Samsung Galaxy S4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie93

Re: Samsung Galaxy S4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 19:13

heb de vernieuwings interval uitgezet van fb, hoop dat dit toch wel een hoop scheelt.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 19:24

Facebook lijkt mij het probleem, ik raad je aan om deze even te verwijderen en opnieuw te installeren. Handig om locatie bij bijvoorbeeld messenger uit te zetten en interval aan te passen.

Verder is het killen van apps totaal onnodig, en kost dat zelfs meer energie dan dat het gebruikt wanneer het in het geheugen staat. Android zelf regelt het geheugen management wel, zelf apps killen moet je zover mogelijk vandaan blijven.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 20:04

heb beide gedaan. hoop dat het scheelt moet morgen een lange dag werken haha

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:33

Ik heb een ontzettend irritant probleem met mijn s4 mini. Elke keer als ik naar internet ga en er staan geen vensters open en ik open er een kom ik op een site vol met gifs die ik ooit een keer heb opgezocht. Ik krijg het maar niet weg. Ik ga dan wel naar een andere site maar als ik dan klaar ben met internetten en ik mijn venster weer weg klik en ik er weer een open staat die site met gifs erweer. Mijn telefoon loopt helemaal vast door al die gifs en het kost ook echt ontiegelijk verl mb. Wie weet hoe ik dit weg krijg. Alvast ontzettend bedankt als je de moeite neemt om te antwoorden!

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:04

Valkjelover schreef:
Ik heb een ontzettend irritant probleem met mijn s4 mini. Elke keer als ik naar internet ga en er staan geen vensters open en ik open er een kom ik op een site vol met gifs die ik ooit een keer heb opgezocht. Ik krijg het maar niet weg. Ik ga dan wel naar een andere site maar als ik dan klaar ben met internetten en ik mijn venster weer weg klik en ik er weer een open staat die site met gifs erweer. Mijn telefoon loopt helemaal vast door al die gifs en het kost ook echt ontiegelijk verl mb. Wie weet hoe ik dit weg krijg. Alvast ontzettend bedankt als je de moeite neemt om te antwoorden!

Bij instellingen van je internet kan je je startpagina instellen

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:43

ninne1 schreef:
Valkjelover schreef:

Bij instellingen van je internet kan je je startpagina instellen

Heel erg bedankt! Maar waar vind ik die :+

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:44

Linkerknop naast je indrukknop. Geen idee hoe die heet :').

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:58

Ess_Ramona schreef:
Linkerknop naast je indrukknop. Geen idee hoe die heet :').

Ontzettend bedankt! Het is me gelukt!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 17:55

Ik heb sinds net iets geks met mijn S4. Als ik mijn scherm wil unlocken dan spring het scherm op zwart met alleen maar de klok en de datum in beeld. Het duurt dan een paar seconden voor ik de unlock-code kan invoeren. Het komt me ook niet bekend voor. Ik heb mijn telefoon inmiddels opnieuw opgestart maar hij blijft het doen. Komt iemand dit toevallig bekend voor?

ninne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:00

Heb je de batterij er ook al een paar minuten uitgehaald? Kan soms ook werken....

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 18:37

Jolien87 schreef:
Ik heb sinds net iets geks met mijn S4. Als ik mijn scherm wil unlocken dan spring het scherm op zwart met alleen maar de klok en de datum in beeld. Het duurt dan een paar seconden voor ik de unlock-code kan invoeren. Het komt me ook niet bekend voor. Ik heb mijn telefoon inmiddels opnieuw opgestart maar hij blijft het doen. Komt iemand dit toevallig bekend voor?

Recent een app geïnstalleerd? Anders fabrieksherstel uitvoeren.

melvinrandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:11

Sinds kort heb ik echt irritante reclame pop-ups die spontaan ontstaan. Irritant, want geen enkele anti-ad of virusscans kunnen het detecteren.

En mijn batterij begint een beetje sneller leeg te lopen. S'nachts als alle extra functies (wifi ect) uit staan gaat er zo 15-20% van mn batterij af.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 20:16

Dan heb je een rotte app geïnstalleerd, en een antivirus app slaat echt heus niet zomaar aan. Overigens vind ik die vrij onzin op een Android toestel, ben nog geen geïnfecteerde app tegen gekomen.

melvinrandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 21:16

Quad schreef:
Dan heb je een rotte app geïnstalleerd, en een antivirus app slaat echt heus niet zomaar aan. Overigens vind ik die vrij onzin op een Android toestel, ben nog geen geïnfecteerde app tegen gekomen.

Dat dacht ik eerst ook, maar ik heb vrijwel alle apps verwijderd die ik gedownload heb sinds de reclame, maar het deed niets verder.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 21:24

Fabrieksherstel uitvoeren.

Bagheera_206Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 08:55

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 09:27

Alleen jammer dat je er niet veel van gaat zien door Touchwiz en de bloatware van Samsung. ;)

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 10:07

Das altijd wel jammer ja.. zelfs de mini krijgt m(later). Waar ik wel blij mee ben :)

Bagheera_206Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 10:10

Is Samsung niet verplicht met Lollipop minder Samsung meuk erin te stoppen?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 10:13

Hoop t maar.. vond de interface van mn HTC mooier dan Samsung

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 20:07

Zie net dat dat ik versie 4.3 nog op mijn telefoon heb maar wat is het verschil tussen 4.3 en 4.4 2?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 21:45

nou heb al flink wat geluk gehad met mijn s4, heb nu al mijn 2e. de eerste had een software fout erin zitten waardoor mijn batterij in 4 uur compleet leeg was zonder gebruikt te worden zelfs zonder achtergrond processen.

Van deze telefoon gaat de batterij ook al snel leeg, maarja dat krijg je als je een dag lang alles aan het instellen bent. Hoop dat deze telefoon het iets langer volhoud anders maar weer terug.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 15:02

Mijn mini start steeds Samsung voice op... hier word ik knettergek vam.. hoe kan dit uit?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-14 16:33

Dat had ik ook laatst, hoewel ik geen mini heb. Ik heb de complete app verwijderd aangezien ik hem toch nooit gebruikte.

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 23:11

Gatverdamme -O-

Gisteren was ik nog de stallen aan het doen, het ene moment heb ik nog gewoon 4G, het volgende moment krijg ik ineens een smsje met de tekst:
We zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor internet en MMS, bla bla bla. En dat ze de juiste instellingen toe zullen sturen.

Nou, dat ging dus mis, het wijzigingen liep vast, en nu heb ik geen internet meer (en geen mms maar dat maakt niet zoveel uit). Handmatig een netwerkpunt instellen, wijzigen of verwijderen kan niet (optie is er niet meer) Vanmorgen gebeld naar Vodafone, schijnt er een update van Samsung geweest te zijn waardoor iets van Vodafone in de war is geraakt, de bug is gisteravond verholpen dus de mensen die de update daarna hebben gehad hebben niets gemerkt, maar die anderen zitten kennelijk met hetzelfde probleem.

Hoe lang het zou gaan duren? Tja, een dag, een paar dagen, misschien een week, eigenlijk kunnen we er helemaal niets van zeggen... Kunt u hem niet terugzetten naar fabrieksinstellingen dan is het probleem waarschijnlijk verholpen.
NEE, dat gaat niet! Het is de drukste tijd van het jaar en ik heb niet voor niets een zakelijk abonnement!!!! Ik heb geen tijd voor dat soort ONZIN!!! GRRRRRRRR -O-