Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ariebombarie schreef:jailbreaken wil zeggen het slot van de software afhalen zodat je gratis applicaties erop kan zetten enzo.
unlocken wil zeggen het slot van de provider eraf halen zodat je elke willekeurige simkaart erin kan stoppen.
in jip en janneke taal hehe
Nikitah86 schreef:Hai Iphone bokkers,
hier even een vraag van mij, omdat ik er niks over terug kan vinden met de zoekfunctie.
Mijn vriend vertelde mij dat er op de iphone een app is met de naam tapa talk, deze app is echt ideaal foor forums zoals bokt.. Alles werkt dan net even beter/mooier (net als dat hyves op de hyve app net even makkelijker en mooier werkt dan gewoon via safari naar hyves.nl).
Ik heb de app even kort gezien, weet dat bokt er niet aan doet...
Kennen jullie deze app? Vinden jullie het handig??
Mochten meer bokkers intresse hebben is het wellicht een idee om aanmelding bij tapa talk aan Bart voor te leggen? Voor zover ik begreep is het kosteloos, of het veel werk is weet ik natuurlijk niet...
Ben benieuwd!
Faelivrin schreef:Hee meiden scherm van een 3GS vervangen, hoeveel gaat dat kosten?
ikdoemaarwat schreef:hey dames even een overleg hier voor iphone gebruikers en paardenliefhebbers
ik ken iemand die maakt apps
zouden jullie wat voelen voor een app waar je bij kunt houden wanneer je paard ontwormd en geent moet worden en hoefsmid en dergelijk met bijbehorende telefoonnummers en dergelijke?
ik persoonlijk denk dat er markt voor is en wil er werk van gaan maken ,maar ik wil eerst jullie mening weten
Faelivrin schreef:Vicky; dat vertraagd activeren is per november 2 maanden ipv 4 maanden geworden.Lekker hè? Heb ook altijd pech.. haha.