Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaitlyn

Re: Centraal topic "iPod, iTunes en Creative Zen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:03

Hmm.. Jammer, wat ben je daar dan voor kwijt? Ben er toch naar benieuwd. Shuffle was een leuk prijsje, maar ben dat ding helemaal zat :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:05

bij sommige winkels hebben ze nog wel wat nano's 4 GB staan. maar in principe beginnen ze tegenwoordig bij 8GB. De nieuwe shuffle heeft trouwens een functie waarbij hij de titel van het nummer zegt trouwens. maar dan ben je denk nog steeds lang aan het zoeken.(is wel goedkoper natuurlijk).

Maar op je nano zet staan ze in principe onderverdeeld in abums en artiesten, maar je kan ook gewoon zelf afspeellijsten samenstellen.

(ik heb nu de touch besteld 16Gb dus als je nog belangrijke redenen had waarom ik het niet zou moeten doen is het nu te laat:p)

EDIT: bij de dixons hebben ze nu nog de 4 GB in de online winkel die kost 119,- de 8GB kost 139,- geloof ik
Laatst bijgewerkt door liedje89 op 07-04-09 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:05

Nieuwe nano 8 GB is €129 :)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:08

dan scheeld het dus maar een tientje voor twee keer zoveel geheugen. Ik zou het wel weten dus.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:22

Ja inderdaad. Hoe is jullie ervaring met de ipod nano? M'n ouders hebben weer eens verhalen gehoord dat ie o zo snel kapot is enz. enz. Maar ik wil nu gewoon een goede. Dat ding is bijna een deel van me, ik heb 'm altijd op als ik op de fiets zit, thuis, in de auto enz.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:28

Goed, ik heb hem sinds december en ik vind hem echt super fijn!
En de batterij gaat ook echt lang mee, zeker 10 uur.
Itunes ook trouwens, ik dacht dat het super moeilijk was, maar je kent het zo :)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:31

Itunes heb ik ook al voor de shuffle, is inderdaad niet echt moeilijk. Heb je 'm weleens laten vallen? Ik ben behoorlijk lomp dus dat zal vast weleens gebeuren. Ik wil er overigens wel een hoesje overheen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:35

Koop gewoon een classic. :Y)
Ik heb 'm al zovaak laten vallen, leuke prijs, veel geheugen, video's kunnen erop.. :9

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:38

Ik ben ook best onvoorzichtig soms met mijn ipod maar ik vind dat hij het tot nu toe wel redelijk heeft uitgehouden, heb er wel een hoesje omheen trouwens. (ik had wel de vorige generatie) Die van mij loopt wel vaak vast maar dat is volgensmij ook een maandag ochtend model. Mijn zus heeft dezelfde en is er super blij mee, bovendien heeft die nog een mini van 6 jaar oud die het nog steeds goed doet dus apple maakt volgensmij wel degelijkheid.

Edit: ze zegd net dat ze aan 2GB wel genoeg heeft, dus lijkt me niet dat ze dan een clasic nodig heeft. is ook een stuk duurder volgens mij.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:42

Maandag ochtend model? Sorry, ben een leek in dit soort dingen :+
ipod classic zit teveel geheugen op, daar doe ik echt niets mee.. Die 10 of 20 euro die tussen de nano 4GB of nano 8GB zit, dan neem ik gewoon de 8GB, maar ik denk dat ik het niet gebruik :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:43

Oh dan zou ik gewoon een nano kopen, apple maakt geen shjt om het zo even te zeggen en de klantenservice is ook gewoon goed mocht er iets mis zijn. Nano's zijn goedkoop. :j

Maandag ochtend model is gewoon iets waar een foutje inzit oid. :+

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:47

op maandag ochtend is niemand er helemaal bij namelijk. dus ook degene die mijn ipod gemaakt heeft niet. Wat ik trouwens wel hoorde bij de vorige nano is dat sommige scheve beeldschermpjes hadden, heeft die van mij ook een beetje eigenlijk maar dat zie je alleen als je er op let. Denk dat dat met de volgende generatie wel opgelost is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:47

Ik heb 2 dode pixels in m'n scherm. -O-
Valt niet op tenzij ik een film kijk, dan erger ik me er echt dood aan...

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:49

O oke, klinkt logische eigenlijk :+ Stel je koopt zo'n maandag ochtend model, kun je die dan ruilen?

Balen Anthea!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:50

Tuurlijk, je hebt ook gewoon garantie. :j En een maandag ochtend model is buiten jouw schuld om. :j

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:51

Anthea schreef:
Ik heb 2 dode pixels in m'n scherm. -O-
Valt niet op tenzij ik een film kijk, dan erger ik me er echt dood aan...
?? Dode pixels? Wat mag dat zijn? :o? :o?

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:51

Zaten die er altijd al in of heeft ie een klap gehad oid?

In principe kan je die natuurlijk terug brengen. Moet wel zeggen dat bij mij de service toen wat minder was. Eerst moest ik hem maar opnieuw instaleren en toen was het gewoon mijn eigen schuld :( . Dus die van mij heb ik destijds niet kunnen ruilen. Maarja vastlopen is ook een wat moeilijker probleem om te vinden, een slechte batterij of een slecht beeldscherm is natuurlijk een ander verhaal.

Pixels die niet werken dan heb je dus twee dode blokjes op je scherm zeg maar meestal zijn die zwart. Bij de comp van een vriendin van me zijn ze rood

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:53

Ja inderdaad.. Als het vanavond droog is fiets ik vanavond misschien even naar de Mediamarkt, ouders komen er thuis dan wel achter. Zodra ik iets dan heb is het goed :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:54

Zal een klap hebben gehad, heb dat kreng verschrikkelijk vaak laten vallen. :o Ik ben zo iemand die bv opstaat en wegloopt met m'n koptelefoon op m'n hoofd en iPod op tafel. Sleur ik die iPod mee. :(:)

Dode pixels, kleine zwarte puntjes in het scherm. Als ik House aan het kijken ben oid is het gewoon net een dikke mee-eter.. :Y)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:56

Bij mijn Video van 30GB is de outlet van de hoofdtelefoon/oortjes beschadigd waardoor bij eender welke koptelefoon of oortjes de linkerkant niet werkt -O-
Maar goed, het arme ding is na 3 jaar dagelijkse dienst wel aan vervanging toe :+ Denk dat ik van de zomer in Amerika een Classic koop, alleen vind ik die bovenkant afschuwelijk lelijk.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:57

even tussendoor nog die programma's om je filmpjes om te zetten dat is gewoon freeware neem ik aan??

Met illegale onbekende programma's ben ik wat huiverig namelijk en ik heb geen zin om er veel geld aan uit te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:59

Ik moet zeggen dat ik daar geen programma voor gebruik eigenlijk, ik download torrents die speciaal voor de iPod bedoeld zijn. :+

Haha Mientjeuh, dat zou ik zo verschrikkelijk irritant vinden. Daar kan ik echt niet tegen. :=

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 16:59

over hoe sterk de nano is, een kennis van me die heeft hem een keer in een glas cola laten vallen (vraag me niet hoe), en daarna deed hij het nog steeds :P , hij heeft hem ook al ontelbaar vaak laten vallen, en er zitten alleen wat krasjes op.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:01

Haha, ach je moet eens weten hoe hier een telefoon aan z'n einde is gekomen :')

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 17:02

Anthea schreef:
Ik moet zeggen dat ik daar geen programma voor gebruik eigenlijk, ik download torrents die speciaal voor de iPod bedoeld zijn. :+

Haha Mientjeuh, dat zou ik zo verschrikkelijk irritant vinden. Daar kan ik echt niet tegen. :=

hoe vind je die dan? behalve in de itunes store natuurlijk. Ik kan namelijk altijd alleen avi formaat vinden.