Ben nu een paar maanden in het bezig van een HTC Hero en ik wil nooit meer een ander merk

Weet iemand toevallig een handige app voor hardlopen? Om kilometers etc bij te houden?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morrie schreef:ik heb een HTC Diamond gehad, maar kon er niet mee bellen, iedere keer drukte ik ergens op en viel de verbinding weg of er gebeurde iets anders.
Nu heb ik de HTC-mini en die bevalt me prima. Helaas zit ik (zakelijk) bij T-Mobile met hun 3G probls en heb ik de helft van de tijd geen netwerk/internet/whatever
MissPromiss schreef:Heb ik ook last van, heb je al een klacht gemaakt? Dan heb je kans dat je internet 2 maand gratis krijgt. Overigens zijn ze wel al flink er mee bezig. Ik heb de laatste tijd mijn telefoon op "alleen 2G netwerk gebruiken" staan, tenzij ik internet dan switch ik hem. Dan weet ik in ieder geval dat ik bereikbaar ben als er weer problemen zijn, aangezien je het niet doorhebt omdat je bereik wel gewoon volledig lijkt te zijn.
Knoffer schreef:Iemand hier ervaring met de HTC HD mini?
Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe mobiel en ik vind het vooral belangrijk dat ie klein en plat is.
De HTC HD mini is volgens mij de kleinste smartphone die er is?
Knoffer schreef:Iemand hier ervaring met de HTC HD mini?
Ik ben me aan het orienteren op een nieuwe mobiel en ik vind het vooral belangrijk dat ie klein en plat is.
De HTC HD mini is volgens mij de kleinste smartphone die er is?
Wendy1978 schreef:MissPromiss schreef:OkeNouja dan valt de Iphone dus af. Maar KPN Business kan je dus ook gewoon in de winkels doen
bedankt
maar ben alsnog erg benieuwd naar mensen die eigen ervaringen hebben met deze telefoons
Dus verdere tips zijn welkom