Ik weet niet of je het van plan bent, maar ik zou die kast niet schilderen

Mooi zo'n glasschilderij
Niet passend bij mijn eigen dingen (die foto althans), maar wel mooi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gaan alleen twee nieuwe knopjes op de lade zetten, eentje is helemaal scheef gebogen.
. Lekkere ruimte hoor!
!
.
Daarachter zit het trapgat met met een dakkapel. Die is doorgetrokken naar de slaapkamer. Nu ziet het er nog wat vreemd uit. Als het afgewerkt is, dan is de rechterkant een net raampje in een nisje, maar in die kleine ruimte kan ik dus niet veel anders dan er een klein bureautje in zetten of een leesstoel o.i.d.
. Wist het niet zeker, omdat de trap tot een bepaald gedeelte loopt op de plaatjes
. Wel lekker licht daarboven zeker?
Heb weleen scheur ontdekt,ga maar eens uitvogelen hoe ik dat ga vullen.
Als ik ga zoeken op Blow Butter Churn dan is de rechter pot het oudere model. Toen was het mechanisme nog zichtbaar, later hebben ze daar die behuizing om gemaakt.
Ga straks het etiket eens wat beter bekijken.
.
.
.
Hier staan ook linkjes naar websites met stappenplannen enzo. lukka63 schreef:hele mooie kamers gezien,ik hou van een landelijke stijl
super dat betonnen keukenblad
vraagje,uit inboedel van vriend,staat in de schuur een grote grenen linnenkast,geen oud hout ,maar van lelijk oranje hout.
zou ik hem kunnen verven,moet je dan echt heel de laklaag eraf halen.
ik wil hem op de slaapkamer zetten,als hij een mooie gebroken witte kleur heeft,als jullie mooie kleur verf weten ?
.
) Ik vind het leuk! Je keukenkastjes worden houtkleur toch? Zou denk ik zelf dan de kastjes toch wit doen..
. Mootje schreef:Ik vind het een mooi kleurtje, maar dan zou ik dat wandje met de tuindeur wel wit schilderen!
die gaat waarschijnlijk lichtblauw worden...nee,ik ben niet kleurenblind 
en een lichtblauw bordenrekje.