Iemand verstand van cavia/konijnenhokken? Heb een buis maar wil die groen maken.. Schijnt dat veel verfsoorten giftig zijn.. Iemand enig idee welke verf wel kan?
Met verf op waterbasis is dat idd. het minst schadelijk. Mijn konijnen knagen ook aan hun gebeitste hok hoor... duur grapje om het hok niet te beitsen
xXxXsasxXxX
Geplaatst: 03-08-13 06:21
Hebben jullie ervaring met de parasols van de action? Dan bedoel ik niet van die strandparasols, maar geloof dat ze ook wat grotere hebben? Was van de week in de action maar had toen geen tijd om er naar te kijken. Anders haal ik er straks even een op namelijk.
Weet iemand ook of de action roze kaarsen heeft? Van die stompkaarsen bedoel ik dan. En wat ze ongeveer kosten? Heb ook een deurstopper hondje gezien, maar vergeten naar de prijs te kijken, iemand?
justdiesel
Geplaatst: 05-08-13 09:50
Deurstopper hondje kost iets van 3-4 euro. Werkt echt goed!
_helga_
Geplaatst: 05-08-13 11:37
Ik ga zo maar is naar de action hoop dat ik me in kan houden
Vandaag bij een andere Action dan normaal geweest. Veel fijner! Ze hadden de velvet kledinghangers nog volop, dus hen er gelijk 30 meegenomen zag ook een elektrische tandenborstel met 5 opzetstukken voor 2 euro nogwat. Aangezeien il over wil stappen op elektrisch kan ik het voor die prijs best proberen toch? Verder nog wat klein spul meegenomen...