Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Valkjelover schreef:Ik heb een ontzettend irritant probleem met mijn s4 mini. Elke keer als ik naar internet ga en er staan geen vensters open en ik open er een kom ik op een site vol met gifs die ik ooit een keer heb opgezocht. Ik krijg het maar niet weg. Ik ga dan wel naar een andere site maar als ik dan klaar ben met internetten en ik mijn venster weer weg klik en ik er weer een open staat die site met gifs erweer. Mijn telefoon loopt helemaal vast door al die gifs en het kost ook echt ontiegelijk verl mb. Wie weet hoe ik dit weg krijg. Alvast ontzettend bedankt als je de moeite neemt om te antwoorden!
ninne1 schreef:Valkjelover schreef:Ik heb een ontzettend irritant probleem met mijn s4 mini. Elke keer als ik naar internet ga en er staan geen vensters open en ik open er een kom ik op een site vol met gifs die ik ooit een keer heb opgezocht. Ik krijg het maar niet weg. Ik ga dan wel naar een andere site maar als ik dan klaar ben met internetten en ik mijn venster weer weg klik en ik er weer een open staat die site met gifs erweer. Mijn telefoon loopt helemaal vast door al die gifs en het kost ook echt ontiegelijk verl mb. Wie weet hoe ik dit weg krijg. Alvast ontzettend bedankt als je de moeite neemt om te antwoorden!
Bij instellingen van je internet kan je je startpagina instellen
Jolien87 schreef:Ik heb sinds net iets geks met mijn S4. Als ik mijn scherm wil unlocken dan spring het scherm op zwart met alleen maar de klok en de datum in beeld. Het duurt dan een paar seconden voor ik de unlock-code kan invoeren. Het komt me ook niet bekend voor. Ik heb mijn telefoon inmiddels opnieuw opgestart maar hij blijft het doen. Komt iemand dit toevallig bekend voor?
Quad schreef:Dan heb je een rotte app geïnstalleerd, en een antivirus app slaat echt heus niet zomaar aan. Overigens vind ik die vrij onzin op een Android toestel, ben nog geen geïnfecteerde app tegen gekomen.