http://www.devilpower.nl/
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Mliss schreef:Ja ik heb er nu 1 voor 300 euro met bon en garantie van een jaar en nog verzegeld in de doos.
Ik had een aantal andere maar die waren nieuw zeiden ze maar wel gebruikt...
Maar ja leuk maar je weet nooit wat er mee gebeurt is... en ook voor prijzen tussen de 230/275
Dus dan maar paar tientjes duurder deze is gloednieuw niet eens uit de doos geweest of aangeraakt.
In rotterdam kon ik er 1 krijgen voor 220 met 22 maanden garantie.
Wat dus betekend dat hij al 2 maanden waarschijnlijk gebruikt is (2jr zijn natuurlijk 24 maanden) naja dan nog je weet niet wat er mee gebeurt is daalijk heeft ie hem een paar keer laten valle ofzo...
Het is wel een mooi prijsje maar ook een heel raar email adres en beetje gebrekkig NL geschreven mail kreeg ik terug.
Dus had er geen goed gevoel bij.
Naja ik voel me beter bij die hele nieuwe met die verzegelde doos.
Dus waarschijnlijk van de week ophalen.
Weet je meteen dat er niks geks mee is gebeurt en ik de eerste ben die dat ding aan zet.
Dus kom ik later ook geen rotzooi tegen van iemand anders.
mylittlejoy schreef:x_Mliss schreef:Ja ik heb er nu 1 voor 300 euro met bon en garantie van een jaar en nog verzegeld in de doos.
Ik had een aantal andere maar die waren nieuw zeiden ze maar wel gebruikt...
Maar ja leuk maar je weet nooit wat er mee gebeurt is... en ook voor prijzen tussen de 230/275
Dus dan maar paar tientjes duurder deze is gloednieuw niet eens uit de doos geweest of aangeraakt.
In rotterdam kon ik er 1 krijgen voor 220 met 22 maanden garantie.
Wat dus betekend dat hij al 2 maanden waarschijnlijk gebruikt is (2jr zijn natuurlijk 24 maanden) naja dan nog je weet niet wat er mee gebeurt is daalijk heeft ie hem een paar keer laten valle ofzo...
Het is wel een mooi prijsje maar ook een heel raar email adres en beetje gebrekkig NL geschreven mail kreeg ik terug.
Dus had er geen goed gevoel bij.
Naja ik voel me beter bij die hele nieuwe met die verzegelde doos.
Dus waarschijnlijk van de week ophalen.
Weet je meteen dat er niks geks mee is gebeurt en ik de eerste ben die dat ding aan zet.
Dus kom ik later ook geen rotzooi tegen van iemand anders.
Snap ik compleet. Zelf heb ik ook een beter gevoel bij een goed Nederlands sprekende verkoper, dan een of andere Achmed die met anderhalf verkeerd gespeld woord reageert.