Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inney schreef:Heerlijk ruime schuilstal! Ben benieuwd hoe het er af uit ziet
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar de andere paarden gaan in de winter wel deels op stal?
Lys_PPA schreef:Ohh wauw ziet er goed uit allemaal! Mooie schuilstal en met zo'n mooi staalwerk kan het niet anders dan dat dat ook supermooi wordt.
xXutopiaXx schreef:Lys_PPA schreef:Ohh wauw ziet er goed uit allemaal! Mooie schuilstal en met zo'n mooi staalwerk kan het niet anders dan dat dat ook supermooi wordt.
Dankjewel!![]()
De stalen stalwanden komen straks in de schuur, en niet in de schuilstal. Die blijft gewoon open incl. paddock. De stalwanden worden stallen van 3.5 x 4 met bij elke stal een uitloop op het harde en gedeeltelijk gedeelde zandpaddocks eraan vast. Splash en Wilg komen dan samen op de achterste weide met eigen paddock en die schuilstal. Tamme, Jay en Dije krijgen een stal binnen met uitloop. Als het bij drie paarden blijft kan ik ze dus allemaal een ruime stal + verharde uitloop + eigen zandpaddock aanbieden
Bij meer paarden op stal (krijgen 5 stallen), zullen ze de zandpaddocks moeten delen
Lys_PPA schreef:Ohh ja dat was me ook wel duidelijk![]()
ik moet gewoon mijn enthousiaste berichtjes eens nalezen voordat ik op enter druk
Heerlijk zo'n stallen met eigen uitloop en paddock. Ben erg benieuwd naar de resultaten.
Robijntjah schreef:We hebben er zin in om te komen helpen
Ben heel benieuw naar je schuilstal dan, tegen die tijd wil ik wel een naam hebben hahaha.
Prairy schreef:Een beetje hard werken zegt ze dan, dan is het wel af.
Libera schreef:Ahh dat word straks zo mooi!!Wat fijn dat de stalwanden er eindelijk zijn. En prachtige schuilstal, komt daar ook een verhard stuk bij? Zal echt zo fijn zijn als alles straks af is, ben heel benieuwd hoe het gaat worden allemaal
sureido schreef:Hahaha hoeveel konijnen hebben jullie nu? Wel echt zo schattig!!
DeniseES schreef:Ahhhhh die 2 nieuwe kleine konijntjes zien er wel heel leuk uit (helemaal samen)![]()
En alweer baby's ook! Staat de tijd bij jullie op fast forward? Of heb je stiekem extra uren in je dag![]()
Die schuilstal en nieuwe stallen, het gaat ineens hard man, ik ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien, dat moet zo mooi worden
miicchhellee schreef:OMG wat zijn ze toch leuk![]()
Als ik ooit nog babykonijntjes wil (kans is zo denk ik wel heeeeel groot), dan weet ik zeker dat ik een van jou knappies wil![]()
nobillity schreef:Wat leuk nog meer baby konijntjes !!
Ik ben verliefd.
Mocht je ooit een oppas nodig hebben voor je nijntjes haha
Princess_ schreef:Ik ben verliefd op alle konijntjes, waarom ben ik nou allergisch
Muga schreef:Goedemorgen! Dat is weer leuk opstaan! Ik word wel een beetje jaloers op jullie mooie omgeving, heerlijk om zo te wonen en te rijden!
Xanthippe schreef:Kan niet meer zeggen elke keer dan: wauw, hier wordt ik zo gelukkig (en een beetje jaloers) van!
Zo'n mooi plekje, zo'n mooie beestjes, zo'n topper van een vriend...
Knap bezig, jullie!
Renee1991 schreef:Heerlijke update weer! Ik ben jaloers op jouw leven
DeniseES schreef:Ahhh wat fijn weerStorm is wel echt een leukerd, ondeugend geval
De ponies in de regen, hadden we regen in juni?! En toen Blue gewassen, heus is dat zo lang geleden
Wilgen Jay
en Tamme
en Splash die niet weet hoe hij zich naar zn leeftijd moet gedragen
ik zweer je, dat ding wordt 40, daar kom je nooit meer van af
Zal wel lekker gestonken hebben in die dakgoot