Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Kom per toeval in dit topic terecht. Misschien dat er hier iemand is die mij kan helpen. Ik heb van mijn broer een Iphone 4 gekregen. Hij kreeg nl een nieuwe bij zijn abo. Ik ben zelf totaal niet handig met dit soort dingen, maar het is mij gelukt om hem te synchroniseren via de Itunesstore en ik heb een update (IOS6.0.1) gedownload. Het "ding" werkt prima, ware het niet dat af en toe tijdens het bellen degene aan de andere kant mij niet meer kan horen???? Soms gaat het dagen goed en dan in ene hoor ik weer aan de andere kant; "Hallo, hallo, ik hoor je niet meer", als ik dan terugbel is het geluid vaak ook nog steeds weg en als ik het een dag (of een half uur) later probeer dan is alles weer prima. Heb hem al eens afgesloten, sim-kaart opnieuw geplaatst, batterij leeg laten gaan, enz enz.
Het is niet zo dat ik met mijn oor per ongeluk de luidspreker aanraak (uitdruk). Na wat vragen in de buurt schijnt het zo te zijn dat de Iphone 4 dit gewoon af en toe heeft????? Ik heb intussen mijn oude vertrouwde telefoon weer uit de kast getrokken want in eerste instantie wil ik gewoon kunnen telefoneren.
Is er hier iemand die dit ook wel eens heeft? Is het op te lossen? En zo ja, hoe?
Evony schreef:Als je je iphone zelf openmaakt ben je wel je garantie kwijt naar mijn weten! Dus pas op met wat je doet.