Smartwatch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 01:31

Bagheera_206 schreef:
x_Jeanine_x schreef:
Iemand een nieuwer model samsung horloge?

Als ik met de galaxy 6 een sport wil aan klikken loopt ie te zeuren over het feit dat ik de locatie moet instellen. Maar daar heb ik in mijn beleving op alle mogelijke plekken al toestemming voor gegeven...
[ [url=m/5o0PrI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7pv90v.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dan zou ik even contact met Samsung opnemen. Als je overal toegang tot locatie hebt gegeven zou het moeten werken. Zit paardrijden ook op het Samsung horloge?

Ik heb hem even uitgezet, telefoon ook en ineens deed ie het :D
Zal straks als ik wakker ben even kijken, nu eerst bedtijd.

Prairy

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 11:07

Ik ben nog geen vrienden met mijn Samsung watch 6 ook. Eerst 3x alles opnieuw moeten installeren, nu lijkt het redelijk te werken. Gisteren was hij wel ineens een paar keer uit gegaan.

Bloeddruk en ecg meten/maken zou moeten kunnen, maar hoe, dat kan ik nog niet vinden. Terwijl ik zeker de bloeddruk juist zo interessant vindt ivm de nieuwe medicijnen die ik slik en waarvan mijn hartslag omhoog gaat.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 17:29

Prairy schreef:
Ik ben nog geen vrienden met mijn Samsung watch 6 ook. Eerst 3x alles opnieuw moeten installeren, nu lijkt het redelijk te werken. Gisteren was hij wel ineens een paar keer uit gegaan.

Bloeddruk en ecg meten/maken zou moeten kunnen, maar hoe, dat kan ik nog niet vinden. Terwijl ik zeker de bloeddruk juist zo interessant vindt ivm de nieuwe medicijnen die ik slik en waarvan mijn hartslag omhoog gaat.

Ik moet er ook echt aan wennen. Krijg de meldingen nog niet lekker erop.
Vanavond maar proberen er mee te yoga en.

Functie paardrijden zit op de watch 6!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 17:53

Hoe ging de yoga? Fijn dat paardrijden er ook op zit. Hoe lang gaat de accu nu ongeveer mee?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 18:16

Oh oh... Hoe dan? :=

Afbeelding

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-23 18:34

Bagheera_206 schreef:
Hoe ging de yoga? Fijn dat paardrijden er ook op zit. Hoe lang gaat de accu nu ongeveer mee?

Yoga ging er prima mee :)
Paardrijden doe ik momenteel niet meeer, dus kan ik niet proberen.
Vanmiddag opgeladen, 2 dagen zit ik nu op.
Vanmiddag ermee gesupt, alleen die moet ik nog even instellen.

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-23 07:52

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-23 08:11

Toch nog best grappig/handig tijdens paardrijden.

Afbeelding

Ik had gisteren les op een paard van een kuddegenootje en hebben vooral geoefend om haar in tölt te krijgen. Vaak was ik dan de energie weer kwijt dus zijn we korte stukjes gaan galopperen dan terug in draf/stap en dan direct aan tölten.

Afbeelding

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 13:18

Hi, misschien weet iemand van jullie dit; ik heb sinds een paar dagen een garmin, tot nu toe tevreden alleen 1 ding vind ik vervelend. Namelijk dat mijn gedempte WhatsApp chats, wél een melding op mijn horloge geven.. weet iemand toevallig hoe je dit uitschakelt? Ik heb die chats natuurlijk niet voor niets gedempt op mijn telefoon, best irritant als ik dan alsnog elke keer een melding op mijn horloge krijg... :)

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 13:45

Yinthee schreef:
Hi, misschien weet iemand van jullie dit; ik heb sinds een paar dagen een garmin, tot nu toe tevreden alleen 1 ding vind ik vervelend. Namelijk dat mijn gedempte WhatsApp chats, wél een melding op mijn horloge geven.. weet iemand toevallig hoe je dit uitschakelt? Ik heb die chats natuurlijk niet voor niets gedempt op mijn telefoon, best irritant als ik dan alsnog elke keer een melding op mijn horloge krijg... :)

Dat is wel heel vreemd. Toevallig de chats al een keer opnieuw gedempt?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 14:11

Dat is idd bijzonder, dat gebeurt bij mij niet.

Ik zou idd eens proberen om de demping op te heffen en opnieuw in te stellen, kijken of dat helpt?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 19:54

Yinthee schreef:

Is dempen weer wat anders dan archiveren? Hier komen de gearchiveerde chats niet door op mijn Garmin.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-23 23:18

Is dat niet in te stellen in de app? Dat kan met de mijne wel in elk geval.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 01:56

Dempen is iets anders dan archiveren inderdaad ;)

Opnieuw dempen had ik inderdaad al geprobeerd, maar helaas geen verschil...

Muiz, waar zou ik dat dan moeten vinden om in te stellen?

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 06:18

Yinthee schreef:
Dempen is iets anders dan archiveren inderdaad ;)

Opnieuw dempen had ik inderdaad al geprobeerd, maar helaas geen verschil...

Vandaar. Hier heb ik alle onbelangrijke apps gearchiveerd. Alles wat niet op gearchiveerd staat mag dan ook doorkomen op mijn horloge.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 08:30

Ik zet tijdens sport mijn bleutooth uit in mijn telefoon. Dan ontvang ik niks op het horloge. Na de work out connect ik het weer.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 08:38

Ik heb tijdens sporten zoals paardrijden en hardlopen de Bluetooth wel aan, want daarmee werkt ook de LiveTrack en aangezien ik meestal alleen op pad ga, vind ik het wel prettig dat mijn partner kan uitvinden waar ik ben, als ik al een tijdje onderweg ben en niks van me heb laten horen.
En op die manier werkt ook het contact voor noodgevallen bij ongevaldetectie.
Dus Bluetooth uit tijdens deze sporten doe ik bewust niet.

Tijdens de yogales heb ik wel de Bluetooth uit, wel zo effectief voor het bereiken van ontspanning.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 08:44

Tijdens het wandelen en trailruns in het bos heb ik hem ook uit.

Ik begrijp dat sommigen hem aan hebben. Maar ik vind die meldingen van mijn telefoon echt te irritant.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 10:56

Bij garmin kan je sowieso meldingen van apps dempen toch, bijv. alles van whatsapp/mail/instagram etc. Helaas niet specifiek van gedempte chats, maar lijkt mij prettiger om álles te dempen dan om alles door te laten.

Archiveren en dan zelf regelmatig kijken kan idd ook. Die laat ie ook niet door

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 11:25

Hier heb ik bijna alle apps uit gezet in Garmin. Alleen de niet gearchiveerde whatsapps en buienalarm, buienradar en telefoongesprekken komen door. Al het geneuzel van alle socials niet. Daar zou ik dan ook knetter van worden. _O-

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 11:58

Ik krijg toch echt alleen niet-gedempte WhatsApp berichten op mijn Garmin.
De gedempte chats krijg ik niet door, nooit gehad ook.

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 12:37

Yinthee schreef:

Oh sorry ik was een beetje vaag, ik heb een Polar en ik kan per app aangeven of ik daar meldingen van wil ontvangen of niet. Tijdens het sporten geeft hij sowieso geen meldingen door zodat je geen afleiding hebt. Lijkt me dat Garmin ook wel zo iets heeft maar dat weet ik dus niet zeker.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 12:44

Ik ga dinsdag (alweer) met mijn Samsung watch naar de Mediamarkt, dan wordt ie opgestuurd. Ik blijf meldingen krijgen dat ik hem moet resetten, en dan ben ik dus alles kwijt (en een hoop tijd). Hij maakt ook geen backups.

Ik heb een one plus telefoon. Hopelijk ligt het niet daar aan

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 12:51

Je kunt idd bij Garmin op je horloge nog specifiek instellen of je tijdens activiteiten meldingen wil ontvangen of niet, of bv alleen oproepen en de rest niet.

Ik zat dat vanmorgen in de app te zoeken, maar daar kon ik alleen vinden meldingen wel of niet en per app instelbaar of die wel of geen meldingen geeft op je horloge.

Net even op mijn horloge zelf bij de instellingen gekeken en daar kun je dus onderscheid maken bij tijdens een activiteit tussen: toon alles, toon alleen oproepen, toon oproepen en sms of geen helemaal geen meldingen.

Dus dat is evt nog een optie om wel gebruik te kunnen maken van de Bluetooth en veiligheidsopties, maar niet gestoord te worden.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-23 12:58

Die ga ik ook eens bekijken. Ik wil helemaal geen meldingen en ook niet gebeld worden. Zet mijn telefoon op stil. En al helemaal geen whats apps uit app groepen die zijn het irritantste.