Ons huis staat er sinds gisteren op

Advertentie
Ik ben zo benieuwd hoeveel reacties/bezichtigingen we krijgen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Doubtless schreef:Menino wat zuur van die verklaring!!
Ons huis staat er sinds gisteren op![]()
Advertentie
Ik ben zo benieuwd hoeveel reacties/bezichtigingen we krijgen...
Neonlight schreef:Ik kom hier ook weer eens even kijken. Zelf niet op de woningmarkt, maar het huis van mijn ouders staat sinds donderdag op Funda en deze ochtend en maandagochtend zijn er al volop bezichtigingen. Zelf hebben ze een nieuwbouw appartement gekocht en ze willen pas in januari de overdracht. Waar ik nu nieuwsgierig naar ben, hoe lang zijn tegenwoordig hypotheek offertes geldig? In 2013 toen ik zelf op de woningmarkt zat was het 3 maanden, heb hier wat jaartjes meegelezen en weet dat het langer geworden was, maar weet niet wat het tegenwoordig is.
Overigens omgeving Eindhoven, zitten ook wat expats bij.En zelf zijn mijn man en ik al beiden meer dan 20 jaar werkzaam bij dat Veldhovense bedrijf met die vele expats.
listiglistje schreef:Doubtless schreef:Onze offerte is 6 maanden geldig.
Dank shiloh. Er staat weinig te koop hier en de wijk (en regio) is heel gewild, dus ik heb goede hoop!
Die ben je zo kwijt, Den Bosch en omstreken is ook hot and pricy.
Moderne woning, instapklaar in gewilde wijk is appeltje eitje!
listiglistje schreef:Shiloh schreef:Oh dat snap ik zeker. Ik ga tegenwoordig ook permanent nog maar 1, hooguit 2 dagen naar kantoor. Dan is dat uur van Eindhoven naar Utrecht prima te doen. Mijn zus gaat elke dag naar kantoor in centrum Eindhoven en moet met OV of scooter, dan is de afstand toch meer een ding.
Dus ik heb geschikt, en dan maar rand Eindhoven. En dichter bij mijn ouders vind ik toch ook fijn. Die worden ook langzaam een dagje ouder en dan is in de buurt wonen toch prettig.
Ja dat is een verstandige keuze!
Voor je zus is de locatie nu veel beter dan Son of Best. Ov ieder kwartier een bus en fietsen is te doen.
Ik kom zelf uit Son.
Maar daar waren in mijn tijd geen starterswoningen.
Dus ik moest 16 jaar geleden verplicht naar Eindhoven.
Enige wat ik ga missen is thuisbezorgd, de ruime keuze en leuke restaurantjes in de wijken in de buurt.
Nieuwe huis is maar keuze uit 4 eettentjes, pizza of shoarma