Samsung I900 omnia

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eilleen333

Re: Samsung I900 omnia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:55

Gps is dacht ik gratis. Dat werkt via google Earth. Vandaag nog gebruikt om naar de kliniek te rijden ;) .

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 08:41

Ik weet het, oud topic, maar ik heb 1 simpel vraagje, en om daar nu weer een topic voor te maken...

Ik ga over een week op vakantie naar het buitenland. Mijn internet staat altijd aan, maar is in het buitenland natuurlijk niet gratis. Hoe kan ik het internet uitschakelen, zodat de telefoon wel bereik blijft hebben. Via het verbindings menu kan ik nl wel de telefoon op een soort vliegtuigstand zetten, dus geen internet, maar ook geen telefoon.
Graag wil ik het internet uitschakelen, maar de telefoon verder bereikbaar houden.

Hoe doe ik dat?

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 16:12

ik doe het bovenin, bij 1 van die icoontjes en als je daar op drukt komt er te staan verbinding verbreken.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 06:12

Ok bedankt. Hij kan dan niet zelf verbinding maken ofzo?

Heb nl een verhaal gelezen over een student die het per ongeluk aan had staan in het buitenland en die kon iets 5000 euro afrekenen ofzo :P .

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 12:54

Nou ik had hem ook mee naar het buitenland en bij mij stond ie gewoon uit. Geen last mee gehad.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 14:00

HELP!!!
Mijn telefoon gaat ineens zeuren dat ie geen ruimte meer heeft en ik dus geen sms meer ontvang.
Hij zegt dat ik bestanden kan verwijderen met file explorer. Maar ik kan dat nergens op m'n telefoon vinden!
Hoe kan ik nou ruimte maken?!
Ik heb al een heleboel sms weggegooit, maar hij blijft het zeggen.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 14:05

Dat probleem had ik ook! Ik heb toen de hele map geleegd van de contact persoon van wie ik geen smsjes meer kon ontvangen. En toen deed ie het weer!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 14:12

Lag het aan ene persoon? Das apart.
Maar als ik kijk bij mijn opslag zie ik ook dat ie aangeeft dat ie nog maar 0MB vrij heeft.
Waar dat aan ligt dan.... Joost mag het weten.

"er is zeer weinig opslaggeheugen beschikbaar.
Als u geen opslaggeheugen vrij maakt, kunt u andere programma's mogelijk niet meer starten.
Gebruik File Explorer om bestanden te verwijderen die u niet meer nodig hebt of om bepaalde bestanden op te slaan op een opslagkaart."

Dat is de grote melding.
En daarbuiten geeft ie nog een kleinere dus dat ik geen sms meer kan ontvangen.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 14:17

Dionne_Xx schreef:
Ik wou hem ook halen.. nu niet meer dus :n
Dan maar eens verder kijken voor een black berry :D
Die heb ik eentje, maar daar ben ik ook soms behoorlijk mee aan het kloten. Als iemand mij belt dan gaat ie automatisch op speaker en het is niemand duidelijk hoe ik dit eraf kan halen. Dit is plotseling zo gekomen en was voorheen niet zo. Verder krijg ik smsjes soms niet of pas veel later. Echt heel erg jammer want in het begin vond ik het echt een super telefoon.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 14:22

Op speaker?
Ik heb wel dat als ik bv iemand gesmst of gebeld heb en hij staat nog in het menu, dat ie gewoon opneemt, zonder bij mij over te zijn gegaan. Ook zoiets raars. Terwijl als ik m gewoon op de basis stand heb staan als het ware, dan neemt ie niet automatisch op.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik echt de schurft heb aan m'n telefoon. :oo
Hij heeft zoveel rare dingen. :=

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 14:25

Bij mij heeft ie het 1 keer gehad en alleen bij me vriend :P Blijkbaar vond me telefoon dat ie teveel smste :P
Oja en laatst na een achtbaan in walibi had ie besloten al mijn smsjes te verwijderen ....

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 14:28

Nou ik heb nu zelf alle smsjes verwijderd. Nu krijg ik weer sms. :+

susie_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-09 17:58

Needje schreef:
HELP!!!
Mijn telefoon gaat ineens zeuren dat ie geen ruimte meer heeft en ik dus geen sms meer ontvang.
Hij zegt dat ik bestanden kan verwijderen met file explorer. Maar ik kan dat nergens op m'n telefoon vinden!
Hoe kan ik nou ruimte maken?!
Ik heb al een heleboel sms weggegooit, maar hij blijft het zeggen.

Dit zei die bij mij ook ineens toen ik 150 foto's op internet had gekeken :+ . Ik gebruik Opera. Toen ik daarvan de cookies verwijderd heb was alles weer normaal. Misschien kun je dit ook even proberen? Evt via Internet Explorer.

Ik ben heel blij met de functies van de Omnia, maar die van mij heeft ook enorm veel kuren. Beetje jammer..

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 08:10

Ik internet eigelijk altijd via IE. Maar ik zal eens kijken.
Na al mijn smsjes te hebben verwijderd krijg ik wel weer sms gelukkig. Maar heb maar 2MB vrij nog op mijn opslag.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-09 08:30

heb ook al een tijdje de omnia maar wat heb ik er een spijt van...moet er nog 1,5 jaar mee en vind het echt een rotding....
vooral het smsen vind ik niet fijn via het touchscreen.
enige wat ik fijn vind is het internetten...dat gaat soepel.