Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
This_is_me schreef:Om over de prijs nog maar niet te beginnen.... Het moet wel leuk blijven natuurlijk
henkb schreef:This_is_me schreef:Om over de prijs nog maar niet te beginnen.... Het moet wel leuk blijven natuurlijk
je moet toch ook geen appels met peren vergelijken? Je kunt misschien de Kindle DX vergelijken met de iPad, maar hey, de Kindle DX is $489 en de iPad start bij $499.
IK heb niet de voorwaarde dat ik er mee in de zon moet lezen, dan neem ik een gewoon boekje, die bestand is tegen zon en watermaar gewoon lekker op de bank, lekker in documenten bladeren als ik gewoon ben met mijn iphone, ik kan niet wachten.
"alleen wifi" voor de standaard zou ik niet als een grote belemmering zien, ik heb een wireless lan thuis, kan dus lekker snel surfen, emailen, documenten, boeken downloaden. Eigenlijk alles wat de iphone ook kan maar gewoon een te klein schermpje voor heeft. Hebben!!!
Citaat:But the science does not yet support the idea that backlit digital displays are bad for your eyes, said Ivan Schwab, a professor of ophthalmology at UC Davis.