Verf waren er alleen een paar hier niet zo tevreden over, hangslotjes hebben ze ook. Liggen bij de fiets/auto spullen
little_birdy
Geplaatst: 29-06-12 20:11
wow ik was jullie gewoon 3 topics kwijt ik heb alle topic weer afgezocht doormiddel van de zoekfunctie maar niks gevonden ze verkopen er lamineer hoezen, maar ook de machine zelf weet iemand dat ?
ik heb een rondje Action gedaan vandaag 3 gastendoekjes voor bij paard crackle nagellak (zometeen proberen:)) hangslotjes navul verpakking vochtvreter en dat ding om mee te koken met eieren om te zien hoever ze zijn.. wilde voor muurstickers gaan (ben mn zadelkast aan het verbouwen, dus vandaar ook de vraag naar verf (heb gekeken, nog niets gekocht, moet toch wachten tot ie af is) en wilde zo'n muursticker erop plakken, maar er was maar een tekst, en die wilde ik niet..
blijven die muurstickers in voorraad? of zijn die uitlopend?
ze hadden niet zo'n friemeltjes spons (geen idee hoe die heet ) en geen zachte emmers helaas.
Vandaag ook geweest, paar dingen voor scrapboek/3kaarten maken gekocht. En wat acrylverf en doeken om eens uit te proberen. meer niet vond beetje tegen vallen deze keer.
Ik kwam afgelopen week ook nog een lamineerapparaat tegen bij de karwei, volgens mij was die 10-15,- Vandaag speciaal thuis gebleven om geen geld uit te geven bij de Action, gisteren al te veel uitgegeven bij de ruitersportzaak
Trish, heb je nog krijtbordjes nodig? Denk dat ik komende week nog wel bij de Action kom, dan kijk ik wel even voor je of er nog wat is.
Nee zijn op=op heb zonet voor jullie gekeken in de winkel. Ben aan werk namelijk
Thnx voor het kijken! Zou het kunnen dat ze er in de grotere filialen nog wel zijn? Dan moet ik proberen deze week nog bij het grote filiaal in Lewenborg te komen...
ik kwam eindelijk niet meer zovaak bij de action omdat er veeel te veel geld naartoe ging en ik gat in mijn hand had. komt er een action bij ons op winkelcentrum (3 minuten fietsen) zucht, hoezo verleidelijk