Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daantjuhhh schreef:Mijn vader heeft mijn Apple Watch gezien en nu wil hij ook!
Hij heeft een Samsung telefoon dus Apple gaat hem niet worden.
Kunnen jullie advies geven wat passend zou zijn?
Hij wil in ieder geval zijn passen/activiteit registreren. Val detectie zou fijn zijn.
Verder bellen, appje beantwoorden is wel welkom.
Niet te ingewikkeld aangezien hij niet heel handig is. En niet te kleine letters.
daantjuhhh schreef:Mijn vader heeft mijn Apple Watch gezien en nu wil hij ook!
Hij heeft een Samsung telefoon dus Apple gaat hem niet worden.
Kunnen jullie advies geven wat passend zou zijn?
Hij wil in ieder geval zijn passen/activiteit registreren. Val detectie zou fijn zijn.
Verder bellen, appje beantwoorden is wel welkom.
Niet te ingewikkeld aangezien hij niet heel handig is. En niet te kleine letters.
Prairy schreef:Vandaag de Watch 6 40mm gepast in de media markt, zat fijn, die gaan we donderdag kopen (op de zaak). 319€ incl btw, dus btw krijgen we terug en het is een zakelijke aftrekpost.
€ 50 cashback van Samsung actie
€ 75 + inruil waarde waarschijnlijk 32€ voor een oude telefoon, Mediamarkt actie, helaas wel op een cadeaukaart maar soit.
Zo is hij ineens een stuk goedkoper.
Die Classic had dezelfde acties (mogelijk zelfs nog iets meer cashback van Samsung, dat weet ik niet), het was inderdaad een mooi ding. Voor mijn kleine polsen veel te groot maar voor een mannen pols kan het wel denk ik. Hij was is volgens mij in 43&47mm, zou hem zeker even laten passen.
8nnemiek schreef:Sommige workouts houden je route bij, anderen niet. De paardrijden-workout van Apple zelf houd je route niet bij dacht ik, die is meer bedoeld voor rijden in de bak. Dus ik gebruik Equilab, of ik zet gewoon een wandel-workout van Apple zelf aan. Dan krijg je inderdaad je hele route in de map.
MarliesV schreef:Ik zoek voor mijn vent een Ignite 1 in het zwart/koper, tot nu toe op Marktplaats genoeg gevonden maar niemand die reageert.
Mocht er iemand hier in het topic er 1 te koop hebben, dan houdt ik me graag aanbevolen!
Hij heeft 3 weken geleden een salto gemaakt met de fiets, behoorlijk wat schade lichamelijk en qua horloge is het einde verhaal. Gezien hij hem verder voornamelijk voor slaap en als horloge gebruikt, en hij deze het mooist vind, zoek ik dus een andere.
kimmetje26 schreef:Ik heb een Fitbit luxe, maar die valt steeds onverwachts uit. Terwijl de batterij niet leeg is. Hij heeft het ruim 1 1/2 jaar goed gedaan, maar ik denk dat het tijd wordt om afscheid te nemen van de Fitbit.
Ik zit nu aan de Garmin venu sq 2 te denken.
Iemand daar ervaringen mee??
x_Jeanine_x schreef:Iemand een nieuwer model samsung horloge?
Als ik met de galaxy 6 een sport wil aan klikken loopt ie te zeuren over het feit dat ik de locatie moet instellen. Maar daar heb ik in mijn beleving op alle mogelijke plekken al toestemming voor gegeven...
[ [url=m/5o0PrI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7pv90v.jpg]Afbeelding[/url] ]