Yv_ schreef:Ik ben ook erg slim geweest. Heb een HTC, maar word schijtziek van dat ding, moet elke halve dag alweer aan de oplader.
Nu is het een beetje een raar verhaal: voor mn HTC heb ik een abbo afgesloten bij T-Mobile, maar die sim zit in een of ander oud toestelletje omdat ik er alleen zo af en toe mee sms. Ik heb namelijk een andere sim die ik wel dagelijks gebruik. Die is van de zaak, betaal ik dus niets aan én iedereen heeft dat nummer ipv mn T-mobile nummer. Nu heb ik dus de Iphone besteld, door mn T-Mobile abbo te vervangen, maar kwam er pas daarna achter dat dat ding niet simlock vrij is. Dus ik begrijp dat ik er alleen het T-Mobile kaartje in kan doen, die ik bijna nooit gebruik?
Heeft iemand ervaring met zo'n Iphone simlock vrij te maken? Garantie interesseert me niet zoveel, gaat mij erom dat ik 'm als dagelijkse telefoon kan gebruiken, ga nl niet met 2 telefoons op zak lopen...
Ja, ik heb hem voor 20 euro? simlock vrij laten maken bij de plaatstelijke telefoon winkel.
Als je hem update (met itunes) gaat de simlock er weer van af, dus dan heb je weer garantie!
Het enige nadeel is dat je hem dus niet kan update maar dat valt te overzien!