[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cynthiar

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 22:38

Ik heb hem ook los gekocht, ik had al een simonly abbo van Simyo. Bevalt prima, en internet is snel genoeg.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:02

Inderdaad, toestel los kopen is meestal voordeliger, zeker met de absurde prijzen voor abbo's tegenwoordig. Ben blij dat ik nog goed zit bij Vodafone, de simonly tarieven zijn de laatste 6 jaar aardig gelijk gebleven.

Ik begon met 400 min + 50 SMS voor 12,95 via Vodafone
Toen 450 min/sms voor 16,95 via Vodafone
Toen 450 min/sms voor 19,95 via Vodafone
Toen 450 min/sms+zorgeloos internet voor 29,90 via Vodafone
Toen 1250min/sms+1GB via Tringg (wat was dat waardeloos!) voor 30
Toen 620min/sms+1GB voor 20,38 via Vodafone
En nu dan net een maandje 500 min+onbep SMS+onbep bellen naar Vodafone+10GB voor 24,38 per maand

Daarnaast een iPhone 3GS en een 4S los gekocht en gerekend naar toestelprijs+abbo kosten was ik altijd goedkoper uit :)

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:18

Suus__ schreef:
Mijn vriend heeft een iPhone 3 maar hij krijgt Whatsapp niet meer geïnstalleerd....
Als hij dat wilt doen krijgt hij een melding dat hij IOS 4.3 oid moet downloaden en dat lukt niet.

Wat nu?!

Iemand...??

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 01:00

Telefoon aan computer hangen en software updaten via iTunes. Lukt dat niet is het een iPhone 3G en heb je helaas pech gehad :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 07:40

[***] schreef:
Kom per toeval in dit topic terecht. Misschien dat er hier iemand is die mij kan helpen. Ik heb van mijn broer een Iphone 4 gekregen. Hij kreeg nl een nieuwe bij zijn abo. Ik ben zelf totaal niet handig met dit soort dingen, maar het is mij gelukt om hem te synchroniseren via de Itunesstore en ik heb een update (IOS6.0.1) gedownload. Het "ding" werkt prima, ware het niet dat af en toe tijdens het bellen degene aan de andere kant mij niet meer kan horen???? Soms gaat het dagen goed en dan in ene hoor ik weer aan de andere kant; "Hallo, hallo, ik hoor je niet meer", als ik dan terugbel is het geluid vaak ook nog steeds weg en als ik het een dag (of een half uur) later probeer dan is alles weer prima. Heb hem al eens afgesloten, sim-kaart opnieuw geplaatst, batterij leeg laten gaan, enz enz.

Het is niet zo dat ik met mijn oor per ongeluk de luidspreker aanraak (uitdruk). Na wat vragen in de buurt schijnt het zo te zijn dat de Iphone 4 dit gewoon af en toe heeft????? Ik heb intussen mijn oude vertrouwde telefoon weer uit de kast getrokken want in eerste instantie wil ik gewoon kunnen telefoneren.

Is er hier iemand die dit ook wel eens heeft? Is het op te lossen? En zo ja, hoe?

Niemand die dit probleem herkend en weet op te lossen?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 08:07

Nou de telefoon heeft dat zeker niet zomaar.. Misschien een storing?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 09:31

Ja, ik ben er ook bang voor Balou. Ik zal er eens mee langs een winkel. Het vreemde is dat hij het af en toe doen en dan weer een hele tijd niet. Als de microfoon stuk zou zijn dan moet hij dat toch vaker doen, denk ik dan?

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 12:25

Schroefjes onderkant los, dan achterkant er af en de connector onder het metalen plaatje aanduwen. Werkt dit niet dan dockconnector assembly laten vervangen, hier zit de microfoon op :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 13:34

@Choiix, superbedankt voor je tip! Ik ga het vanmiddag meteen proberen. Thankxx!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:29

Als je je iphone zelf openmaakt ben je wel je garantie kwijt naar mijn weten! Dus pas op met wat je doet.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 21:50

Klein probleempje.. Ik heb whatsapp met andere sim ging het prima had gelijk al mijn contacten in de whatsapp geladen en kon doen en laten wat ik wil..
Nu heb ik om een persoonlijke rede een andere sim er in en dus een ander nummer.. Maar hij laadt nu dus geen enkel contact.. Als mensen mij contacten zie ik hun naam wel als ik er een melding van krijg maar niet in whatsapp..
Handmatig er in zetten met het plusje werkt ook niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 11:24

Evony schreef:
Als je je iphone zelf openmaakt ben je wel je garantie kwijt naar mijn weten! Dus pas op met wat je doet.

Bedankt voor je waarschuwing, maar ik heb op deze toch al geen garantie meer. Een ander probleem is dat ik niet zulke kleine schroevedraaiers/inbussleuteltjes heb die in de schroefjes passen :D . Vanmiddag komt mijn vader langs met zijn gereedschap, hopelijk zit daar iets bij waarmee ik zonder al teveel geweld te hoeven gebruiken de schroefjes eruit krijg.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 11:27

Woon je vlakbij Amsterdam?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 11:41

Nee, maar ik om wel wekelijks langs Amsterdam.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 11:43

Misschien een afspraak maken met de genius bar daar?
Wie weet kan hem hem tegen vergoeding daar laten maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 12:00

Hi, hi, je moet me even helpen. Ik ben een echte nono op het gebied van computers/telefoons enzo. Wat is de genius bar?

Als die hem kunnen repareren dan lijkt het mij een goed idee. Ik ga wel even googlen.

Bedankt!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 12:02

In Amsterdam zit de enige apple store in NL en die hebben een genius bar en daar kan je vragen of ze wat kunnen betekenen voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 12:04

Dankje! Ik heb intussen ook even gezocht en idd de genius bar gevonden. Ik ga even proberen om voor vrijdag een afspraak te maken. Combineer ik meteen met een hapje (Thais) eten op de Nieuwmarkt :9

Suus__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 12:06

Net Apple gebeld en whatsapp is dus niet meer te downloaden voor een iPhone 3G -O-
Lekker dan...

Want de nieuwe whatsapp vereist de nieuwste IOS, en de nieuwste IOS kan niet op een 3G.... :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 12:07

Oh nog even een vraag. Op de site van de genius bar zeggen ze eerst mijn Iphone eens te resetten dmv het gelijktijdig indrukken van de sluimerknop (die zit bovenop) en de thuisknop. Is de thuisknop de ronde knop op de voorkant van de Iphone??

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 12:31

Ja, dat is de thuis/home button :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 12:55

Maritje1991 schreef:
Ja, dat is de thuis/home button :)

Bedankt. Had net ook al even contact via pb met iemand. Daar gaf ik ook al aan dat ik me met dit soort dingen ontzettend dom voel. Maaaaaar ik heb wel weer andere kwaliteiten, denk ik dan maar :o .

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 13:00

Haha dat komt echt heel grappig over ;)

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 13:02

Ik heb de iPhone 5 besteld (auw). Als je het snel zegt en heel snel betaalt, lijkt het allemaal mee te vallen haha! 6 december wordt mijn nieuwe foon geleverd :)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 13:06

zap: Heb je een losse Iphone besteld of 1 met abo?

Ik heb sinds gister de Iphone 5. Wat een geweldig ding. :D Heb 'm in het wit.
Ik heb er gister een screenprotector voor gekocht, maar nu zitten er allemaal luchtbellen onder.. -O- Paar keer opnieuw gedaan (met bijbehorende doekje en precies zoals het beschreven stond) maar het lukt mij echt niet.. :')
Iemand nog een top? Of zou ik naar een Apple storen kunnen gaan en vragen of ze dat voor mij kunnen doen? :P