PSvanLot schreef:
fjordjes schreef:Een tip die ik iedereen kan aanbevelen is koop een stoomreiniger (wel van kärcher).
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Symke schreef:Kasmir schreef:Wat vinden jullie een fijn niet te dure dweil?
Ik dacht loop gewoon de winkel in en koop er eentje maar er was zoveel keuze met verschillende systemen dat ik besef dat een klein beetje research geen kwaad kan haha. Moet voor alle vloeren kunnen we hebben zowel hout als laminaat liggen. We gebruiken nu gewoon zo'n ouderwetse mop maar het resultaat daarvan is super vlekkerig en vind het onhandig werken dus vandaar mijn zoektocht naar iets nieuws. Mijn moeder gebruikte altijd Ha-Ra dweil en alhoewel dat ding oerdegelijk is en super werkt gaat het me beetje boven budget.
Ik wil wel iets wat je kunt hergebruiken dus niet van die doekjes die je maar een dweilbeurt gebruikt, wil een beetje aan onze planeet denken
De HaRa is idd erg duur maar heb de mijne meer dan twaalf jaar, gaat gewoon mee in wasmachine en is nog als nieuw.
Dus dan uiteindelijk toch goedkoper
Suzanne F. schreef:Wat is er zo bijzonder aan een Hara?
.
Telpeva schreef:Ik heb een wat gekkere vraag voor hier, maar ik stel hem toch, je weet maar nooit...
Laatst heb ik een muntplantje gekocht voor verse muntthee. Biologisch muntplantje, en de mini vliegjes vlogen er al meteen uit zodra ik de verpakking open maakte helaas... Normaal spray ik dan een product tegen vliegjes op de kamerplant zelf wanneer ik zoiets heb, maarja dit is een muntplantje voor consumptie, geen decoratieve plant. Iemand tips?