tips en alles welkom,maar geen zin in verwijten. Ik heb idd nog steeds geen rapport en ik ga de elektricien ook vandaag een bericht sturen dat ik het vandaag wil hebben. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bigone schreef:Bij Oxxio kunnen anderen het dossier ook in zien, vakantie i geen excuus dus morgen nog eens bellen, het enigste wat er nodig is is jouw clientnummer en dan komt het hele verhaal ervoor te staan. Dus je bent helaas weer afgescheept.
lifaya schreef:Gebeld met liander, nog niet veel verder maar heb aangegeven dat er echt spoed bij is omdat oxxio het geld eind deze maand wil zien. En ik Sil het zelf ook gewoon achter de rug hebben. Hij heeft doorgegeven dat ik zo snel mogelijk moet worden gebeld hierover. Ik ga nu nog even een belletje naar de oxxio doen, dan moet ik mij verplaatsen naar de dierenarts en daarna ook een pakket versturen en sollicitaties doen
Edit,, oxxio contactpersoon is met vakantie. Heb ook voor het laatst iets van hem vernomen op 23 juni.
Nog een keer bellen heeft geen zin voor nu met de oxxio, het hangt nu even af van liander. Mocht ik voor woensdag nog niks vernomen hebben bel ik weer en vraag ik die ijking wel aan.
.
(Dan doel ik op de mensen die actie moeten ondernemen voor jou) Pas als het gevolgen zou hebben voor het bedrijf dan ondernemen ze vaak pas actie.
lifaya schreef:Als ik pas aan het einde een ijking kan doen dan zak ik een betalingsregeling moeten treffen met oxxio gok ik. Ik zal het iig nooit zo ver laten komen dat er schulden komen, dus wees daar maar niet bang voor,
ik heb nog geen schuld aangezien de rekening nog niet hoeft te worden betaald. ik heb pas schuld als dit wel het geval is en ik niet kan betalen. lifaya schreef:Denk niet dat het zo simpel is munnie, denk dat die er ook wel geld voor verwachten. Ik ben momenteel werkeloos, zieke kat en dan komt dit alles gewoon echt als een bom.
Sammie schreef:Omdat het met een grappige opmerking niet mag.. munnie.. ts gaat nooit voldoen aan de voorwaarden om die hulp te krijgen. Overigens begin ik nu ernstig te twijfelen of je niet het eea door elkaar haalt. .
purny schreef:Schuldhulpverlening moet je echt tot je nek in de schulden zitten. En bovendien is dat een lang traject en kom je er niet zo gemakkelijk in
Babeth schreef:Is het niet een idee om eens een bericht naar radar of kassa te sturen?
want als de meter idd gewoon stuk is en dit gevonden is, is het probleem opgelost en hoef ik de rekening niet te betalen en word alles opnieuw berekend