de I phone toevallig?
Net uur aan de lijn gezeten met Kpn
Moet nieuw abbo afsluiten binnenkort maar ik zit met de I phone in mijn hoofd, maar die verkopen ze niet bij de Kpn
Toen kwam die meneer met de HTC telefoons als alternatief
Maar is het wel een goed alternatief?

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:45

Waarom ga je niet naar een winkel die alle providers hebben? Die zullen dus de Iphone hebben (aangezien die met T-mobile verkocht wordt) en die kunnen je véél meer toestellen laten zien! Dan kun je ze eerst zelf zien, je kunt even vragen of hij even aan mag.. dan kun je zelf bepalen! In die winkel kunnen ze je abbo ook gewoon verlengen. Sterker nog, dan heb je vaak betere voorwaarden dan via de telefoon!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:48

Oh, vergeten te vertellen
ik moet bij KPN Buisness blijven ;)
dus kan niet over naar andere provider ofzo...

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:51

Oke :) Nouja dan valt de Iphone dus af. Maar KPN Business kan je dus ook gewoon in de winkels doen ;)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 10:56

MissPromiss schreef:
Oke :) Nouja dan valt de Iphone dus af. Maar KPN Business kan je dus ook gewoon in de winkels doen ;)

bedankt :)
maar ben alsnog erg benieuwd naar mensen die eigen ervaringen hebben met deze telefoons :j
Dus verdere tips zijn welkom :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 11:25

Ik heb zelf ervaring met de HTC Desire, ontzettend mooi ding, werkt erg snel en tsja toch wel een van de toppers van dit moment. Legend is ook leuk, zelfde besturingssysteem als de desire alleen een wat minder snelle processor. Voordeel van de legend is dan wel weer dat hij wat steviger zal zijn omdat hij uit 1 blok aluminium bestaat. Verder is er op dit moment nog een erg leuke op de markt, de Samsung Wave. Ook zeker de moeite waard.

ZZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 12:34

mijn HTC is net binnen, licht net aan de stroom. ik ben benieuwd!!

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:43

Wendy1978 schreef:
MissPromiss schreef:

bedankt :)
maar ben alsnog erg benieuwd naar mensen die eigen ervaringen hebben met deze telefoons :j
Dus verdere tips zijn welkom :D

Heb je het topic al wel doorgelezen? Staan al aardig wat ervaringen in ;)

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:46

Carlijnnn schreef:
mijn HTC is net binnen, licht net aan de stroom. ik ben benieuwd!!

En :#