Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Dat herken ik dan niet.
Maar weet je wat ook erg is. Dat je van alles op voorraad hebt liggen, je iets nodig hebt, je het dan in de winkel koopt omdat je niet meer weet dat je het nog nieuw hebt liggen............
Nicolletje schreef:Weet je wat nog het ergste is?
Dan gooi je na jaren zo'n 'nutteloos' ding weg en dan ineens heb je het nodig voor iets.
Dat is bij ons echt áltijd
essiedepessie schreef:TeeGee schreef:
wat gaaf zeg! ik heb een combiquooker maar dan nog wel met los kraantje...
hij verzorgt dus ook wel het warme water in de normale kraan, dat zou energie besparend zijn..
manzano schreef:Als het al jaren in een doos zit zal ik het vast nooit meer gebruiken en als ik het nodig heb kan ik het dan toch niet vinden. Dus weg ermee. Anders koop ik het wel nieuw of leen ik het ergens.
Mootje schreef:Internet is inderdaad een valkuil
Mijn schoenen zien er ook al zeer snel niet mooi meer uit door het autorijden icm hakken... Ik heb nu besloten om geen dure schoenen meer te kopen!
manzano schreef:Dat ligt er denk ik aan waar je kraan van de vaatwasser zit. Logischerwijs zou je die vóór de boiler van de qooker zetten (en dan tapt je vaatwasser koud water en verwarmt het zelf).
Tegenwoordig kan je veel vaatwassers aansluiten op warm water, maar dat zou je in principe moeten doen op de warmwaterleiding die van je cv afkomstig is en niet die tussen je quookerboiler en de kraan in zit.
Cardy schreef:@ Pinda_Dipje : heb je toevallig ook een link naar je (evt.) advertenties? Is altijd even het kijken waard
manzano schreef:Haha nu ben ik wel benieuwd naar een voorbeeld Nicolle