Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dat is meer iets voor de zomer.
, nouja normaler klinkt niet best, maar ik moet nu de bocht eerst echt kennen voor ik er 'harder' doorheen durf ipv op semi oma tempo voor de extra veiligheid (al ga ik wel sneller dan de vrachtwaggels
)
Zou tof zijn om een keer met z'n allen een rondje te touren. K hoop dit jaar op de MF mega meeting te staan, zou lol zijn als er een speciale bokt–afdeling zou zijn 
Ik ben heel benieuwd wat de uitslag gaat zijn
Afgelopen jaar waren er duizenden motoren, en dat alleen al lijkt me erg gaaf om te zien. Dan hoef ik echt niet mee te rijden met de tourtocht, want dat is toch allemaal show-off gedrag en haantjes de voorste. Tis ook infested met politie die losse bonnenboekjes hebben (ipv losse handjes) en die graag gebruiken, dus ik blijf wel op het parkeerterrein om met mn buddies te staan en lekker te kleppen
(alhoewel ik dan ook nog wel eens in de Eifel zit). Er is ook een nazomer-editie, maar dan zijn er vaak een stuk minder mensen.
Op alle toegangswegen naar Veenendaal zijn controles en ondanks dat ze erg zichtbaar zijn, worden er veel bekeuringen uitgedeeld. Zelfs bij het laatste stoplicht voor de Mac: niet door rood rijden om bij de groep te blijven, want je wordt direct (voor het oog van die duizenden
) op de bon geslingerd.
smal straatje geen probleem
Kan t niet is t echt heel poedersuiker want ik kom niet goed bij de grond op mijn 600'tje
Ja met mn tenen en dat was t. Zie 'm dan nog maar eens achteruit ergens heen te rijden

instructeur moest door anders stond hij op de kruising, ik moest de vrachtwagen voor laten gaan. Ging weer lekker handig allemaal
daarna best van mijn aprepos.