die staan er neit meer op. Het beste kun je jezelf aanmelden voor de nieuwsbrief (zie je direct op www.action.nl ) dan kun je die mail bewaren. die aanbiedingen liggen nu ook nog in de winkel, dus daar kun je ze nog wel zien. zoek je iets specifiek (ik heb de mail nog, dus kan je vraag evt.wel beantwoorden )
dwaallicht
Geplaatst: 07-10-11 13:26
Ha, ik mag zo weer naar de action van mezelf! Ik wil een dekbedhoes en verder gewoon ff rondkijken...
Ik hoorde dat ze kleine chocoladefonduestelletjes hebben. Is dat nog wat? Zoek nog leuk kadootje voor een verjaardag namelijk
Nouka
Geplaatst: 07-10-11 16:19
Zidore schreef:
Wat doen jullie eigenlijk met zo'n lijmpistool??
Zelf een nagellak wandrekje maken Ben nog op zoek naar goedkoop foamboard daarvoor, dat hebben ze niet toevallig ook bij de Action toch?
CalvinenGino
Geplaatst: 07-10-11 16:30
Zo, heb ook die tondeuse gehaald, ben benieuwd of die goed werkt vanaaf! Ook 2 thermotruitjes, en een hardloop shirt met lange mouwen voor het paardrijden :p
De schade was bijna 22 euries! Nja het waren voor action begrippen relatief duren dingen :p
iertje2valen
Geplaatst: 07-10-11 16:38
Hallo ik meld me ook hier even! Van de week zo een sponsachtig ding gekocht waar je je hand ook in kan stoppen nog geen eurie kwijt. In de paardenwinkel hetzelfde alleen dan betaal je gewoon 5 euro
Ben ook even wezen shoppen.. Winterjas, (zo zeg, maar 20euro, super dikke gave jas!! heerlijk voor op stal) Riem, blinq spons impregneerspray handdoeken agenda fleece vest schade: 39euro
merel_gomez
Geplaatst: 07-10-11 17:50
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt
shetties
Geplaatst: 07-10-11 18:18
Jargeau schreef:
Evelli schreef:
Ja kerstballen in de vorm van een cupcake
Dat klinkt leuk, heb je een foto? En wat kosten ze?
Ik heb ze net ook gehaald, ze kosten 2,59
Ik zal zo even een foto maken!
Heb ook weer veel spulletjes, de schade was maar 17 euro
edit; niet echt de beste foto, maar dan heb je een idee (in het donker foto's maken gaat niet zo heel goed )
vandaag ook weer het eea gehaald, waaronder de spike dingen voor onder je schoenen , kaarsen,3d schilderijtjes en nog meer van dat soort ongein. weet niet eens meer wat allemaal
Ik twijfel, morgen gaan om t hardloopshirt te halen of wachten tot volgende week haha. De ruitjes sokken zijn erg fijn! Zag iemand die vroeg of ze ook blauwe hebben; 1 setje waarbij het andere paar paars is wel!
Aranel
Geplaatst: 07-10-11 21:57
Ik heb vandaag ook even lekker geshopt bij de Action Ging voor elastiekjes voor m'n paard, daar heb ik twee zakjes van gekocht, maar ook een lippenstift, blush, 2 paar oorbellen, knipjes voor m'n haar, frisbee's voor de hondjes, col sjaal..
Op mn telefoon zie ik een Russische advertentie van Zooplus, da's raar
Leuke spulletjes zo te horen Aranel! Maandag mag ik van mezelf, hebben ze eigenlijk ook van dat spul dat je haar beschermt als je een krul/stijltang gebruikt?
CalvinenGino
Geplaatst: 08-10-11 08:55
Wouw!! Die tondeuse... Heb hem gister uitgeprobeerd, die doet het goed!
Ik ben gister ook met een thernotruitje en het hardloopshirt gaan rijden, het hardloopshirt uutgedaan, mr toen ik klaar was en het aandeedm gaf die goeie warmte, maar toch luchtdoorlating
Ik ga dadelijk ook. - Hoofdlampje (wij moeten vaak 's avonds de weg nog over met de menwagen. Licht achter is geen probleem maar ik wil graag een lampje voor op het borsttuig) - Iets voor de pup - Leerdoekjes