Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeniseES schreef:Ja... ik zou toch wel een beetje nerveus worden van een kleine voorraad met de winter voor de deur, maar daarom heb ik ook geen boerderij gekocht
Wie weet, hebben we ooit een trekkertje/shoveltje en een goeie opslag, dan zou ik ook liever gewoon een voorraad aanleggen 
Strohalmpje schreef:Zouden midibaaltjes geen optie zijn? Die kun je met de hand rollen.
Wij hebben grote ronden balen en het lukt vaak ook net om die te verplaatsen (wel met 3 man sterk haha). Ze zijn dus wel verpakt in folie, want dan kan ik ze buiten opslaan. Werkt ideaal!
Die kun je inderdaad nog wel rollen! Maar we voeren zoveel dat zo'n grote baal eigenlijk qua formaat wel het makkelijkst is.. achja, we zoeken rustig verder naar dé perfecte manier

Van klein naar groot hihi

Maar met zo'n uitzicht... 

Dus het is niet voor niets geweest!

Toch wel een fijne manier om weer even je hoofd leeg te maken na zo'n intensieve dag.. En helemaal fijn dat je er dan zo naartoe loopt 

) oefenen met Splashy, en vooral op z'n houding natuurlijk

Incl. toeschouwer 

Dus die hadden ook een feestmaaltje!

King en Minty 

Tijdens de housewarming is er een voetbal bij ons achtergebleven
Nja, die had Brego op een gegeven moment gevonden natuurlijk.. dus die is volledig ontleedt. En het leukste om mee te spelen was toch wel de binnenbal
Dus Kevin dacht een keer leuk met Brego te spelen, gooit 1x die bal... géén idee waar hij dacht naartoe te gooien, maar hij eindigde in de boom
En hoe; met 1 draadje aan 1 minitakje
Dus wij dachten: 1 storm, en hij komt wel naar beneden.. maar echt niet
Mijn vader kon het niet handelen, dus is een lange buis gaan zoeken en dacht de bal er wel uit te meppen 

Dus hij heeft héél wat stormen overleefd, hangend in de boom 
Stro verzamelen 

Wel confronterend om te zien hoe ons konijnen-bestand sindsdien is uitgebreid

Voor jullie op deze grootte wel een zoekplaatje denk ik 

Wat een mooi holletje is dat geworden!

Oops..

Dus ik bang dat 't mis was gelopen, naar het hokje geslopen, met een stoel op een paar meter afstand gaan zitten en maar even kijken... ineens ging ze op 't nest zitten.... en besefte ik me dat ze gewoon aan het bevallen was voor m'n ogen!!!
Wat was dát bijzonder zeg... 
Of althans... hier zijn 't nog wormpjes 

Dus Dije klaarmaken 

Hij vindt 't maar raar, maar geen stap verkeerd! 

Maar hij besefte al snel dat 't oké was, en toen ging hij braaf in een rustig tempo verder
Wat heeft Lotte (het meisje in 't zadel) dit netjes opgelost zeg! Precies op de goeie momenten loslaten en/of doorvragen/geruststellen.. echt 

En hij zelf ook geloof ik 

Met de gammele aanhanger die de vorige bewoners hebben laten staan, waar nét een grote baal op past. Hier doen we dan zo'n 10 dagen mee en dan gaan we weer nieuwe halen
We rijden gewoon de aanhanger naar binnen en pakken het hooi hier vanaf, gaat perfect zo! 

Nieuw dekje
Maar meneer heeft een beetje een dikke pens... ineens snap ik waarom Wilg liever voor Jay gaat, die zit inmiddels weer strak in z'n velletje

Zo leuk!!
ook al kan hij het wel heel goed.. maar dat hij zo z'n rondje springt, na heel lang geen serieus werk te hebben gedaan, maakt mij toch wel heel erg trots! 

Wat prijs ik mezelf toch gelukkig... 

Dat konden ze wel gebruiken 

Hij blijft knap 

Daar ging m'n drinken
sporten schreef:Jullie hebben alles super voor elkaar ga zo door ziet er allemaal heel mooi en goed uit, dieren hebben super goed en genieten ook , heerlijk zo
Dán is 't pas mooi haha
Maar wie weet komen we daar ook ooit nog 's 
Smee__ schreef:Storm in een glas waterDaar ging m'n drinken
![]()
Echt, ooit, als ik groot ben.. Wat een rijkdom allemaal
Muga schreef:Smee__ schreef:Storm in een glas waterDaar ging m'n drinken
![]()
Echt, ooit, als ik groot ben.. Wat een rijkdom allemaal
Dat drinken kon ik ook opdweilen! <
Ik stuurde die foto in de app en toen kreeg ik dat terug, moest daar ook wel heel hard om lachen
ik moet vrij nemen om zoveel bij te lezen gek 
want je bent niet up to date 
als ik jou zo zie hangen in je hangmat... uit met de pret!
dat je dat ooit nog zou zeggen
maar dat springdekje helpt ook niet hahahaha misschien zijn streepjes een optie?
daar gaat een verhaal
beter dan hannessen met een emmertje, dan blijf(t) je (moeder) lopen 
niks zussen of broers met kids waar op moet worden gepast, iedereen aan het werk!)
) prachtige baby’s.
DeniseES schreef:Maaaan heb je vakantie ofzoik moet vrij nemen om zoveel bij te lezen gek
Fijn dat het met Tamme weer beter gaat, al is dit natuurlijk weer zo lekker dubbelwant je bent niet up to date
De zomer is nu echt wel voorbij heahals ik jou zo zie hangen in je hangmat... uit met de pret!
Dikke Splashdat je dat ooit nog zou zeggen
maar dat springdekje helpt ook niet hahahaha misschien zijn streepjes een optie?
Wilg met dr mannen![]()
Wat is die storm ook een lekker ding heah![]()
Het is toch eigenlijk wel jammer dat die bal weer uit de boom isdaar gaat een verhaal
Oja! Dat vroeg ik me af (terwijl ik onder mn voorbeeldpost door je verhaal heen scroll), hoezo verharen konijnen zoveel?! Of zit ze zichzelf kaal te plukken om dat nest te maken? Niet normaal man, daar ligt gewoon een hele Kevin in dat hoekje
Super handig die kruiwagen voor je onkruidbeter dan hannessen met een emmertje, dan blijf(t) je (moeder) lopen
Echt fijn dat je ouders er ook zo lekker mee bezig zijn (dan is enigs kind toch wel prima, 100% tijd voor jouniks zussen of broers met kids waar op moet worden gepast, iedereen aan het werk!)
Zomer is voorbij, maar moet zeggen.. het weer zoals het nu is vind ik 100x lekkerder
Streepjes 
Brengt van allemaal het hoofd op hol 

En wel erg fijn ja, dat ik altijd de onverdeelde aandacht van m'n ouders heb gehad
Beetje verwend ook wel
En ook heel fijn dat m'n ouders het zo leuk vinden om te helpen 
JolisaJ schreef:Wat een heerlijke update weer![]()
Het filmpje van de bevalling van Cinna is toch te leuk. Jammer van het vijfde konijntje maar wel vier (ondertussen) prachtige baby’s.
Dije is echt een gaaf dier zeg, hij doet het goed!
Stop vooral nooit met zonsondergangen delen, die blijven prachtig![]()
Wat fijn dat je weer mag opbouwen met Tamme, geniet ervan!
Jaa, bijzonder hè!
Ik heb met tranen in m'n ogen zitten kijken
Ben ook retetrots op de kleintjes
Die inmiddels uitgevlogen zijn, op Nibit na 
Ben ik ook trots op haha
En ik geniet zeker van het opbouwen met Tamme, dankjewel
DeniseES schreef:Heus doen konijnen dat! En weer zijn de moeders de banketstaaf heah... paps ligt gewoon weer te chillen

Snow werd wel heel erg dik.... 

Die heb ik in een doos met lekker zacht kleedje en kruik gelegd, en daar gaat ze nu geregeld lekker bij liggen, likken, melk geven
Ineens is Storm ook weer helemaal leuk
Die wordt ook helemaal afgelikt
Maar wát een leuk ding.. en wat is dit ook weer leuk zeg

Vrijdag zijn vrienden van ons, Robijntjah op bokt, getrouwd en hadden ze gevraagd of ze onze auto mochten inschakelen als trouwauto
Dus, donderdags samen met een bloemiste de hele auto versierd met bloemen

Te leuk!! 

Leuk om zelf ook eens netjes op de foto te staan
Ik sta of in m'n thuiswerkkloffie op de foto, of ik sta zelf achter de camera als iedereen (incluis ikzelf) netjes zijn 
Gefeliciteerd Robijntjah! Smee__ schreef:Oooh dat kitten, wat is ie leuk getekend op z'n koppie zeg!
En dat is nog eens een stoere trouwauto!Gefeliciteerd Robijntjah!
Ben benieuwd hoe ie er straks uit ziet als ie helemaal uitgevouwen is

nobillity schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe kitten.
En leuk versierd jullie auto op deze manier.
Met Storm alles goed?

Gelukkig!! Of bedoelde je mams? Want dat is Snow haha, en daar is ook alles goed mee
xXutopiaXx schreef:Smee__ schreef:Oooh dat kitten, wat is ie leuk getekend op z'n koppie zeg!
En dat is nog eens een stoere trouwauto!Gefeliciteerd Robijntjah!
JaaBen benieuwd hoe ie er straks uit ziet als ie helemaal uitgevouwen is
![]()
Was ook heel leuk om ze op deze manier weg te brengennobillity schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe kitten.
En leuk versierd jullie auto op deze manier.
Met Storm alles goed?
Dankjewel
Met Storm is alles goedGelukkig!! Of bedoelde je mams? Want dat is Snow haha, en daar is ook alles goed mee
zijn jullie van plan het kleine frutseltje te houden? Aangezien het er maar 1 is moet je er toch al een zwak voor hebben
DeniseES schreef:Dat klinkt wel weer als een heel leuk weekendzijn jullie van plan het kleine frutseltje te houden? Aangezien het er maar 1 is moet je er toch al een zwak voor hebben
En dan is 't nu nog maar een doelloos wormpje
Laat staan als je straks het karaktertje ziet vormen
Toverbal schreef:Ah wat een leuke verrassingJammer van de andere twee.
![]()
Hij heeft de zelfde tekeningen als moeders![]()
En vieutwvieuw wat zien jullie er beide goed uit! om door een ringetje te halen!

Ik hoop qua karakter ook, dan wordt 't een lieverdje 
We doen 't niet vaak zo, zeker ik niet
Maar die ene keer in het jaar is 't toch wel leuk
Zeker met zo'n goeie reden

Sadira schreef:Ik kom weer terug volgen hier, leuk
Welcome back!
Libera schreef:Ahh wat een schatje!

was het enorm uitgelopen, maar ze zijn er eindelijk! 

Dan kunnen we de vloer storten, zodat deze weer gewoon netjes recht is en dán kunnen we eindelijk de stalwanden in gaan bouwen
Máár! Met een beetje hard werken staan de paarden lekker binnen wanneer het echt rotweer gaat worden