Wat fijn sjeempie kan mij voorstellen dat je het prettig vind meer te kunnen bijdragen. Ik vind het ook lastig dat vriendlief meer bijdraagt. Maar goed hij werkt 40 pw en ik 20 uur pw.
Onze buren naast ons hebben de brief zei krijgen 11 mei de sleutel. Hopelijk volgen wij snel
Ja ik vind dat soms best lastig dat ik niet zoveel kan bijdragen. Gelukkig heeft mijn vriend er niet zo veel problemen, maar hij is wel blij voor mij dat ik een sollicitatie heb. Elke bijdrage is natuurlijk fijn want zo'n nieuwbouwhuis is best duur
Gaat het altijd zo dat ze per huis opleveren? ik hoop voor jou dat jullie binnenkort ook een brief krijgen!
Bij ons 6 per week. Maar er zijn 3 weken met 1 feestdag er in en dan leveren ze maar 3 woningen op per week. Dus wij hebben pech en zijn dus een week later dan onze directe buren.
Wel Fijn dat je vriend er geen problemen mee hebt! Dat scheelt al.
Bloem24
Geplaatst: 14-04-16 21:19
Spannend malih!
Mijn vriend werkt 40 en ik 21 (op dit moment doe ik niks ivm schouderoperatie). Wij gooien beide salarissen op 1 hoop. Per 1 juli zou ik in vaste dienst moeten maar ze wilt me niet meer dan 16 geven op contract Ik ga dan kijken voor werk voor 3 hele dagen.
Wij hebben wel toekomstplannen in de zin van een hond en wat later een kindje.
Ik vraag me af hoe iemand van 16u een hypotheek kan betalen. Mijn vriend heeft namelijk ook geen wereldsalaris.
Wieldop
Geplaatst: 14-04-16 22:32
Ja spannend nieuws..... Over twee weken de sleutel
Hier leveren ze er 4 per dag op.
Pff, ik voel me soms echt een kneus met wat ik allemaal moet regelen. Is m'n eerste huis, dus alles is nieuw en ben bang dat ik iets vergeet of over het hoofd zie. Heeft iemand een lijstje waar ik allemaal aan moet denken? Heb iedergeval de inboedel en opstal verzekering geregeld.(Glasverzekering bestond trouwens ook nog ) Energie geregeld.. Hoe gaat trouwens het met afval? Moet je naar de gemeente gaan om een afvalbak te kopen of krijg je die al? Of is dat per gemeente verschillend?
Sjeempie succes met je sollicitatie!
Malih, hopelijk heb je snel een brief in de brievenbus!
Laatst bijgewerkt door Wieldop op 14-04-16 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier moeten wij het melden bij de gemeente en dan krijgen we de bakken, maar dat hebben we nog niet gedaan
collendoorn
Geplaatst: 14-04-16 22:47
Dan zouden wij het samen ook echt niet redden. Ik werk 4 dagen en m'n vriend werkt 5 dagen en tjaa die dure paarden hobby werkt ook niet mee he haha.
Volgende week gaan wij op meubeljacht !! Zo veel zin in hopelijk kunnen we vinden wat we zoekend
Tips kunnen wij ook wel gebruiken!! Haha
Wieldop
Geplaatst: 14-04-16 23:23
Leuk meubeljacht!!! Lijkt me super leuk. Doe ik ook veel liever dan verf of laminaat uitzoeken.
Wij moeten zaterdag op zoek naar laminaat, kleur verf voor 1 muur in woonkamer en misschien ook 1 in de slaapkamer. Heb alle laminaatvloeren in de bouwwinkels wel 2 keer gezien (als het niet meer is), maar hebben nog geen keuze gemaakt.
Daarnaast alvast oriënteren voor lampen, schuttingen, tuintegels en gordijnen. Joepie
Wij hebben momenteel met een hoop bewoners een groepsapp om over een schutting na te denken. Schuttingen zijn nog duuuuur joh! We hebben eigenlijk wel een max van 1000 euro en dat vind ik al veel.
Laminaat vinden we ook heel moeilijk! Net als de kleur voor op de muren.
En als je bij de praxis oid van die panelen koopt? Als je Douglas hout neemt is ook heel duurzaam. Wij hoeven maar een kant en een poort de andere kant zit bij het huis, met een heg van klimop, duurt wrl even voor dat groen is maargoed
Vloer zijn we uit, morgen even nog de kleur kiezen, het wordt een gietvloer! Muren nog even verder oriënteren, wel al een idee. Boven leggen we denk ik vinyl neer, dat hoeft niet zo duur te zij.
Plafonds laten we stucken en spuiten, de muren schuren we op en gaan we verfen.
De tuin wil ik eigenlijk wel zsm bestraten, dus maar even oriënteren wat dat kost. Dan loop je niet hele zandbakken naar binnen en is onze peuter ook zoet haha.
Ik vond onze schutting juist goedkoop uitvallen! Zo'n 700 euro. Ach, nu wel hele dure tuintegels uitgezocht, dus dat compenseert weer
Wij hebben alles snel uitgezocht en alles past super goed bij elkaar! Gordijnen zelfs van internet en de kleur past precies bij de muren. Voor de vloer beneden hadden we veel tijd uitgetrokken, maar we zagen in de winkel direct wat we wilden, dus we stonden binnen een kwartier buiten. Mijn vriend en ik zijn niet van die twijfelaars gelukkig
collendoorn
Geplaatst: 15-04-16 18:15
Jaa dat is even pittig idd ! Hmmm lastige kwestie, vaak het goedkoopste als ke het met meerdere doet en het mooiste
Wij hebben ook een groepsapp we zijn even op onze buurman rechts aan het wachten en als die groenlicht geeft hebben we allemaal de zelfde schutting. Wij zijn in dat geval 882 euro kwijt. Vind ik wel netjes persoonlijk
Dat is inderdaad wel netjes! Is dat dan ook hardhout?
Bloem24
Geplaatst: 15-04-16 20:57
Wij zijn uit de steigers!
Miriam91
Geplaatst: 15-04-16 20:59
Ziet er mooi uit! Is die donkere van jullie?
Wij hebben nog niets afgesproken over een schutting. We laten waarschijnlijk wel een deel van de tuin afgraven en hopen dat stuk te bestraten met gratis/zeer goedkope tegels van marktplaats. Volgend voorjaar gaan we dat dan wel veranderen in echt wat moois
Ja de donkere is van ons! Hij lijkt ineens veel groter zonder die steigers!
Ons plan is inderdaad ook om wat goedkope tegels erop te gooien en dan volgend jaar wat moois ervan te maken. Nu maar het geld besteden aan dingen die echt noodzakelijk zijn.