Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:04

Er bestaan normaal gezien ook gewoon sites waarop je kan converten. Op iTunes kan je het ook, maar meestal gaat het geluid dan verloren. Rechts klikken op je video en dan "convert to iPod" oid.

Anthea schreef:
Haha Mientjeuh, dat zou ik zo verschrikkelijk irritant vinden. Daar kan ik echt niet tegen. :=

Ik ook niet en ik erger me er echt dooooood aan. Bij die goed gemixte nummers heb je vaak dat je dan maar één gitaar hoort of de vocals maar van ver hoort. Of dan zet je een nummer op maar hoort niets omdat de intro door de niet-werkende kant klinkt, dus draait je volume hoger en wordt een paar seconden later doodgeblazen :')

Die nieuwe Classics bestaan zeker alleen in grijs of zwart? Mijn witte was zo mooi bijpassend bij mijn witte MacBook :+
Net ff gekeken trouwens, in Amerika is hij ong. 190 euro en hier 240... Ik weet wel waar ik 'm ga kopen :))

Anoniem

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:06

_O-

Volgens mij wit en zwart, of idd grijs en zwart. :+
Ik heb maar zwart gepakt, als ik de grijze/witte had gepakt was ie toch zwart geworden. :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:07

kan je een voorbeeld geven van zo'n site of mag dat niet volgens de bokt regels (lees: zijn ze niet helemaal legaal)?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:08

Mijn broer heeft al een zwarte 60 GB (bijpassend bij zijn zwarte MacBook :') ), dus dan hou ik het wel bij grijs. Maar die bovenkant vind ik nog altijd lelijk, dat matte :=

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:09

liedje89 schreef:
kan je een voorbeeld geven van zo'n site of mag dat niet volgens de bokt regels (lees: zijn ze niet helemaal legaal)?

Google eens op "convert video iPod" en dan krijg je tal van mogelijkheden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:13

He, zijn ze er ook in 60 gb? :+

Ik wil er een macbook bij voor 'de heb' maar mijn eigen laptop is nog geen half jaar oud. -O- :')
Vind het design zo mooi. :') Heb nu m'n laptop maar een mac skin gegeven.. :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:19

Ja, maar die 60 GB was nog Video denk ik, want die is ook al 2 jaar oud.

MacBooks zijn heerlijk :+: Mijne heeft nog nooit vastgezeten, behalve één keer maar dat was door die poedersuiker Windows Office :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:27

Mijn gewone laptop loopt ook niet vast, maar macbooks zijn gewoon veeeeel mooier. :j Ik heb zo'n saaie zwart-grijze laptop. :+

Ik zat er aan te denken om zo'n 13 inch macbookje ( :+ ) te kopen voor erbij, in de trein enzo. Maar eigenlijk moet je als je zo'n mac koopt een mooie grote kopen, ik werd nou juist verliefd op dat mega scherm. :') Ik ben alleen niet zo rijk dat ik er een 3e pc bij kan kopen. :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:33

Dat zijn MacBook Pro's, met 17 inch :j Die bestaan ook alleen in het grijs. Eigenlijk alle MacBooks nu. Die 13 inches waren er tot dit jaar enkel in het zwart en wit, maar de nieuwe reeks heeft alleen maar lelijke grijze met zwarte toetsenborden :=

Ik heb een witte 13 inch, lekker klein en compact om mee te nemen. Kan zo mijn rugzak mee in :D
"Even" kopen doe je niet, die 13 inches alleen al zijn €1000 :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:42

Mijn 17" hoef ik niet in m'n rugzak te doen, dan val ik waarschijnlijk achterover. :')

Ik vind die iMac dingen ook echt geweldig, maar dat toetsenbord ziet er zo 'iel' uit. :=

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 14:07

Al een paar weken wil itunes bij mij geen liedjes meer op mijn ipod zetten. heel vervelend wie weet waar het aan kan liggen.
hij synchroniseerd niet meer.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 14:13

Heb je geprobeerd je ipod met een andere comp te synchroniseren?
zo nee probeer het eens dan kan je zien waar het probleem ligt. Als het je ipod is kan je proberen hem te herstellen in itunes, dan word die helemaal opnieuw geinstaleerd. Maar als het aan je comp weet ik het ook niet. Mijn zus had dat probleem met haar shuffle ging pas over toen ze een nieuwe laptop had.

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 14:14

Ik word totaal kierewiet van iTunes, ik krijg STEEDS als ik hem aanzet het "welkom bij itunes, de assistent blabla zoekt uw muziek, blabla werk de iTunes bibliotheek bij" klik volgende ding te zien.
Ik ram altijd op Cancel en dan doet hij het wel, maar
aaaaargh! Kan Apple eens een keer stoppen met het beschouwen van de eindgebruiker als beta tester, er gaat zo vaak wat fout! :(
Mocht iemand weten waar dit aan ligt. Re-install helpt niet.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 14:21

Kan iemand mij heeeeeel uitgebreid uitleggen hoe Itunes werkt ? ( en dan met name hoe je muziek vanaf je pc, via Itunes op je iPod krijgt )
Ik heb de iPod van vriendlief meegekregen om er muziek op te zetten omdat hij geen Itunes heeft..
Maar ik snap er de ballen niet van..

Je sluit hem aan, Itunes opent en dan ????

sorry als deze vraag al eerder is gesteld, ik heb geen zin om 60 pagina's door te spitten

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 14:27

Meestal zoekt itunes bij instalatie naar muziek op je comp en staat dus meteen bijna al je uziek in itunes.
Echter wanneer dit niet gebeurt kan je op bestand-map toevoegen klikken en dan kan je vrij veel muziek in 1 keer in je bieblitheek plaatsen.
Als er muziek in je itunes bibliotheek staat kun je vervolgens synchroniseren door op de synchroniseren knop rechts onder in beeld te klikken. in het tabblad van de ipod.

Vaak komt de muziek niet als bijv 1 album in itunes te staan dit kun je corrigeren door bij de nummers info aan te klikken en de goed titels invoeren.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 14:31

aahh oke :D ik ga het gelijk even proberen! Dankjewel :o

highwaykind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 14:37

Stephaniiee_ schreef:
sorry als deze vraag al eerder is gesteld, ik heb geen zin om 60 pagina's door te spitten

Toch even zin maken en de eerste paar pagina's van het topic doorlezen. Waarom zou iemand anders moeite voor je moeten doen terwijl jij zelf 'geen zin hebt"???

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 14:42

Het is gelukt! Heel erg bedankt :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-09 15:11

Weet iemand waarom mijn display pic op last.fm altijd zo blurry word?
Op postcrossing bv is ie heel mooi scherp, en als ik hem dan op last.fm upload is ie helemaal niet mooi scherp meer..

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 10:23

Uuuuuhhhh...... ik heb nu een IPOD Nano, maar hoe kan ik mijn mapje met video's vullen? (Podcasts en muziek heb ik al gevuld) En welke formaten worden ondersteund?

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 15:43

Oooops, never mind! Heb het al door! (en hoe! :D)

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 12:41

uhmm k heb niet het hele topic doorgelezen, dus weet ook niet of het al ergens staat.. maar is er iemand die zijn ipod gebruikt met hardlopen en welke is daar het handigst voor??

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:06

Nou, die van mij heeft iets met Nike+ (of wat dat ook is???????) Nu ik hier toch ben, ik zat gisteravond te ruziën met mijn Ipod, wilde mijn foto's vervangen (had al mijn foto's eraf gehaald) maar hoe krijg ik ze er weer makkelijk erop? (Muziek en podcasts gaat gemakkelijk maar foto's is een ramp!)

Hoe krijg ik ze OP EEN GEMAKKELIJKE MANIER weer op mijn podje? (Oja, ik heb een IPOD 4th gen., Nano - Blauw)
Videootjes weet ik nu ook hoe het moet)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:08

gewoon, bij het tabblad foto's, map selecteren, en dan synchroniseren? :D

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 13:11

@d_ruiter: Je kan een soort van zendertje kopen van nike voor in je schoen deze kan je verbinden met je ipod. Dit apperaat helpt je je schema bij te houden. Er is ook een programmatje van de radiozendervlaanderen 1, Dit is een mevrouw die plaatjes draaiten zegt wanneer je moet rennen en moet lopen. Hiermee kan je opbouwen tot je ongeveer 5km kan hardlopen. (dit programma is jammer genoeg verwijderd van itunes dus je moet er wel via via aan kunnen komen. Het was destijds gratis)