Lego

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-25 13:10

Zo n schilderij zou voor mij niks zijn om te bouwen :')

Hier heeft gv zijn königsegg afgebouwd en ik heb een boeket afgemaakt en mijn verplantjes in elkaar gezet. Dan zijn alle half af dingen klaar en tijd voor wat anders.

Ik begin met een boom kap kraan machine en gv begint aan de kleine ghostbusters auto

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 16:06

Vandaag gekocht.
Paard voor mijzelf en panda voor onze zoon.

Afbeelding

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 16:55

Hier 3 sets uit elkaar gehaald. Home alone huis, die ga ik met kerst weer opbouwen. De 3-1 tijger, mijn dochter wil de vis gaan bouwen. En de grote Hogwarts kasteel, die ga ik verkopen. Ik wil misschien de black pearl gaan kopen een keer en dan heb ik ruimte nodig dus die kan dan op de plek van de Hogwarts gaan staan.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 16:08

Zaterdag voor mijn verjaardag gekregen.

Afbeelding

C_arola

Re: Lego

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 16:09

Gefeliciteerd :)

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 16:26

Wat schattig, en gefeliciteerd met je verjaardag

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 17:31

Leuk! Gefeliciteerd!

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 18:34

Dank jullie wel

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 19:07

Gefeliciteerd, die chrysant komt uit een serie trouwens. Ik moet ze nog bouwen. Alleen de orchidee daarvan is klaar.

carola als je afbreekt sorteer je dan of alles in een bak?

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-25 19:37

Voor iedereen die met de intertoys actie aan het sparen is, deze week is de laatste week om punten te verzamelen!

Kloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 13:03

Zo weer wat bestellingen gedaan *\%/*

Via marktplaats de Santa Post Office en voor mijn zoontje de Marvel Spiderman's Monster Truck VS Mysterio

En zojuist via lego.com de lego city adventskalender en de Arrenslee.

Om alvast in kerststemming te komen :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 13:07

Ik kijk naar buiten en zie 24 graden :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 21:21

Afbeelding

Afbeelding

Geen lego maar toch bouwen als lego. De laatste stukjes is even prutsen maar uiteindelijk gelukt. En hij draait ook nog

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 11:44

pony33 schreef:
GDG schreef:
Oh 'gelukkig', in die zin dat ik het dan voor mezelf wel vrij goed ingeschat heb dan :D . Om te zien vind ik hem ook heel erg mooi, kan me voorstellen dat het met verlichting erin ook echt ontzettend gaaf is om hem in je kamer te hebben hangen. Plaats je een foto als je de verlichting erin hebt? Lijkt me echt gaaf. Zo gaaf dat ik zelfs een beetje ga twijfelen of ik die set toch ook maar moet kopen :') .

En ja als de verlichting ooit komt zal ik zeker een foto plaatsen.
*zal dat halve ding wel weer uit elkaar geprutst moeten worden... -O- :+*

Met verlichting *\o/*
Crisis wat een gekut zeg :') , vooral met de draden aan de achterkant, dingen aandrukken zonder ervoor te zorgen dat je er aan de voorkant niks afsodemieterd :+ :x
Maar het is gelukt, zo leuk *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Plus ook direct Luxo jr verlichting gegeven <3

Afbeelding

Afbeelding

En de hibiscus een tijdje terug gemaakt, foto doet het geen eer aan, 1 van de mooiste lego bloemen tot nu toe vind ik **\O/**

Afbeelding

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 12:07

Ik zit nog te twijfelen over de hibiscus, zag hem laatst in een Lego winkel en daar vond ik hem er niet zo mooi uit zien. Maar wie weet koop ik hem toch nog een keer.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 12:57

pony33 schreef:
Met verlichting *\o/*
Crisis wat een gekut zeg :') , vooral met de draden aan de achterkant, dingen aandrukken zonder ervoor te zorgen dat je er aan de voorkant niks afsodemieterd :+ :x
Maar het is gelukt, zo leuk *\o/*

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat :D . Vreselijk irritant als er dan dingen afbreken (en je dan weer moet zien uit te zoeken hoe het zat :x ) maar het is wel echt prachtig zeg. Echt eer van je werk!

Als je nog een foto wat meer van een afstand wil maken (als het donker is) zou ik dat graag zien, lijkt me onwijs mooi (huidige foto's ook al echt heel mooi hoor).

Die lamp is ook zo leuk met echt licht, is dat hetzelfde systeem als bij de melkweg? Gaat het op batterijen?

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-25 20:19

Klopt, zelfde systeem, is een USB achtig dus je steekt hem in het stopcontact.
Als ik meer ruimte heb maak ik een afstands foto :D we wonen momenteel in een mini huisje van 4.8 bij 4.8m wegens verbouwing :+

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 11:59

Nou onze bankrekening is weer leeg.
Mijn man heeft net de Titanic gekocht en dochter heeft Andrea's futuristische villa gekocht. Wel goed voor de insiders punten.

Mijn man heeft als puber Titanic minimaal 10 keer gezien in de bioscoop en daarna nog zeker 30 keer op DVD. Die moest dus nog komen voor hij eruit gaat.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 12:01

Oef tijdje bouwen en de rekening inderdaad weer leeg. Als geld geen probleem was wist ik het wel geen titanic maar een enorme kraan

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 12:05

Oh die kraan heeft 1 van mijn medewerkers, dat is ook een beste.
De laatste grote aankoop was vorig jaar kerst, dus we hebben wel even kunnen sparen. Ik heb nu ook geen sets die ik heel graag wil hebben en mijn man moet het hier even mee doen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 12:39

Die Titanic is ook echt gaaf, heb hem gezien bij een collega. Je moet wel aardig wat ruimte hebben om hem neer te zetten, hij is echt groot.
Zelf wil ik de dalmatier nog hebben, niet omdat die zo mooi is maar omdat het een dalmatier is.
En de kerst sets, hoewel de boom aardig aan de prijs is.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 14:51

De Titanic is heel gaaf, hier een keer op de vorige school van mijn zoon gezien. Concierge heeft die toen gebouwd en aan school geschonken zodat kinderen ernaar konden kijken. Heb het toen ook mogen zien.
Als het niet zo duur was geweest had ik die ook gehaald. Hier juist wat sets op marktplaats gezet, ga die niet meer bouwen en het neemt ruimte in beslag.

Ik wou eerst voor de Black pearl gaan maar ik vind het op de foto's toch niet zo mooi als ik had gehoopt, zelfde met The Shire dus voor nu zijn dat skips voor mij. Mijn dochter wil de Stitch set graag onder de boom aangezien ze daar helemaal fan van is dus die ga ik binnenkort denk ik halen. En de rustgevende tuin wil ik zelf gaan maken binnenkort.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 15:06

Wij hebben vorig jaar een hoop sets verkocht die we niet zo mooi meer vonden. Ruimt wel even lekker op.

Titanic is zeker duur en ook flink groot, geen idee waar mijn man hem wil gaan laten. Hij is er nog wel even mee bezig, dus we kunnen nog een mooie plek bedenken.

Stitch is leuk, staat bij onze dochter op de kamer. Gek genoeg wilde ze Angel niet hebben.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-25 21:14

Die staat bij mijn dochter op de tweede plek maar ze heeft meer met Stitch dan met Angel.

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-25 02:42

Mijn man en ik hebben de Black pearl gedeeld qua kosten :') , kregen ook het kompas erbij, score! *\o/* Die blijft nog wel even in de doos, hebben we nu geen plek voor. We zijn bezig met voorbereidingen om ons oude gare huis te slopen en een nieuwe te bouwen. Als dat allemaal klaar is is dat onze beloning :j

Wel weer meer bloemen gehaald, kan het niet laten :') plus de insect collection, die zijn zo gaaf en Wall-e , ooo wat is die schattig <3 Eve en Mo zitten nog in de doos :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding