Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelFun schreef:Je moet nooit van één maatgeving van een muur uit gaan, dat kan je lelijk opbreken bij het installeren.
Altijd op 4 punten meten en dan de smalste maat aanhouden (of de muur uitvlakken).
DubbelFun schreef:Dat is sowieso een eerste vereiste
Een laserlijn zetten is dan héél handig.
pmarena schreef:Hier moeten we aan de ene kant de lage pootjes en aan de andere kant de hoge, zo scheef is het hier allemaalEn je wilt toch wel graag een ei ofzo neer kunnen leggen zonder dat je er achteraan moet
pmarena schreef:Dat zal iets persoonlijks zijn, gewoon kastjes opbouwen en plaatje hout er op leggen hebben wij gedaan
DubbelFun schreef:Een beetje kruislaser is zelfnivellerend zodat deze altijd horizontaal is.
Goof schreef:Dank allemaal. Mijn huis is oud en schots en scheef, het zal dus sowieso ingemeten moeten worden.
Ik ga me eens verder verdiepen!
C_estmoi schreef:Ben even benieuwd: hebben jullie gisteren alsnog de spullen van Ikea ontvangen?Onze IKEA keuken zou vandaag geleverd worden. Maar, komt ie: ik kreeg minder dan een uur voor het aflever-window een telefoontje van het transportbedrijf, dat zij de keuken nooit ontvangen hebben van het distributiecentrum![]()
Dus ze kunnen zometeen eventueel wel het aanrechtblad leveren, maar verder niks. Huilen, want de keuken zou eind deze week ook geïnstalleerd worden, en ik wil over 3 weken verhuizen...
DubbelFun schreef:Met de meeste stelpootjes kun je een ongelijkheid wel oplossen, maar dan is het niet meer zo simpel om daar even een (standaard) plint voor te zetten, dan krijg je een kier nl