[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DeniseES

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 10:38

Ja... ik zou toch wel een beetje nerveus worden van een kleine voorraad met de winter voor de deur, maar daarom heb ik ook geen boerderij gekocht _O-

Strohalmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 11:45

Zouden midibaaltjes geen optie zijn? Die kun je met de hand rollen.
Wij hebben grote ronden balen en het lukt vaak ook net om die te verplaatsen (wel met 3 man sterk haha). Ze zijn dus wel verpakt in folie, want dan kan ik ze buiten opslaan. Werkt ideaal!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-20 13:02

DeniseES schreef:
Ja... ik zou toch wel een beetje nerveus worden van een kleine voorraad met de winter voor de deur, maar daarom heb ik ook geen boerderij gekocht _O-

Whahaha _O- Wie weet, hebben we ooit een trekkertje/shoveltje en een goeie opslag, dan zou ik ook liever gewoon een voorraad aanleggen :j

Strohalmpje schreef:
Zouden midibaaltjes geen optie zijn? Die kun je met de hand rollen.
Wij hebben grote ronden balen en het lukt vaak ook net om die te verplaatsen (wel met 3 man sterk haha). Ze zijn dus wel verpakt in folie, want dan kan ik ze buiten opslaan. Werkt ideaal!

Deze zouden inderdaad ook nog een optie zijn, maar dan wel onverpakt.. :D Die kun je inderdaad nog wel rollen! Maar we voeren zoveel dat zo'n grote baal eigenlijk qua formaat wel het makkelijkst is.. achja, we zoeken rustig verder naar dé perfecte manier :') :D

Whoeee.. weer een weekje verder!! Wordt weer een flinke update.. elke keer denk ik: zal nu toch wel rustiger worden.... We gaan verder met 8 t/m 14 juni :D

Dit is toch wel heel fijn wakker worden <3 Van klein naar groot hihi

Afbeelding

Nog iemand die lekker wakker ligt te worden :P

Afbeelding

De toets, waar ik al weken een cursus voor volg, is eindelijk aangebroken. De hele dag achter de laptop en problemen oplossen! :oo Maar met zo'n uitzicht... :+:

Afbeelding

Toets glansrijk gehaald *\o/* Dus het is niet voor niets geweest! :D

In de pauze even naar buiten! Het gras groeit zo goed :+:

Afbeelding

En weer terug naar binnen... heerlijk mannetje <3

Afbeelding

's Middags lekker Jay'tje gelongeerd :D Toch wel een fijne manier om weer even je hoofd leeg te maken na zo'n intensieve dag.. En helemaal fijn dat je er dan zo naartoe loopt <3

Afbeelding

Raampjes lappen +:)+

Afbeelding

Volgende ochtend ligt deze kleine meneer ook nog lekker wakker te worden <3

Afbeelding

Kevin weet nog niet zo goed wat ie ervan vindt :')

Afbeelding

Blue is in ieder gevaal 100% op z'n gemak :P :+:

Afbeelding

Andere Kevin ( :') ) oefenen met Splashy, en vooral op z'n houding natuurlijk _/-\o_

Afbeelding

Even een rondje lopen door de achterste wei, om te controleren op gekke dingen/onkruid/of de omheining nog goed is.. komt lieve Snow aangerend <3

En weer oefenen met Dije! Wat een baasje is 't toch <3 _/-\o_

Afbeelding

Netjes ontspannen stilstaan :+:

Afbeelding

Ook Kevin weer even oefenen +:)+

Afbeelding

Jay en ik ook nog lekker gereden <3 Incl. toeschouwer :P

Afbeelding

Brego en Storm worden steeds grotere vriendjes :+:

Maarja... hoe kun je nou niet gek zijn op dit kleine mannetje <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn ouders zijn ook weer een dagje komen helpen, dus mijn vader de grasmaaier in handen gedrukt. Brego z'n favoriet :')

Afbeelding

En met de bosmaaier de kantjes netjes maken +:)+

Afbeelding

Dan ook maar gelijk tussen de mini's en Dije z'n paddock :D

Afbeelding

Ik Kaatje weer eens lekker geborsteld en d'r staart/manen netjes gemaakt <3

Afbeelding

En het straatje naar achter vrij gemaakt van onkruid :D

Afbeelding

Moeders in de tuin heel veel onkruid weggehaald.. groeit als kool :=

Afbeelding

Ennnnn lekker eten!! Wat boffen we toch met een kok als Kevin :9

Afbeelding

Mijn moedertje had thuis wat wilgen gesnoeid, en dat lekkers meegenomen voor de nijntjes :9 Dus die hadden ook een feestmaaltje!

Afbeelding

In plaats van een kampvuur, stonden wij met z'n allen rond een tafel met 2 konijntjes die lekker aan het smikkelen waren :')

Afbeelding

Lieve diertjes :+: King en Minty <3

Afbeelding

Vindt Brego ook :D

De volgende foto verdient even wat uitleg :') Tijdens de housewarming is er een voetbal bij ons achtergebleven :? Nja, die had Brego op een gegeven moment gevonden natuurlijk.. dus die is volledig ontleedt. En het leukste om mee te spelen was toch wel de binnenbal :') Dus Kevin dacht een keer leuk met Brego te spelen, gooit 1x die bal... géén idee waar hij dacht naartoe te gooien, maar hij eindigde in de boom :') En hoe; met 1 draadje aan 1 minitakje _O- Dus wij dachten: 1 storm, en hij komt wel naar beneden.. maar echt niet _O- Mijn vader kon het niet handelen, dus is een lange buis gaan zoeken en dacht de bal er wel uit te meppen :')

Afbeelding

Maar dat ging dus niet hahaha, tot ong. een week geleden heeft die bal nog in de boom gehangen _O- Dus hij heeft héél wat stormen overleefd, hangend in de boom :')

Toen was het ineens vrijdagavond!! De eerste storm die de bal overleefde op komst...
En natuurlijk begon vandaag Cinna haar nestje te bouwen.. want dit is toch de perfecte nacht om te bevallen :') Stro verzamelen :D

Afbeelding

Afbeelding

Haar verzamelen :P

Afbeelding

En een holletje maken :D :+:

Afbeelding

Lekkere beestjes allemaal <3 Wel confronterend om te zien hoe ons konijnen-bestand sindsdien is uitgebreid := :') :+:

Afbeelding

Zelfs nog een eekhoorn gespot in de tuin!! Dat is zo leuk <3 <3 Voor jullie op deze grootte wel een zoekplaatje denk ik :')

Afbeelding

Cinna heeft d'r nestje af :D Wat een mooi holletje is dat geworden!

Afbeelding

En daar kwam 't hoor!!

Afbeelding

Afbeelding

Hierna ben ik toch maar naar binnen gegaan :')

Afbeelding

Niet dat ik daar beter sta :oo :') :oo Oops..

Afbeelding

Wij in allerijl nog even provisorisch een tussenschotje gemaakt.. en de camera opgehangen, zodat we Cinna in de gaten konden houden :D

Afbeelding

En toen... de volgende ochtend.. we lagen nog in bed, niets te zien.. -O- Dus ik bang dat 't mis was gelopen, naar het hokje geslopen, met een stoel op een paar meter afstand gaan zitten en maar even kijken... ineens ging ze op 't nest zitten.... en besefte ik me dat ze gewoon aan het bevallen was voor m'n ogen!!! :oo Wat was dát bijzonder zeg... :+:

Hier kun je ook zien dat ze eigenlijk 5 jonkies had, maar eentje is al levenloos eruit gekomen.. deze hebben we dus uit het nest gehaald, geprobeerd te reanimeren, maar mocht niet baten... dus bleven deze heerlijke bolletjes fluf over :+: Of althans... hier zijn 't nog wormpjes :')

Afbeelding

Trotse moeder <3

Afbeelding

En paps die net doet of hij al het werk heeft gedaan _O-

Afbeelding

Even tussendoor: storm in een glas water.... := :D

Afbeelding

Maar we 'moeten' nog aan de slag vandaag! Vriendinnetjes over de vloer, die komen helpen met Dije :D Dus Dije klaarmaken :+:

Afbeelding

En vriendinnetje voor de 2e keer erop. Al netjes een rondje om mij heen stappen... brave bink <3

Wat een heerlijk dier :+: Hij vindt 't maar raar, maar geen stap verkeerd! <3

Afbeelding

Afbeelding

Zo braaf dat we zelfs een paar pasjes draf hebben gedaan. Eerste pasjes gingen íets versneld := Maar hij besefte al snel dat 't oké was, en toen ging hij braaf in een rustig tempo verder :D Wat heeft Lotte (het meisje in 't zadel) dit netjes opgelost zeg! Precies op de goeie momenten loslaten en/of doorvragen/geruststellen.. echt +:)+ Met mij als grondpersoon denk ik dat we hem zo een goeie basis kunnen geven <3

Afbeelding

Wij zijn trots! :D <3 :+: En hij zelf ook geloof ik :P

Afbeelding

Kevin op pad om hooi te halen! :D
Zo gaat dat dus :') Met de gammele aanhanger die de vorige bewoners hebben laten staan, waar nét een grote baal op past. Hier doen we dan zo'n 10 dagen mee en dan gaan we weer nieuwe halen :D We rijden gewoon de aanhanger naar binnen en pakken het hooi hier vanaf, gaat perfect zo! :D

Afbeelding

's Avonds Jay ook nog weer even aan de longe gehad :D

Afbeelding

Ik dacht dat Quarters altijd zo chill waren... Maar Jay had 't op z'n heupen vandaag _O-

Afbeelding

Wilg is stiekem ook wel een beetje verliefd op 'm :')

Arme Splashy stond bij d'r in de wei, maar ze had alleen maar oog voor Jay, die na het werken even mocht grazen :P

Afbeelding

Dus tijd voor Splash om aan het werk te gaan en Wilg d'r hart te winnen :') Nieuw dekje :):) Maar meneer heeft een beetje een dikke pens... ineens snap ik waarom Wilg liever voor Jay gaat, die zit inmiddels weer strak in z'n velletje 8-)

Afbeelding

We hebben wat sprongetjes opgebouwd, dus voor het eerst lekker werken met ons nieuw hindernismateriaal! :D :):) Zo leuk!!

Afbeelding

We doen 't nog maar zo weinig, en Splash is géén makkelijk paard met springen.. 9 van de 10 keer vlieg ik als een straaljager door de bak :') ook al kan hij het wel heel goed.. maar dat hij zo z'n rondje springt, na heel lang geen serieus werk te hebben gedaan, maakt mij toch wel heel erg trots! :+:

Wat een prachtige zonsondergang <3

Afbeelding

En wat een plek.... :+: Wat prijs ik mezelf toch gelukkig... <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu ze weer in gebruik genomen zijn, moeten we m'n springlaarzen ook maar eens een poetsbeurt geven := Dat konden ze wel gebruiken :')

Afbeelding

De zondag heerlijk chill begonnen in m'n hangmatje <3

Afbeelding

Even gewoon nog een knappe Dije.. ook al heeft ie niet z'n oren naar voren <3 Hij blijft knap :+:

Afbeelding

En mijn zondag kon niet mooier eindigen... ik mag Tamme weer voorzichtig opbouwen!!! :):)
Hij wilde niet blij kijken :')

Afbeelding

Over uitzichten gesproken.... dit is toch wel het summum <3 <3

Afbeelding

sporten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 13:41

Jullie hebben alles super voor elkaar ga zo door ziet er allemaal heel mooi en goed uit, dieren hebben super goed en genieten ook , heerlijk zo

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:00

Storm in een glas water _O- Daar ging m'n drinken :')

Echt, ooit, als ik groot ben.. Wat een rijkdom allemaal <3

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-20 14:38

Smee__ schreef:

Dat drinken kon ik ook opdweilen! < _O-

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-20 21:33

sporten schreef:
Jullie hebben alles super voor elkaar ga zo door ziet er allemaal heel mooi en goed uit, dieren hebben super goed en genieten ook , heerlijk zo

Dankjewel! Je zou 't eens in mijn hoofd moeten kunnen bekijken :') Dán is 't pas mooi haha :P Maar wie weet komen we daar ook ooit nog 's :D

Smee__ schreef:

Muga schreef:
Smee__ schreef:

Dat drinken kon ik ook opdweilen! < _O-

Hahaha moet ik wel mijn vader credits geven voor deze opmerking _/-\o_ Ik stuurde die foto in de app en toen kreeg ik dat terug, moest daar ook wel heel hard om lachen :') _O-

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 14:23

Maaaan heb je vakantie ofzo _O- ik moet vrij nemen om zoveel bij te lezen gek :')

Fijn dat het met Tamme weer beter gaat, al is dit natuurlijk weer zo lekker dubbel _O- want je bent niet up to date :')

De zomer is nu echt wel voorbij heah -O- als ik jou zo zie hangen in je hangmat... uit met de pret!

Dikke Splash :') dat je dat ooit nog zou zeggen <3 maar dat springdekje helpt ook niet hahahaha misschien zijn streepjes een optie?

Wilg met dr mannen <3

Wat is die storm ook een lekker ding heah :')

Het is toch eigenlijk wel jammer dat die bal weer uit de boom is := daar gaat een verhaal

Oja! Dat vroeg ik me af (terwijl ik onder mn voorbeeldpost door je verhaal heen scroll), hoezo verharen konijnen zoveel?! Of zit ze zichzelf kaal te plukken om dat nest te maken? Niet normaal man, daar ligt gewoon een hele Kevin in dat hoekje

Super handig die kruiwagen voor je onkruid _O- beter dan hannessen met een emmertje, dan blijf(t) je (moeder) lopen :')

Echt fijn dat je ouders er ook zo lekker mee bezig zijn (dan is enigs kind toch wel prima, 100% tijd voor jou _O- niks zussen of broers met kids waar op moet worden gepast, iedereen aan het werk!)

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 11:39

Wat een heerlijke update weer <3

Het filmpje van de bevalling van Cinna is toch te leuk. Jammer van het vijfde konijntje maar wel vier (ondertussen :') ) prachtige baby’s.

Dije is echt een gaaf dier zeg, hij doet het goed!

Stop vooral nooit met zonsondergangen delen, die blijven prachtig <3

Wat fijn dat je weer mag opbouwen met Tamme, geniet ervan!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-20 22:17

DeniseES schreef:
Maaaan heb je vakantie ofzo _O- ik moet vrij nemen om zoveel bij te lezen gek :')

Fijn dat het met Tamme weer beter gaat, al is dit natuurlijk weer zo lekker dubbel _O- want je bent niet up to date :')

De zomer is nu echt wel voorbij heah -O- als ik jou zo zie hangen in je hangmat... uit met de pret!

Dikke Splash :') dat je dat ooit nog zou zeggen <3 maar dat springdekje helpt ook niet hahahaha misschien zijn streepjes een optie?

Wilg met dr mannen <3

Wat is die storm ook een lekker ding heah :')

Het is toch eigenlijk wel jammer dat die bal weer uit de boom is := daar gaat een verhaal

Oja! Dat vroeg ik me af (terwijl ik onder mn voorbeeldpost door je verhaal heen scroll), hoezo verharen konijnen zoveel?! Of zit ze zichzelf kaal te plukken om dat nest te maken? Niet normaal man, daar ligt gewoon een hele Kevin in dat hoekje

Super handig die kruiwagen voor je onkruid _O- beter dan hannessen met een emmertje, dan blijf(t) je (moeder) lopen :')

Echt fijn dat je ouders er ook zo lekker mee bezig zijn (dan is enigs kind toch wel prima, 100% tijd voor jou _O- niks zussen of broers met kids waar op moet worden gepast, iedereen aan het werk!)

Hahaha moet 't er maar gelijk van nemen hè :P Zomer is voorbij, maar moet zeggen.. het weer zoals het nu is vind ik 100x lekkerder :D
Nooit verwacht nee, dat ik Splash ooit dik zou noemen :') Streepjes :')
Wilg is gewoon een cougar :P Brengt van allemaal het hoofd op hol :P
Haha konijnen verharen wel ook ja.. maar voor het nestje trekken ze het er zelf uit. Deels ook zodat de tepels dan mooi vrij komen te liggen, maar vooral ook om een lekker bedje te maken voor de baby's <3
Jaa, we hebben geen emmer-formaat-tuin meer :') En wel erg fijn ja, dat ik altijd de onverdeelde aandacht van m'n ouders heb gehad :D Beetje verwend ook wel := :D En ook heel fijn dat m'n ouders het zo leuk vinden om te helpen :+:

JolisaJ schreef:
Wat een heerlijke update weer <3

Het filmpje van de bevalling van Cinna is toch te leuk. Jammer van het vijfde konijntje maar wel vier (ondertussen :') ) prachtige baby’s.

Dije is echt een gaaf dier zeg, hij doet het goed!

Stop vooral nooit met zonsondergangen delen, die blijven prachtig <3

Wat fijn dat je weer mag opbouwen met Tamme, geniet ervan!

Dankjewel :D Jaa, bijzonder hè! :oo Ik heb met tranen in m'n ogen zitten kijken <3 Ben ook retetrots op de kleintjes <3 Die inmiddels uitgevlogen zijn, op Nibit na <3
Dije is een prachtige bink <3 Ben ik ook trots op haha :+: En ik geniet zeker van het opbouwen met Tamme, dankjewel :+:

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:19

Heus doen konijnen dat! En weer zijn de moeders de banketstaaf heah... paps ligt gewoon weer te chillen

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-20 13:21

DeniseES schreef:
Heus doen konijnen dat! En weer zijn de moeders de banketstaaf heah... paps ligt gewoon weer te chillen

Hahaha ja... net alsof hij al het werk heeft gedaan :')

Wel leuk om te zien, bovenstaande update.. met baby-Storm...
We hebben weer nieuw leven op de boerderij <3 <3 Snow werd wel heel erg dik.... :=

Afbeelding

En afgelopen nacht is ze bevallen van 3 kittens, helaas wist ze niet zo goed wat ze ermee aanmoest en is ze verspreid over de trap bevallen. Toen ik eenmaal wakker werd van het gepiep, waren 2 van de 3 kittens al zo koud dat ik ze niet meer opgewarmd kreeg... Maar eentje heeft het wel gered <3 Die heb ik in een doos met lekker zacht kleedje en kruik gelegd, en daar gaat ze nu geregeld lekker bij liggen, likken, melk geven <3 Ineens is Storm ook weer helemaal leuk :') Die wordt ook helemaal afgelikt :') Maar wát een leuk ding.. en wat is dit ook weer leuk zeg <3 <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ennnn!! Nog een leuke mededeling! :D Vrijdag zijn vrienden van ons, Robijntjah op bokt, getrouwd en hadden ze gevraagd of ze onze auto mochten inschakelen als trouwauto <3 Dus, donderdags samen met een bloemiste de hele auto versierd met bloemen :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Later heb ik nog de finishing touches aangebracht om het nog wat meer in stijl te brengen :+:

Afbeelding

Het doek is na de ceremonie aan de auto gehangen, samen met een sliert aan blikjes die ik had gemaakt :') Te leuk!! <3

Afbeelding

En het prachtige bruidspaar <3 <3 <3

Afbeelding

Wij mochten zelf ook nog even op de foto met onze auto :D Leuk om zelf ook eens netjes op de foto te staan :D Ik sta of in m'n thuiswerkkloffie op de foto, of ik sta zelf achter de camera als iedereen (incluis ikzelf) netjes zijn :')

Afbeelding

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 15:52

Oooh dat kitten, wat is ie leuk getekend op z'n koppie zeg!

En dat is nog eens een stoere trouwauto! :D Gefeliciteerd Robijntjah!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 08:56

Gefeliciteerd met je nieuwe kitten.
En leuk versierd jullie auto op deze manier.

Met Storm alles goed?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 10:02

Smee__ schreef:

Jaa :+: Ben benieuwd hoe ie er straks uit ziet als ie helemaal uitgevouwen is :P <3
Was ook heel leuk om ze op deze manier weg te brengen :D

nobillity schreef:

Met Storm alles goed?

Dankjewel :+:
Met Storm is alles goed <3 Gelukkig!! Of bedoelde je mams? Want dat is Snow haha, en daar is ook alles goed mee :+:

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:51

xXutopiaXx schreef:
Smee__ schreef:

Jaa :+: Ben benieuwd hoe ie er straks uit ziet als ie helemaal uitgevouwen is :P <3
Was ook heel leuk om ze op deze manier weg te brengen :D

nobillity schreef:

Met Storm alles goed?

Met Storm is alles goed <3 Gelukkig!! Of bedoelde je mams? Want dat is Snow haha, en daar is ook alles goed mee :+:

Ja bedoelde Mams. Oepsie niet goed gelezen sorry

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 12:21

nobillity schreef:
Ja bedoelde Mams. Oepsie niet goed gelezen sorry

Haha geeft niet hoor :) Maar dan weet ik dat ik op de juiste vraag antwoord geef :P :D
Zijn ook wel een hoop namen om te onthouden :') En deze lijken ook nog 's op elkaar haha

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 13:13

Dat klinkt wel weer als een heel leuk weekend :D zijn jullie van plan het kleine frutseltje te houden? Aangezien het er maar 1 is moet je er toch al een zwak voor hebben :=

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 13:37

DeniseES schreef:
Dat klinkt wel weer als een heel leuk weekend :D zijn jullie van plan het kleine frutseltje te houden? Aangezien het er maar 1 is moet je er toch al een zwak voor hebben :=

Was niet het plan, maar hij/zij begint zich wel te nestelen in m'n hart inderdaad :') <3 En dan is 't nu nog maar een doelloos wormpje _O- Laat staan als je straks het karaktertje ziet vormen :+:

Toverbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 07:49

Ah wat een leuke verrassing <3 Jammer van de andere twee. :knuffel:
Hij heeft de zelfde tekeningen als moeders :D

En vieutwvieuw wat zien jullie er beide goed uit! om door een ringetje te halen!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 00:13

Ik kom weer terug volgen hier, leuk 8-)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-20 14:47

Toverbal schreef:
Ah wat een leuke verrassing <3 Jammer van de andere twee. :knuffel:
Hij heeft de zelfde tekeningen als moeders :D

En vieutwvieuw wat zien jullie er beide goed uit! om door een ringetje te halen!

Dankjewel :+: :knuffel:
Hij (want ik denk inmiddels dat 't inderdaad een mannetje is) lijkt enorm veel op mams <3 Ik hoop qua karakter ook, dan wordt 't een lieverdje :+:
Haha dankjewel! :D We doen 't niet vaak zo, zeker ik niet :') Maar die ene keer in het jaar is 't toch wel leuk :P :D Zeker met zo'n goeie reden _/-\o_

Hij groeit goed <3

Afbeelding

Sadira schreef:
Ik kom weer terug volgen hier, leuk 8-)

Jaa leuk! Gezellig!! :D :D Welcome back! 8-)

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 06:37

Ahh wat een schatje! <3

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-20 22:15

Libera schreef:
Ahh wat een schatje! <3

Sinds vandaag heeft ie een klein beetje z'n oogjes open <3

Ik kan niet meer wachten... de reden dat ik de laatste tijd weer bijna geen updates heb geplaatst is omdat we nu echt druk bezig zijn thuis! Even in spoiler, mochten er mensen zijn die het nog niet willen zien :P

Spoiler:
Zo hebben we op de achterste weide een paddock gemaakt door de grond te keren:

Afbeelding

En zijn we begonnen met het bouwen van de schuilstal, zodat de twee oudjes lekker de hele winter samen buiten kunnen lopen :+:

Afbeelding

De schuilstal is een kapschuur van 4x8m. en zal voor de helft aan de zijkant dicht zijn :)

En! Eindelijk!! Zijn m'n stallen gebracht.. door de corona :roll: was het enorm uitgelopen, maar ze zijn er eindelijk! :):)

Afbeelding

Het ziet er zo groooot uit allemaal, kan niet wachten tot we ze kunnen inbouwen!!
Inmiddels is ook al het staal besteld wat we nodig hebben om het dak van de schuur aan te passen, zodat de trekbalken omhoog kunnen en de paarden er ook daadwerkelijk in passen :P Dan kunnen we de vloer storten, zodat deze weer gewoon netjes recht is en dán kunnen we eindelijk de stalwanden in gaan bouwen :D Máár! Met een beetje hard werken staan de paarden lekker binnen wanneer het echt rotweer gaat worden :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 22:26

Heerlijk ruime schuilstal! Ben benieuwd hoe het er af uit ziet :D

Misschien heb ik er overheen gelezen, maar de andere paarden gaan in de winter wel deels op stal?