Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Inney schreef:Heerlijk ruime schuilstal! Ben benieuwd hoe het er af uit ziet
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar de andere paarden gaan in de winter wel deels op stal?
Ja, voor twee (grote) paarden moet dat toch te doen zijn, dacht ik... en anders verzinnen we er wel weer wat op 

Lys_PPA schreef:Ohh wauw ziet er goed uit allemaal! Mooie schuilstal en met zo'n mooi staalwerk kan het niet anders dan dat dat ook supermooi wordt.
De stalen stalwanden komen straks in de schuur, en niet in de schuilstal. Die blijft gewoon open incl. paddock. De stalwanden worden stallen van 3.5 x 4 met bij elke stal een uitloop op het harde en gedeeltelijk gedeelde zandpaddocks eraan vast. Splash en Wilg komen dan samen op de achterste weide met eigen paddock en die schuilstal. Tamme, Jay en Dije krijgen een stal binnen met uitloop. Als het bij drie paarden blijft kan ik ze dus allemaal een ruime stal + verharde uitloop + eigen zandpaddock aanbieden
Bij meer paarden op stal (krijgen 5 stallen), zullen ze de zandpaddocks moeten delen
xXutopiaXx schreef:Lys_PPA schreef:Ohh wauw ziet er goed uit allemaal! Mooie schuilstal en met zo'n mooi staalwerk kan het niet anders dan dat dat ook supermooi wordt.
Dankjewel!![]()
De stalen stalwanden komen straks in de schuur, en niet in de schuilstal. Die blijft gewoon open incl. paddock. De stalwanden worden stallen van 3.5 x 4 met bij elke stal een uitloop op het harde en gedeeltelijk gedeelde zandpaddocks eraan vast. Splash en Wilg komen dan samen op de achterste weide met eigen paddock en die schuilstal. Tamme, Jay en Dije krijgen een stal binnen met uitloop. Als het bij drie paarden blijft kan ik ze dus allemaal een ruime stal + verharde uitloop + eigen zandpaddock aanbieden
Bij meer paarden op stal (krijgen 5 stallen), zullen ze de zandpaddocks moeten delen
ik moet gewoon mijn enthousiaste berichtjes eens nalezen voordat ik op enter druk
Heerlijk zo'n stallen met eigen uitloop en paddock. Ben erg benieuwd naar de resultaten. 
Wat fijn dat de stalwanden er eindelijk zijn. En prachtige schuilstal, komt daar ook een verhard stuk bij? Zal echt zo fijn zijn als alles straks af is, ben heel benieuwd hoe het gaat worden allemaal
Lys_PPA schreef:Ohh ja dat was me ook wel duidelijk![]()
ik moet gewoon mijn enthousiaste berichtjes eens nalezen voordat ik op enter druk
Heerlijk zo'n stallen met eigen uitloop en paddock. Ben erg benieuwd naar de resultaten.
Ja, ik kan soms zo lekker warrig schrijven en voor mij is het allemaal duidelijk natuurlijk, maar kan me goed voorstellen dat 't voor de lezer soms niet zo is
Zeker als je het nooit in het echt gezien hebt, lastig voorstellen
Maar thanks!
Ik oookkk!

Robijntjah schreef:We hebben er zin in om te komen helpen
Ben heel benieuw naar je schuilstal dan, tegen die tijd wil ik wel een naam hebben hahaha.
Van de schuilstal?!

Prairy schreef:Een beetje hard werken zegt ze dan, dan is het wel af.
Beetje heel hard werken 
Libera schreef:Ahh dat word straks zo mooi!!Wat fijn dat de stalwanden er eindelijk zijn. En prachtige schuilstal, komt daar ook een verhard stuk bij? Zal echt zo fijn zijn als alles straks af is, ben heel benieuwd hoe het gaat worden allemaal
Dankjewel
Ja... ik denk wel dat ik ook een stuk wil verharden... maar ik ben er nog niet helemaal over uit welk stuk. Want ik denk dat ze toch ook wel graag in het zand liggen.... Dus hier ben ik nog over aan het nadenken, en misschien straks als ze er lopen pas beslissen wat handig is..
2 nieuwtjes eigenlijk
Zal ze in volgorde van appearance noemen 
Om me te kunnen richten op de kleur die ik graag wil fokken: blauw rhön, heb ik contact met een fokster in de buurt. Zij focust zich ook op die kleur en door samen te fokken en samen met de konijntjes te werken kunnen we samen mooie konijntjes voortbrengen
Dus heb ik twee kleintjes van haar overgenomen

Maar ook met mijn andere konijntjes gaan er vast mooie nestjes uit komen. Eerst maar 's opgroeien, want ze zijn nog maar 8 en 7 weekjes oud 

Ze heeft het echt heel netjes gedaan; mooi nestje gemaakt, lekker aan het plukken geweest en het afgedekt met een flinke dot haar en toen gelijk doorgegaan met de bevalling: 4 kleintjes en alle 4 springlevend
Geen gedoe, geen overleden nijntjes.. echt perfect

Ik verwacht dat deze dezelfde kleuren krijgt als moeders: zwart rhön.

sureido schreef:Hahaha hoeveel konijnen hebben jullie nu? Wel echt zo schattig!!
Bestaande uit: 6 dekrammetjes (Choco, Droppie, Nibit, Toff, Nacho en Skittle), 6 fokvoedstertjes (Cinna, Noga, Minty, Pepper, Fey en Chupa) en 2 gecastreerde rammetjes als vriendjes voor fokvoedsters (Sal en Burrito).
DeniseES schreef:Ahhhhh die 2 nieuwe kleine konijntjes zien er wel heel leuk uit (helemaal samen)![]()
En alweer baby's ook! Staat de tijd bij jullie op fast forward? Of heb je stiekem extra uren in je dag![]()
Die schuilstal en nieuwe stallen, het gaat ineens hard man, ik ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien, dat moet zo mooi worden

Maar, we zitten dan ook geregeld pas om 23.30 op de bank, dat we 'klaar' zijn met alles
Of eten pas om 21.30 

miicchhellee schreef:OMG wat zijn ze toch leuk![]()
Als ik ooit nog babykonijntjes wil (kans is zo denk ik wel heeeeel groot), dan weet ik zeker dat ik een van jou knappies wil![]()

nobillity schreef:Wat leuk nog meer baby konijntjes !!
Ik ben verliefd.
Mocht je ooit een oppas nodig hebben voor je nijntjes haha
Princess_ schreef:Ik ben verliefd op alle konijntjes, waarom ben ik nou allergisch
Ondanks wat er soms bij advertenties op marktplaats staat, zijn er volgens mij geen hypo-allergeen konijntjes...
15 t/m 21 juni... kunnen we nog ff terug, ik ben nu al klaar met het gure weer 
Zo ook mijn berm- en vlindermix in de tuin
(waar ik nu nog steeds de smalle weegbree van oogst voor de nijntjes
)

Veel te leuk om in te rollen 

Baby Nibit is dit 

En daardoor vinden de konijntjes hem ook leuk en wennen ze ook gelijk aan honden
Lieve King... 

Soort hele grote broer 

Want de dakgoot zit volledig verstopt met allemaal sh*t
Maar we moesten het dak op om de dakgoot dus even goed aan te pakken, want er is flink regen op komst 

Onding 

Nasty...

Die Blue voor 't eerst ziet

Klimt zelf op de rugleuning en gaat op het plekje liggen waar de katten ook altijd liggen 

Aangezien ik er moeilijk de hele dag met m'n neus bovenop kan gaan zitten, maar toch wel héél nieuwsgierig ben of ze ze wel voedt, kan ik mooi de camerabeelden terugkijken
Dus, als ik wakker word, kijk ik even of ze ergens in de nacht de baby's heeft gevoed, en ja hoor!

Allemaal leuks en lekkers voor de diertjes
Een pakketje krijgen voor jezelf is leuk, maar dit voelt helemaal als een cadeautje 

Gelukkig was het wel zo weg toen de regen stopte.. 
Stoer peerd 

Wat is dit heerlijk zeg 

Als vliegen op een hoop stront 

Maar is meer een kroelkat dan een opschootligkat 

Wat hebben we toch een geluk met deze heerlijke dieren 

In z'n meest comfortabele houding 

Snow althans wel.. 

Nadat ik er een foto van heb gemaakt

Zadel ligt toch voor het grijpen na m'n ritje met Jay 

Voor dat kleine stukkie wat we nu doen stappen om weer op te bouwen, kan dat best

Was ook wel weer nodig... waarom heeft niemand mij dit verteld, vóórdat ik een cremello kocht
Vast- en stilstaan is niet z'n sterkste punt
Een before foto 

Hij kan zowaar nog netjes vaststaan ook 

M'n beste maatje

Brego lekker aan het spelen 

Want meneer is vandaag 21 geworden!!!
Jonge blom 

Storm is wel echt een leukerd, ondeugend geval 

en Jay
en Tamme
en Splash die niet weet hoe hij zich naar zn leeftijd moet gedragen
ik zweer je, dat ding wordt 40, daar kom je nooit meer van af 
Muga schreef:Goedemorgen! Dat is weer leuk opstaan! Ik word wel een beetje jaloers op jullie mooie omgeving, heerlijk om zo te wonen en te rijden!
Dat gaf voor ons ook wel de doorslag om te kiezen voor dit huis
Hebben 2 huizen gezien met binnenbak aan huis, maar geen leuke omgeving... toen we echt serieus gingen nadenken zijn we tot de conclusie gekomen dat we het belangrijker vinden dat we vanuit huis heerlijk kunnen buitenrijden, en ben zó blij dat we die beslissing hebben gemaakt!!
Xanthippe schreef:Kan niet meer zeggen elke keer dan: wauw, hier wordt ik zo gelukkig (en een beetje jaloers) van!
Zo'n mooi plekje, zo'n mooie beestjes, zo'n topper van een vriend...
Knap bezig, jullie!
Dankjewel
En ik ben ook zó blij met die topper van een vriend.. anders had mijn leven er heel anders, en een stuk minder leuk
, uitgezien... Renee1991 schreef:Heerlijke update weer! Ik ben jaloers op jouw leven
Thanks

DeniseES schreef:Ahhh wat fijn weerStorm is wel echt een leukerd, ondeugend geval
De ponies in de regen, hadden we regen in juni?! En toen Blue gewassen, heus is dat zo lang geleden
Wilgen Jay
en Tamme
en Splash die niet weet hoe hij zich naar zn leeftijd moet gedragen
ik zweer je, dat ding wordt 40, daar kom je nooit meer van af
Zal wel lekker gestonken hebben in die dakgoot
Figuur
Heb Blue inmiddels al heel vaak gewassen
Hij is echt héél goed in zichzelf héél vies maken, en staat pal naast de weg
De hele buurt is fan van Blue, dus dan moet ie er wel een beetje toonbaar uitzien
Ja..... niet kapot te krijgen