Wat een ontzettend onklantvriendelijk gedoe zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karin1985 schreef:Waardeloos is dat Cruesli. Hoop dat het uiteindelijk toch helemaal goed komt!
Ik gaf gister al aan dat we een fraaie hagelbui hadden gehad. Vanmorgen gekeken en inderdaad alle bloempjes eruit geslagen. Nou ja die knippen we er dan maar uit, kan de plant ook weer een groeispurt maken misschien...
Zojuist dus weer een bui! Om jullie een beeld te geven:
*zucht* en het hagelt alweer.. dikke onweer erbij...
cruesli schreef:Vandaag verkoper gebeld van de tegels "tja mevrouw, het zijn lichte tegels he, daar zie je nou eenmaal sneller vlekken op". Ja goh sukkel! Tuurlijk zie je daar sneller vlekken op, maar die moeten er toch wel af te poetsen zijn! Nu geadviseerd om te proberen met sparood te mengen met schoonmaak azijn, tja.. baat het niet.. Voor de verkeerd geleverde stenen en de extra kosten voor de stratenmaker lossen ze ook niets op. We krijgen (uiteraard!) wel de goede en de te kort zijnde stenen geleverd, maar qua kosten komen ze 0 tegemoet, ben woest!
Sparky10 schreef:karin1985 schreef:Waardeloos is dat Cruesli. Hoop dat het uiteindelijk toch helemaal goed komt!
Ik gaf gister al aan dat we een fraaie hagelbui hadden gehad. Vanmorgen gekeken en inderdaad alle bloempjes eruit geslagen. Nou ja die knippen we er dan maar uit, kan de plant ook weer een groeispurt maken misschien...
Zojuist dus weer een bui! Om jullie een beeld te geven:
*zucht* en het hagelt alweer.. dikke onweer erbij...
dan woon jij vlakbij mij wij wonen op de buiskap en daar dus ook die enorme hagel smiddags de paarden gevoerd das richting elbrug en onweer en weer hagel we hebben het wel te verduren gehad ja