Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MarlindeRooz schreef:Ik lees ook mee. Woon sinds kort samen en door omstandigheden komt het hele huishouden op mij neer. Vind schoonmaken niet erg om te doen maar beginnen is soms lastig.
We ruimen beide wel altijd alles op en we lopen niet met schoenen binnen. Dat scheelt enorm.
Gister enorm lekker wasmiddel bij de DM gehaald. Altijd leuk om daar schoonmaakzooi te halen.’
Liesje89 schreef:Ik gebruik soms bij de donkere was een beetje wasparfum (dat is ook de merknaam). Ik heb de geur lavendel. Best lekker maar ook heftig, je hebt er maar een heel klein beetje van nodig!
Ik heb trouwens keukenreiniger en badkamerreiniger van de action meegenomen vorige week. Ruikt echt lekker en goed spul ook! Het badkamergoedje is blauw en het keukenspul groen, gezellige flessen ook wel![]()
Aanrader!
PSvanLot schreef:Gebruikt er hier iemand een wasgeurtje in de wasmachine of in de droger.
Had een proefpakketje gekregen en nu ben ik er verslaafd aan!
Gebruik wel veel minder dan voorgeschreven en het liefst alleen in de droger. Dit doe ik dan een paar druppels op de drie schapenwollen bollen die ik er in doe.
Charaz schreef:PSvanLot schreef:Gebruikt er hier iemand een wasgeurtje in de wasmachine of in de droger.
Gebruik wel veel minder dan voorgeschreven en het liefst alleen in de droger. Dit doe ik dan een paar druppels op de drie schapenwollen bollen die ik er in doe.
Welke wasparfum gebruik je? Ik wil ook wat bestellen maar ben bang dat de geuren te heftig zijn.
PSvanLot schreef:Gebruikt er hier iemand een wasgeurtje in de wasmachine of in de droger.
MarlindeRooz schreef:Ik lees ook mee. Woon sinds kort samen en door omstandigheden komt het hele huishouden op mij neer. Vind schoonmaken niet erg om te doen maar beginnen is soms lastig.
We ruimen beide wel altijd alles op en we lopen niet met schoenen binnen. Dat scheelt enorm.
Gister enorm lekker wasmiddel bij de DM gehaald. Altijd leuk om daar schoonmaakzooi te halen.’