Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DeniseES schreef:Ja... ik zou toch wel een beetje nerveus worden van een kleine voorraad met de winter voor de deur, maar daarom heb ik ook geen boerderij gekocht
Strohalmpje schreef:Zouden midibaaltjes geen optie zijn? Die kun je met de hand rollen.
Wij hebben grote ronden balen en het lukt vaak ook net om die te verplaatsen (wel met 3 man sterk haha). Ze zijn dus wel verpakt in folie, want dan kan ik ze buiten opslaan. Werkt ideaal!
sporten schreef:Jullie hebben alles super voor elkaar ga zo door ziet er allemaal heel mooi en goed uit, dieren hebben super goed en genieten ook , heerlijk zo
Smee__ schreef:Storm in een glas waterDaar ging m'n drinken
![]()
Echt, ooit, als ik groot ben.. Wat een rijkdom allemaal
Muga schreef:Smee__ schreef:Storm in een glas waterDaar ging m'n drinken
![]()
Echt, ooit, als ik groot ben.. Wat een rijkdom allemaal
Dat drinken kon ik ook opdweilen! <
DeniseES schreef:Maaaan heb je vakantie ofzoik moet vrij nemen om zoveel bij te lezen gek
Fijn dat het met Tamme weer beter gaat, al is dit natuurlijk weer zo lekker dubbelwant je bent niet up to date
De zomer is nu echt wel voorbij heahals ik jou zo zie hangen in je hangmat... uit met de pret!
Dikke Splashdat je dat ooit nog zou zeggen
maar dat springdekje helpt ook niet hahahaha misschien zijn streepjes een optie?
Wilg met dr mannen![]()
Wat is die storm ook een lekker ding heah![]()
Het is toch eigenlijk wel jammer dat die bal weer uit de boom isdaar gaat een verhaal
Oja! Dat vroeg ik me af (terwijl ik onder mn voorbeeldpost door je verhaal heen scroll), hoezo verharen konijnen zoveel?! Of zit ze zichzelf kaal te plukken om dat nest te maken? Niet normaal man, daar ligt gewoon een hele Kevin in dat hoekje
Super handig die kruiwagen voor je onkruidbeter dan hannessen met een emmertje, dan blijf(t) je (moeder) lopen
Echt fijn dat je ouders er ook zo lekker mee bezig zijn (dan is enigs kind toch wel prima, 100% tijd voor jouniks zussen of broers met kids waar op moet worden gepast, iedereen aan het werk!)
JolisaJ schreef:Wat een heerlijke update weer![]()
Het filmpje van de bevalling van Cinna is toch te leuk. Jammer van het vijfde konijntje maar wel vier (ondertussen) prachtige baby’s.
Dije is echt een gaaf dier zeg, hij doet het goed!
Stop vooral nooit met zonsondergangen delen, die blijven prachtig![]()
Wat fijn dat je weer mag opbouwen met Tamme, geniet ervan!
DeniseES schreef:Heus doen konijnen dat! En weer zijn de moeders de banketstaaf heah... paps ligt gewoon weer te chillen
Smee__ schreef:Oooh dat kitten, wat is ie leuk getekend op z'n koppie zeg!
En dat is nog eens een stoere trouwauto!Gefeliciteerd Robijntjah!
nobillity schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe kitten.
En leuk versierd jullie auto op deze manier.
Met Storm alles goed?
xXutopiaXx schreef:Smee__ schreef:Oooh dat kitten, wat is ie leuk getekend op z'n koppie zeg!
En dat is nog eens een stoere trouwauto!Gefeliciteerd Robijntjah!
JaaBen benieuwd hoe ie er straks uit ziet als ie helemaal uitgevouwen is
![]()
Was ook heel leuk om ze op deze manier weg te brengennobillity schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe kitten.
En leuk versierd jullie auto op deze manier.
Met Storm alles goed?
Dankjewel
Met Storm is alles goedGelukkig!! Of bedoelde je mams? Want dat is Snow haha, en daar is ook alles goed mee
DeniseES schreef:Dat klinkt wel weer als een heel leuk weekendzijn jullie van plan het kleine frutseltje te houden? Aangezien het er maar 1 is moet je er toch al een zwak voor hebben
Toverbal schreef:Ah wat een leuke verrassingJammer van de andere twee.
![]()
Hij heeft de zelfde tekeningen als moeders![]()
En vieutwvieuw wat zien jullie er beide goed uit! om door een ringetje te halen!
Sadira schreef:Ik kom weer terug volgen hier, leuk
Libera schreef:Ahh wat een schatje!