Bezuinigen op boodschappen - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 18:55

Ik heb al jaren bh's van de hema, die van 5 euro. Panties en pantysokjes koop ik er ook. En ook wel wat kleding voor mij, vriendlief en zoontje. Ben absoluut niet negatief over de kwaliteit van de hema. Prijzen vind ik goedkoop tot gemiddeld en zeker in de uitverkoop vind ik de hema de moeite waard.

Mootje

Re: Bezuinigen op boodschappen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:07

Ik koop eigenlijk nooit wat bij de hema, behalve pantykousjes, panties, maillots en theedoeken :)
Voor huishoudelijk spul ga ik tegenwoordig naar de Action!

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:26

ik heb vandaag echt de ontdekking van mijn leven gedaan, wat betreft voordelig groente en fruit. Je kan daar fruit kopen wat over is en anders het veevoer in gaat. Vandaag ananasen gescoord voor 20 cent per stuk.
Toen ik even later de super in liep en ze daar zag liggen voor bijna 2 euro voelde ik mezelf helemaal flink tevreden.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:27

Dat is echt goedkoop zeg! Waar is dat dan?

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:33

een boerderij bij mij in de buurt zuid holland (weet niet of het legaal is dat ze nog doorverkopen, dus zal je wel ff pben) is eigenlijk vee voer, maar ziet er nog prima uit. Zijn overschotten.

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 19:46

Ik heb altijd die 4€ biologische katoen shirtjes van de hema. heb er denk ik wel 10, ideaal voor onder blouses en colberts die je dicht draagt. Vind de hema ook niet zo duur, best lekker brood ook, en lekkere wijn, alleen de luxe snacks en kant en klaar maaltijden zijn duur.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:10

Action is inderdaad echt heel chill! Xenos ook :D Love it!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:24

Xenos, daar ben ik al even niet geweest! Is inderdaad leuk rondsnuffelen daar!
Naar de Action ga ik regelmatig. Vooral voor school is het top.
Heb voor mijn lessen verzorging volgend jaar weer 20 nieuwe scharen, 20 plakstiften en 30 rode pennen nodig.
Bij de Action ben ik dan een 15 euro kwijt terwijl het dik 75 euro kost als ik het via school bestel bij de kantoorartikelenhandel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:25

Bij de Action hebben ze vaak ook lekkere dingen om te eten. Had laatst 3 verschillende braadstoom dingen meegenomen en onlangs 2 zakjes saus om te wokken. Hartstikke lekker!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:28

Dat scheelt idd een hoop :)
Fleurtje, die shirtjes van €4, zijn die verpakt en ligt dat bij het ondergoed of ligt het bij de dameskleding? Klinken als ideale shirtjes!
Xenos haal ik vaak dingen voor vakantie: werwerphanddoeken & washandjes, sneldrooghanddoeken, toiletzittingdingen,lakenzak, handgel, lege verpakkingen voor shampoo, poncho's enzo... Veel goedkoper dan de outdoorwinkel!

Fleurtje100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:48

Volgens mij hangen ze tussen de kleding en het ondergoed in, het zit in van die plastic vierkantjes. Ze hebben echt alle kleuren, alleen per seizoen en winkel is het wisselend wat er hangt. Ze zijn er met korte en lange mouwen, 4 en 6 euro. Wit, donkerblauw, grijs en zwart is er altijd wel, en vind ik ook het fijnste.
Xenos en action zijn ook fijn ja, vooral de action heeft echt zo ongeveer alles wat je kunt bedenken, wij gaat dit jaar ook eerst daar voor camping spullen kijken en dan pas naar een speciaalzaak.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 20:50

Normaal hangen die shirts inderdaad verpakt in plastic ( doorzichtig met een zwarte horizontale brede streep ) en deze hangen vaak bij de dameskleding of aan een wand, of een lage stelling.
( 3 jaar lang bij de HEMA gewerkt ) :Y)

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 15:48

Ik koop mijn shirtjes vaak bij de H&M daar zijn ze nog veel goedkoper dan bij de Hema.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 18:50

knuffeldier schreef:
een boerderij bij mij in de buurt zuid holland (weet niet of het legaal is dat ze nog doorverkopen, dus zal je wel ff pben) is eigenlijk vee voer, maar ziet er nog prima uit. Zijn overschotten.

Kun je me PB'en waar in zuid holland? (ik woon ook in ZH, ben wel benieuwd of t in de buurt is)

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:13

Ze hebben bij de jumbo die actie dat je een tas groente en fruit krijgt als je iets rots vind een permanente actie gemaakt. Las ik van de week in het jumbo magazine. Vind ik vandaag toevallig een rotte nectarine. Dus ik naar de groentemedewerker en ik geef hem de nectarine. Wil hij zo weglopen... Dus ik zeg: nu krijg ik toch die tas met groente en fruit? Wist hij niets van. Het staat in jullie eigen magazine anders. Mompel mompel ik ga kijken. Komt hij later terug met papieren tas en vult hem ter plekke voor me. 6 appels. Broccoli, komkommer,sla en een meloen. Ik blij :D weten jullie nu ook dat het een permanente actie is geworden.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:16

Jammer dat wij nog geen jumbo hebben. Onze c1000 gaat het worden, maar daar heb ik echt nog nooit een rot stuk fruit aangetroffen!

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 21:33

Nectarines bederven snel dus vind het niet zo gek. Andere groentes zie ik er nooit slecht liggen eigenlijk

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 12:06

jilleroo schreef:
Ze hebben bij de jumbo die actie dat je een tas groente en fruit krijgt als je iets rots vind een permanente actie gemaakt. Las ik van de week in het jumbo magazine. Vind ik vandaag toevallig een rotte nectarine. Dus ik naar de groentemedewerker en ik geef hem de nectarine. Wil hij zo weglopen... Dus ik zeg: nu krijg ik toch die tas met groente en fruit? Wist hij niets van. Het staat in jullie eigen magazine anders. Mompel mompel ik ga kijken. Komt hij later terug met papieren tas en vult hem ter plekke voor me. 6 appels. Broccoli, komkommer,sla en een meloen. Ik blij :D weten jullie nu ook dat het een permanente actie is geworden.

Ooooooh dankje dankje dankje voor deze informatie. Ik riep toen al wat jammer dat dit niet altijd zo is en blijkbaar is dat dan nu wel zo, geweldig :D

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 15:58

zeg, worden er hier geen boodschappen meer gedaan ? ;)

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:10

Haha nou he, stil hiero.

Ik at gister en vandaag alleen, maak twee dagen spaghetti a 1,25 per dag, zo goedkoop is het hier nooit thuis haha!

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 16:42

hihi, ik heb momentele wat groen uit eigen tuin, ook wel fijn :j

maar ga er wel weer even wat meer op letten want geef mijn geld liever aan leuke dingen uit dan aan moetjes zeg maar

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 19:42

Komende 3 weken hier amper boodschappen!
Vriendje haar voor werk 3 weken weg en ik werk bij schoon ouders in het dorp. Ik eet na werk dus lekker mee!
Scheelt weer koken!

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:43

Dat is pas besparen Mri

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 23:45

Hahahah ja het werd een beetje saai hier hè. Vandaag tosti gegeten met geitenkaas en honing. Rucola erbij. Ook lekker goedkoop!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-12 02:29

Pannekoeken had ik vandaag. Da's pp ook budget :D

Aangezien het toch lekker weer gaat worden zit ik wel te wachten op tips om de BBQ op te vullen