Jody gaat direct weg wanneer ze blaast of gromt. Bodi is iets hardnekkiger. Zijn nieuwsgierigheid neemt nog wat de overhand. Maar hij liet zich net al twee x goed corrigeren. Lilo uurtje los op schoot gezeten en de honden los. Nu is Lilo mee naar boven.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-24 15:48
Het is genieten. Even weinig in huis gedaan ivm de kitten en hondjes. De nieuwe keuken goed in gebruik genomen. Gisteren lekker pannekoeken gebakken en 3 kg stoofpeertjes en een kg draadjesvlees gemaakt. Vandaag dus lekker makkelijk niet koken.
Stand van de fundering nu: Alleen nog zand en platen. Dan de stallen.
Saar heeft kyr toegeëigend:
Lieve Soof ook:
Morgen komt de andere loonwerker de paddock los trekken. Dan ligt hij nog wel te laag voor optimale water afvloeiing maar kunnen het zand van de buren hun rijbak krijgen wanneer hun het zwembad gaan uitbouwen. Vergunning al rond. Hun hebben geen paarden. Maar ligt een proffesionele bak. Dus ben ik dief van mijn eigen portemonnee als ik de loonwerker nu op laat hogen.
Mooie oppervlakte voor een stal met plaats, zoooo benieuwd naar het resultaat.
horsii
Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-24 16:11
Jar was even vergeten te zeggen dat de loonwerker alleen de paddock deed lostrekken.. Ik kon dus vanmorgen het heuvellandschap gaan temmen. Zandleemgrond dus door het lostrekken overal grote bonken leem etc. Uur bezig geweest en voorstuk welke nog wat nattig was met de hand kunnen doen, fijn met bijna 36 weken zwangerschap
Na het lostrekken
Na het slepen
Morgen nog een x goed slepen en hopelijk kan het water weer wat beter weg.
Ik ben ook ontzettend benieuwd. Vandaag de loonwerker niet gezien voor de fundering. Hopelijk maakt hij het komende week af.