Ik kom hier even binnen vallen hoor. Lees nu wel boeken op de ipad maar zit al een beetje aan de zomer te denken, dan is het buiten natuurlijk niet te zien. Nu zag ik toevallig bij het kruidvat de Bebook pure in de aanbieding. Is dat wat of kan ik beter wat bijleggen en voor wat anders gaan?
Margee
Geplaatst: 18-05-13 08:11
Het lijkt me een handzaam dingetje, zeker om altijd bij je te hebben in de tas. Ik heb de Bebook Neo en die bevalt prima.
Kom even binnenvallen... Ik heb de bebook pure gehaald bij kruidvat. Tot nu toe bevalt hij prima, heb hem 1 keer opgeladen zoals in de handleiding stond en tot nu toe nog geen streepje batterij weggegaan. Heb hem dinsdag gehaald geloof ik. Je moet er wel naar vragen, ik zag niks aan reclame in de winkel en ze liggen dus achter. Ik heb er een beschermhoesje bijgekocht voor 10 euro, wel zo handig.
Ben ik weer, heb al die tijd meegelezen, maar ik kan straks mijn NOOK ophalen. Iemand was zo vriendelijk die vanuit New York voor mij mee te nemen. Ik kan niet wachten om te beginnen.
Ik ga binnenkort op vakantie, en ik zoek nog een aantal boeken Weet iemand van jullie toevallig nog leuke titels? Ik houd vooral van boeken waar je niet echt bij hoeft na te denken, in het genre van 'Shopaholic' haha!