Wij hebben ook zo'n Amerikaanse koelkast, met wateraansluiting. Wij vonden het eerst ook niks, maar overgenomen bij het huis omdat de hele keuken er omheen gebouwd was. Toen die kapot ging, meteen een nieuwe gekocht, want als je er eenmaal aan gewend bent... ideaal Altijd koud water en ijsblokjes beschikbaar in de zomer, heerlijk!
Ik zou voor wit gaan. Met kiezelgroen wordt het zo'n groene klont en met donkerbruin trekt ie teveel licht naar zich toe.
Drico
Geplaatst: 27-01-17 17:47
Ik zou ook voor wit gaan
ikke
Geplaatst: 27-01-17 17:51
Ik weet niet wat de basiskleur van die deur is? Als dat licht hout is, zou je 'm ook nog blank kunnen lakken. Als deze donkere kleur z'n eigen kleur is, zou ik 'm inderdaad wit schilderen, in dezelfde kleur als de wanden/keuken of in een echt afwijkende kleur gebroken wit (maar dat is minder mooi, denk ik).
ingvdh
Geplaatst: 27-01-17 17:52
ik voor kiezelgroen, zelfde kleur als kozijn toch?
Wit is zo besmettelijk, zeker bij een buitendeur, je blijft boenen om het toonbaar te houden.
Ik zou de deur dezelfde kleur als je muur maken! Lekker fris bij het groen anders wordt het zo'n aanwezige plak.
DubbelFun
Geplaatst: 27-01-17 20:05
Hannanas schreef:
Ik zou de deur dezelfde kleur als je muur maken! Lekker fris bij het groen anders wordt het zo'n aanwezige plak.
Ik had het niet treffender kunnen zeggen
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-17 20:35
Oké, white it is!
Zo blij met jullie hulp en ideeën! Ga hem trouwens pas schilderen als het weer een heel stuk beter is... Het is nu veel te koud om hem open te zetten..
Straks weer een leuke foto update, we hebben niet stil gezeten vandaag
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-17 21:18
De kasten staan, de plankjes hangen, de verlichting zit er onder... Lijkt al heel wat zo.
Ben zo blij met de keuze de bovenkasten niet op te hangen, en in plaats daarvan deze plank te doen..
Past erg mooi samen, ik had hem persoonlijk wel op dezelfde hoogte gehangen als de dampkap, maar ik ben dan ook wel voor alles uitgelijnd te hebben.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-17 21:26
Leen schreef:
Past erg mooi samen, ik had hem persoonlijk wel op dezelfde hoogte gehangen als de dampkap, maar ik ben dan ook wel voor alles uitgelijnd te hebben.
Dat hadden we ook gewild, maar de wanddoos (die achter de bovenkastjes zou verdwijnen ) zat daar te hoog voor.. Dan zou hij boven de plank uitkomen.. Enige optie was de plank iets hoger hangen.
kimberley23
Geplaatst: 27-01-17 21:39
Wauw het is echt prachtig geworden Mariska! Als ik terug denk aan die allereerste foto's! Pfff wat een verschil zeg! Vind je keukenkastjes met blad er mooi bij elkaar passen (incl. plank)