Deze hebben (zoals elke bouwzaak) een collectie muurverfen waar ook de zijdeglans variant tussen zit. Wij hebben daarvan de donkerbruine (en anders laten mengen).
Ik denk alleen dat je het 2x moet doen was bij ons ook zo.
Het is wel mat ja. Vegen krijg je niet sneller dan met gewone verf. Op zwart zul je toch sneller stof oid zien. Natuurlijk hebje wel snel vegen als je hem gaat gebruiken als schoolbord. Voordeel is wel dat het heel makkelijk is af te nemen.
Ik ben bij de gamma geweest voor verf.. en daar heb ik dan gewoon een kleurtje gekozen in mijn geval groen.. gewone muurverf over de witte structuur verf.. na 1x niet helmaal dekkend dus 2x moeten doen.
Wow ik zie weer mooie klus foto's voorbij komen! Ben benieuwd naar het eindresultaat! Zwarte verf kun je gewoon laten mengen.
GamblersCup
Geplaatst: 15-09-10 19:58
Dan ga ik eens even bij de Praktiker kijken... en hopen dat ze vóór 1 December weer een 20% actie hebben
Samo
Geplaatst: 15-09-10 20:10
Hoi allemaal, Ik lees al een tijdje mee, wat een leuke dingen komen er voorbij zeg! Zal ook eens wat foto's van mijn huisje plaatsen! Woon in een klein appartementje, woonkamer/keuken, slaapkamer waarin mn bed aan de ene kant staat, andere kant is een douche/wasbak. Halletje met toilet.
Tekst boven m'n bed, tekst is donkergrijs, muur wit
Boekenplanken aan de andere muur in mijn slaapkamer
Sticker op de muur, sticker is donkergrijs, muur wit. Kozijnen en plinten zijn in het hele huis hoogglans zwart. Je ziet ook nog een stukje van de booglamp (ikea)
En een niet zo scherpe foto, van mijn bank. He-le-maal geweldig, wat vind ik die fijn! Ookal is mijn woonkamer klein, ik vind wel dat het staat/past.
de meeste kunnen mijn "maagdelijk" witte huiskamer nog herinneren, inmiddels ingevuld
er moet nog véél komen en ben er druk mee bezig, zoals een mooie lamp (heb een mooie gezien maar dan moet je diep in de portomonee voelen) en nog wat dingen om de huiskamer op te vullen, aan de andere kant staat een roomdivider & een grote krabpaal dus dat vult al aardig op maar vind t nog wat kaal..
Dan ga ik eens even bij de Praktiker kijken... en hopen dat ze vóór 1 December weer een 20% actie hebben
Hebben ze regelmatig. Als je een klantenkaart hebt dan weet je wanneer er weer een weekend is.
Forcalquier
Geplaatst: 15-09-10 21:42
Even een vraagje....ik ben al een tijdje op zoek naar leuke raamfolie in landelijke sfeer (bloemetjes,hartjes etc) of iets met tekst, in ieder geval iets wat bij mijn landelijke inrichting past.
Hiervoor had ik folie wat herbruikbaar was maar dit is helaas een heel moderne print en past niet langer in het interieur.
Ik zoek dus gewoon folie tegen inkijk voor mijn keukenramen, op internet kom ik haast niets tegen, als ik zoek op raamfolie kom ik uit bij anti inbraak folie of afmetingen waarmee ik mijn hele huis kan beplakken En bij de plaatselijke bouwmarkt vind ik alleen de "die heeft iedereen al op het raam folie".
Wie o wie weet er leuke website's of winkels??
Alvast bedankt
Samo
Geplaatst: 15-09-10 21:52
xDramaQueen vindt jouw woning ook erg mooi! Leuke stijl! Ben benieuwd wat voor een lamp je hebt gezien..
De tekst in mijn slaapkamer komt bij http://www.fraaifraai.nl vandaan. De sticker in m'n woonkamer komt van http://www.muurmode.nl (daar staan veel mooie stickers op!!). Heb ze ook in m'n eentje aangebracht, was echt simpel!
T voelt voor mij ook echt als thuis, en idd mijn zebra lounge is De lamp die ik gezien heb is een enorme lamp met krullen, zwart mat, bij de hornbach, t prijskaartje dat eraan hangt is 400 euro dus ik ben hard aan t sparen dat vult de leegte wat op, ook komt er een mooie grote lcd tv .
laat mijn vriend het maar niet horen hangt dat straks ook in mijn huis hahaha
maar is wel sjiek inderdaad, geen tv! alhoewel ik het niet vind misstaan, onze tv in het tvmeubel.... weet niet hoe dat eruit ziet zonder tv haha... je moet namelijk ook weer ruimte hebben voor het scherm, of een stuk kale witte muur hebben?
Niene87
Geplaatst: 16-09-10 08:34
Oh!! Ik zie weer leuke huisje voorbij komen Wat leuk allemaal ik ga morgen beginnen aan de laatste slaapkamer schilderen.. en de laatste lampjes ophangen en dan zijn we eeen heeel eind en komen ook de foto's